XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

:roflol:

Screenshot_20211028-214917_Facebook.jpg

Toevallig bij mij binnenkort ook een stier en toevallig ook bouwjaar 1985!

Hopelijk heb ik geluk en kan ik een laten zetten 🤞

Nice. Twijfel ook om hem daar te doen, of op m'n tricep. Wil het al al heel lang maar nooit echt een goed idee gehad. Maar nou met m'n ma vond ik het wel iets tofs om te verwerken. Hoe en wat weet ik niet, wel iets abstracts.
Zou zelf onderarmen > tricep sowieso doen

Goedemiddag tattoo experts,

Ik had een snelle vraag misschien een domme vraag maar wie weet :P

Ik wil al een lange tijd een tattoo, maar met mijn huidige studie was dat niet verstandig omdat je dan minder kans op een stageplek hebt blabla. Nou ben ik binnenkort klaar met mijn studie en wou ik na de zomervakantie graag wel beginnen met het zetten van een sleeve. Ik heb een bijlage toegevoegd met wat voor soort tattoo ik op mijn hele arm zou willen zetten.

Mijn vraag is nu; Ik ben voor mijzelf nog een aardig tender ventje en heb nog de nodige potentie om door te willen groeien. Wellicht ook met andere middelen mits ik een paar jaar train. Het zou daarom zonde zijn voor mij dat de tattoo dan verpest wordt omdat mijn armen uiteraard meegroeien. Uiteraard een paar centimeters zouden geen verschil hoeven maken aangezien je huid mee rekt. Mijn huidige (Bicep) Heeft een omtrek van 40CM niet heel indrukwekkend daarom mijn vraag ook. Stel er komen (hopelijk) nog wat centimeters bij.

Ik heb meerdere grotere mannen gevraagd bij mijn gym en die kwamen met het simpele antwoord "Ik heb de tattoo al gezet toen ik groot was dus geen idee".

Wat is jullie mening / advies?

Bijlagen

• Tattoo voorbeeld.jpg
    Tattoo voorbeeld.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 135
Gaat echt weinig uitmaken.

Wat niet bevordelijk is is een tattoo laten zetten met morbide obesitas en vervolgens 80kg af te vallen. Heel ander scenario.

Terug
Naar boven