AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Heb er een onder aan mn buik (staat nog wel in mijn logje)

Denk erover om ook nog een te laten zetten maar ben er nog niet uit waar. Wilde hem wel op mn pols of zijkant van onderarm, maar ivm nieuwe baan twijfel ik daar nog over.

@ Ab Fab: Had ook een leuk ontwerp van oneindig gezien...Waar heb jij hem laten zetten?

is er een tattoo waar je biceps beter uit komen?:trollface:

foto is al wel ff oud, tattoo is bijna af(kleur etc) post nog wel een nieuwere pic als ik tijd heb. moet nog 1 sessie terug ;)

vepydw.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey nitwit, zou die paarse bloemen wel ff met zwart laten outlinen anders loopt de kleur binnen een paar jaar uit vrees ik.

Vet hoor, afhankelijk wat voor kop erboven zit (no homo)

Kostte het totaal als ik vragen mag?

heb hem laten zetten bij dragon tattoo in eindhoven, daar hebben ze een uurtarief van 150,-

halve sleeve duurt ongv. 12-16uur afhankelijk van artiest en details. ;)

Ik heb 'm nu een jaar, zit er nog perfect op. Ik laat ze niet omlijnen ;) Niet mooi

hey nitwit, zou die paarse bloemen wel ff met zwart laten outlinen anders loopt de kleur binnen een paar jaar uit vrees ik.

heb hem laten zetten bij dragon tattoo in eindhoven, daar hebben ze een uurtarief van 150,-

halve sleeve duurt ongv. 12-16uur afhankelijk van artiest en details. ;)

Damn... Rond de €2000,- dus. Moest je alles zelf betalen?:o

Ze verdienen wel behoorlijk wat geld met tattoos zetten lijkt me

150 per uur, doe maar duur.

Heb zelf beide armen in japans en volgende maand begin ik met de rug tot aan de hams.

Japans vind ik zo enorm lelijk he, het is niet sierlijk en geen kracht.
Als je het ziet kun je er niks mee want je kunt het ook niet lezen.

Wat heeft dat nou voor uitstraling?
Daarnaast zul je nooit 100% zeker weten of het datgenen betekent wat jij hoopt dat het het betekent.

Ik wou altijd iets op mijn borst maar dan zou het "sTiiWaZz" worden in Arabische letter style met wel wersterse tekens.
Dit heb ik al gemodeleerd in 3D en de textures voor gemaakt ziet er erg bruut uit.
Of verticaal op mijn onderarm aan de binnenkant lijkt het me ook ziek!

sTiiWaZz is niet alleen mijn nickname hier, maar betekent trouwens veel meer.

Overigens Zou ik deze wel op mijn schouder willen met wat meer natuur eromheen en die lucht die zo outfade.

Of een heel simpel kruisje in de style van 2 takjes, maar dit moet ik nog even uitwerken in 3D.

Japans vind ik zo enorm lelijk he, het is niet sierlijk en geen kracht.
Als je het ziet kun je er niks mee want je kunt het ook niet lezen.

Wat heeft dat nou voor uitstraling?
Daarnaast zul je nooit 100% zeker weten of het datgenen betekent wat jij hoopt dat het het betekent.

Say what? Japans is juist op en top kracht/sierlijk! Wat bedoel je met je kan het niet lezen?

Dit is 1 van mijn sleeves:
IMG_1382.jpg

Harai tattoo in Gent. Door Len

wat kost tatooeren in belgie eigenlijk?

Prijzen zijn te vergelijken met nederland..
Een goeie tattoo kost wat...

Terug
Naar boven