- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Het eerste wat ik gaaf vond was japans en biomech. Alleen biomech lijkt wel nog moeilijker om een goede artiest voor te vinden. Maar beide stijlen eigenlijk wel. Alleen mocht van mijn oudesr geen tattoo zolang ik nog thuis woonde en later ontdekte ik Maori. Nu denk ik weer dat ik toen nog niks wist en zie ik weer gavere dingen. Denk soms wel eens na over japans op de andere helft van mijn lichaam, maar full color is nog net ff iets anders dan lijnwerk wat ik nu heb. En na de ene kant 30 uur ondergaan te hebben ben ik er ook ff klaar mee, vooral na de laatste 2 pijnlijke sessies. Alhoewel dat dan ook weer niet rijmt met oksel, maar dat zal hooguit een half uurtje zijn als het al geen kwartier is.Dat heb ik met Biomechanic
![]()
Eric De L'etoile (@ericdeletoile) • Instagram photos and videos
37K Followers, 561 Following, 616 Posts - See Instagram photos and videos from Eric De L'etoile (@ericdeletoile)instagram.com
![]()
Guy Aitchison (@guyaitchisonart) • Instagram-foto's en -video's
182K volgers, 654 volgend, 4,193 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Guy Aitchison (@guyaitchisonart)instagram.com
![]()
Jeremiah Barba (@jeremiahbarba) • Instagram-foto's en -video's
121K volgers, 1,285 volgend, 2,367 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Jeremiah Barba (@jeremiahbarba)instagram.com
![]()
Jesse Levitt (@jesselevitt) • Instagram-foto's en -video's
113K volgers, 675 volgend, 1,991 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Jesse Levitt (@jesselevitt)instagram.com
Niet echt biomech maar wel demon shit wat er vaak wel op lijkt:
![]()
Christian Boye Larsen (@boyetattoo) • Instagram-foto's en -video's
241K volgers, 1,437 volgend, 1,748 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Christian Boye Larsen (@boyetattoo)instagram.com

Goddamn ik wil weer.