XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Super mooi zulke sleeves;) Van schouder tot onder aan arm of?

Say what? Japans is juist op en top kracht/sierlijk! Wat bedoel je met je kan het niet lezen?

Dit is 1 van mijn sleeves:
IMG_1382.jpg

Wil binnenkort voor nummer 3 ... sterrenbeeld ( Stier ) op de zijkant van m'n bovenlichaam

Heb er al 2 op m'n buik zie foto <<

2 Sleeves van schouder tot pols, ik zal één van de dagen eens deftige foto's nemen en plaasten.

Ik ben benieuwt man, laat me even weten hoe het ging!

Het is toch een uitstekende tip gebleken.

Gewoon dun ingesmeerd met bepanthen daarna uurtje laten drogen en toen los het verband eromheen gewikkeld. Heeft heel de dag gezeten en resultaat: arm was gewoon droog, geen weke of natte huid, niet broeien omdat het kan luchten en tattoo is gewoon netjes aan het vervellen na 4dagen en er is geen zon op gekomen.

Dus het broeien en bacterien en weke huid etc is gewoon dik overdreven. Imo kan je het pas inwikkelen als je huid goed gesloten is, in mijn geval was dit zo want hij begon al lichtjes te vervellen.

Bij verse tattoo is het een no go maar bij een tattoo waar je huid al gesloten is en geen rare dingen zitten(korstjes oid) kan je het gewoon doen.

Heb een halve sleeve btw van schouder tot elleboog.

ben jaloers op die sleeves :D Vette tattoos hoor :)

best nice, gewoon niet mijn stijl ;) . zelf zou ik ook die uv ink niet doen. weet niet wat dit geeft na x aantal jaar? (meestal zit dr ook fosfor in die ink, en 9/10 is niet goedgekeurd)

binnenkort toch echt een tattoo zetten. Wou al een tijdje een sleeve, hou wel van grote drukke tattoo's. Aan andere kant vond ik het ook veel nadelen hebben en toch ook heel erg veel ogend en druk. Met kleine tattoo's had ik niets goeds in gedachten en wou niet zo maar een random iets gaan doen. Vandaag sprong er spontaan wat iedeen bij me op en ben wat gaan zitten tekenen. Ga het nog niet verklappen maar hij wordt vet :D wordt een kleine simpele op mijn onderarm aan de binnenkant. Het mooie is dat er een stukje BB en mijn studie in terug komt en overal is het gewoon een wetenschappelijk tattoo. Bij de volgende pay day maar eens langs een shop gaan.

Laatst bewerkt:
binnenkort toch echt een tattoo zetten. Wou al een tijdje een sleeve, hou wel van grote drukke tattoo's. Aan andere kant vond ik het ook veel nadelen hebben en toch ook heel erg veel ogend en druk. Met kleine tattoo's had ik niets goeds in gedachten en wou niet zo maar een random iets gaan doen. Vandaag sprong er spontaan wat iedeen bij me op en ben wat gaan zitten tekenen. Ga het nog niet verklappen maar hij wordt vet :D wordt een kleine simpele op mijn onderarm aan de binnenkant. Het mooie is dat er een stukje BB en mijn studie in terug komt en overal is het gewoon een wetenschappelijk tattoo. Bij de volgende pay day maar eens langs een shop gaan.
hahaha dope zo heeft een vriend van me bepaalde atomen op ze onderarm laten zetten :D ( kerel is scheikundig medewerker )

Yep,****ing vet. Japans vind ik een beetje de nieuwe tribals,even grote hype. Vroeger deed ik een paar roekeloze dingen,maar nu denk ik wel 2 keer na voor ik nog een plaatje laat zetten. Laser en een goeie cover up zoeken suckt.

Yep,****ing vet. Japans vind ik een beetje de nieuwe tribals,even grote hype. Vroeger deed ik een paar roekeloze dingen,maar nu denk ik wel 2 keer na voor ik nog een plaatje laat zetten. Laser en een goeie cover up zoeken suckt.

+1 tegenwoordig zijn de mogelijkheden qua afbeelding zo divers dat het een beetje van onoriginele smaak getuigd om voor een japanse koi, draak of waterval te kiezen.

+1 tegenwoordig zijn de mogelijkheden qua afbeelding zo divers dat het een beetje van onoriginele smaak getuigd om voor een japanse koi, draak of waterval te kiezen.

Heeft allemaal met folklore te maken, en een goede artiest wat betreft Japanse tatoeages vind je niet snel ;) .

deze is wel erg vet! vind die gekleurde wat te kitscherig

Zoiets is inderdaad wel gaaf.

Vind kleur vaak ook niet zo mooi... Vind een soort sleeve net als Zyzz, (niet hetzelfde maar iets in die richting) ook wel mooi.
Wil er zo eentje wel laten zetten, maar wil eerst effe flink wat massa hebben voordat dat erbij past.

Terug
Naar boven