MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

Idee van een tattoo begint ook steeds prominenter te worden in m'n kop. Heb gedacht over onderarm of rond m'n tricep. Tricep zodat je het nog wat kan afdichten.B en alleen bang dat ik er spijt van ga krijgen ooit. En zou ook niet weten wat ik wil zetten. :roflol:
Heb ik ook, vind tattoo wel echt nice. Maar zou zelf niet weten wat ik wil dus laat ik het ook maar zo. Ook zo het idee dat het niet bij me past :p
 
Yo, ik heb 1 oktober en 4 november allebei een tattoo afspraak staan voor een onderarm sleeve.
Hoelang is het verstandig om niet te trainen/feesten i.v.m herstel van de tattoo?
Want 6 november is eigenlijk een festival waar ik heel graag naar toe wil maar ik ga sowieso erg veel zweten daar dus weet niet of het zo verstandig is
Ik ga het sowieso ook nog vragen aan m'n tattoo artiest zelf maar ik denk ik vraag het alvast dan heb ik al een beetje een idee
Zodra de wond dicht is, paar dagen, zou je in principe gewoon kunnen trainen.
 
Heb ik ook, vind tattoo wel echt nice. Maar zou zelf niet weten wat ik wil dus laat ik het ook maar zo. Ook zo het idee dat het niet bij me past :p
Of het bij je past ja of nee impliceert dat je het niet voor jezelf doet maar op basis van wat anderen ervan vinden. Beter neem je dan geen tattoo idd.
 
Of het bij je past ja of nee impliceert dat je het niet voor jezelf doet maar op basis van wat anderen ervan vinden. Beter neem je dan geen tattoo idd.
Goeie comment
Vermoedelijk ook doordat ik niet weet wat ik zelf zou willen en daardoor teveel denk over anderen. Als je echt weet wat je wil doeje dat niet neem ik aan.
 
4 november volgende afspraak
Ziet er beetje raar uit door angle, omdat de tattoo rond mn arm gaat
Screenshot_20211001-162959.jpg
 
Vervaagt die shit niet heel snel?
het valt mee, eerste 2 dagen vooral oppassen met wat je eet en drinkt, dingen zoals frisdrank en alcohol kunnen het wegslijten omdat het nog een open wond is dan. maar heb het nu 1,5 maand en het is niet veranderd tov dag 2. denk dat het vanaf nu alleen maar wegvaagt als een normale tattoo en dus alleen maar grijzer wordt.

zijn wel echt veel tattoo shops die de poging niet wagen en het niet wilden zetten om die reden. en als je het eenmaal zet heb je ook geen garantie en kan je niet terugkomen voor een touch up, dat is wel het risico :p
 
FB_IMG_1633693581402.jpg


Straks gaan we het ontwerp bespreken en morgen dan de hele dag zitten :D
Ik ga nu voor een piratenthema op de linkerkuit, rechts staat al een pirate skull. Ik dacht aan een piraten wench met dan piraterij ter opvulling.

edit: het wordt iets anders, ook piraten thema maar origineler :baard:

20211007_212559.jpg
 
Laatst bewerkt:
Begint vorm te krijgen :D

20211009_133656.jpg
 
Back
Naar boven