XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Dat heb ik met Biomechanic :D

Niet echt biomech maar wel demon shit wat er vaak wel op lijkt:
Het eerste wat ik gaaf vond was japans en biomech. Alleen biomech lijkt wel nog moeilijker om een goede artiest voor te vinden. Maar beide stijlen eigenlijk wel. Alleen mocht van mijn oudesr geen tattoo zolang ik nog thuis woonde en later ontdekte ik Maori. Nu denk ik weer dat ik toen nog niks wist en zie ik weer gavere dingen. Denk soms wel eens na over japans op de andere helft van mijn lichaam, maar full color is nog net ff iets anders dan lijnwerk wat ik nu heb. En na de ene kant 30 uur ondergaan te hebben ben ik er ook ff klaar mee, vooral na de laatste 2 pijnlijke sessies. Alhoewel dat dan ook weer niet rijmt met oksel, maar dat zal hooguit een half uurtje zijn als het al geen kwartier is.

Het eerste wat ik gaaf vond was japans en biomech. Alleen biomech lijkt wel nog moeilijker om een goede artiest voor te vinden. Maar beide stijlen eigenlijk wel. Alleen mocht van mijn oudesr geen tattoo zolang ik nog thuis woonde en later ontdekte ik Maori. Nu denk ik weer dat ik toen nog niks wist en zie ik weer gavere dingen. Denk soms wel eens na over japans op de andere helft van mijn lichaam, maar full color is nog net ff iets anders dan lijnwerk wat ik nu heb. En na de ene kant 30 uur ondergaan te hebben ben ik er ook ff klaar mee, vooral na de laatste 2 pijnlijke sessies. Alhoewel dat dan ook weer niet rijmt met oksel, maar dat zal hooguit een half uurtje zijn als het al geen kwartier is.
Opzich past het er denk ik wel bij, Japans met Maori. Dat abstracte wat je liet zien ook zeker wel.

Cybermech though :( Goddamn ik wil weer.

1625571034809.png

1625571059822.png

1625571078258.png

en dan spam ik ook gelijk even m’n eigen cybermech stuk :D

FC69EAD9-D055-4497-8C76-1A65EA575BDC.jpeg

Laatst bewerkt:
Vind vooral het gebruik van negative space zo gaaf in dat soort werk. Hoe het stukje ongetatoeëerd er uit ziet als flarden gescheurde huid.

Vet!! (om naar te kijken)

Twijfel zelf ook al een hele tijd, en in dit geval, bij twijfel niet doen. Heb alleen een naam van mijn zoon er op gezet, weet dat ik daar sowieso nooit spijt van krijg.

Na wat kleine tattoo's sta ik nu op de wachtlijst totdat ik mijn halve sleeve kan laten zetten.

Het gaat een Day of the Dead worden, wat ik belangrijk vind is dat het van een afstand nog steeds 'leesbaar' moet zijn. Binnenkant arm wordt dan ook rustig.

Gisteren een begin aan me sleeve gemaakt voor de helft af nu, vrijdag gaan we door

Vrijdag gaan ze verder met tatoeëren op me onderarm dus eigenlijk een full sleeve bijna. Wanneer zou ik weer kunnen sporten denken jullie kijk benen kan ik sws pakken maar hoe zit het met upperbody?

Hoelang heb jij gewacht met upperbody trainen na het zetten van de sleeve, zelf heb ik gisteren een halve sleeve gekregen en vrijdag de onderkant dus een hele sleeve dan. Wanneer zou je aanraden weer te sporten ?
Niet aan je tatoeëerder gevraagd?

Ik zou niet te veel zweten en in de zon zitten. Met trainen kan je bijv ook je benen, je rug en je borst pakken en dan gewoon 1 week de armen niet. Daarna pompen. Dat heb ik eens gehoord.

Hoelang heb jij gewacht met upperbody trainen na het zetten van de sleeve, zelf heb ik gisteren een halve sleeve gekregen en vrijdag de onderkant dus een hele sleeve dan. Wanneer zou je aanraden weer te sporten ?
Ik heb voor de zekerheid even een weekje rustig aan gedaan, daarna kon ik eigenlijk alles weer. Enige waar je even op moet letten is dat de stang niet tegen je tattoo aankomt en voorkom heftig zweten. Dan moet het wel goed komen

Top dan train ik gewoon sws benen en upperbody even een weekje rustig aan of rust weekje gewoon ofzo

Met aftrekken ook, maar dat doe je ook niet een week niet. Wat ik bedoel is train dan je main groups en ga niet daarna in arnoldstyle je side groups trainen zodat je armen 5 cm opgepompt worden.

Yo, ik heb 1 oktober en 4 november allebei een tattoo afspraak staan voor een onderarm sleeve.
Hoelang is het verstandig om niet te trainen/feesten i.v.m herstel van de tattoo?
Want 6 november is eigenlijk een festival waar ik heel graag naar toe wil maar ik ga sowieso erg veel zweten daar dus weet niet of het zo verstandig is
Ik ga het sowieso ook nog vragen aan m'n tattoo artiest zelf maar ik denk ik vraag het alvast dan heb ik al een beetje een idee

Yo, ik heb 1 oktober en 4 november allebei een tattoo afspraak staan voor een onderarm sleeve.
Hoelang is het verstandig om niet te trainen/feesten i.v.m herstel van de tattoo?
Want 6 november is eigenlijk een festival waar ik heel graag naar toe wil maar ik ga sowieso erg veel zweten daar dus weet niet of het zo verstandig is
Ik ga het sowieso ook nog vragen aan m'n tattoo artiest zelf maar ik denk ik vraag het alvast dan heb ik al een beetje een idee
De meesten hier zeggen dat het gelijk kan maar ik neem altijd de tijd om het te laten genezen.

Idee van een tattoo begint ook steeds prominenter te worden in m'n kop. Heb gedacht over onderarm of rond m'n tricep. Tricep zodat je het nog wat kan afdichten.B en alleen bang dat ik er spijt van ga krijgen ooit. En zou ook niet weten wat ik wil zetten. :roflol:

Idee van een tattoo begint ook steeds prominenter te worden in m'n kop. Heb gedacht over onderarm of rond m'n tricep. Tricep zodat je het nog wat kan afdichten.B en alleen bang dat ik er spijt van ga krijgen ooit. En zou ook niet weten wat ik wil zetten. :roflol:
3x raden welk festival :D
Ik heb de keuze van schouder naar onderarm gemaakt met de redenen dat het niet mijn definitie van m'n fysiek verneukt, en dat de tattoo niet zo erg uit rekt als ik aan de juice ga. Geen idee hoe erg een tattoo überhaupt uitrekt als je veel groeit, maar onderarmen zullen iig een stuk minder had groeien dan schouder.
En je kan het gewoon prima bedekken met lange mouwen mocht het nodig zijn
Ik heb vrienden met tattoo's op hun tricep maar vind het niet echt bepaalt ziek ofzo

Terug
Naar boven