AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

geen petje maar stekels en draag heel mn leven al airmax!

maar ff serieus genoeg over mijn!
plaats maar eens wa tattoo's!

Hahahahahahahahahaha

Ik heb nog geen tattoos maar wil als ik wat centjes er voor over heb een engeltje laten tattooeren op mijn schouder. :-)
 
Ik heb 2 full sleeves, Japans...
 
heb een hartje met moeder....:(
 
1zg4w3l.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

28r14ea.jpg
 
Bij ons in de gym lopen er twee gasten met een sleeve. De een is 1,85, gespierde body en een aussie look heeft die. De andere is een kleine manlet die net 65 kilo weegt.

Het moet je wel passen, beetje zelf kennis is van belang.
 
Heb er meerdere maar deze heb ik vorige week laten zetten.

Heeft voor mij de meeste betekenins. Is de handtekening van me vader die een een jaar geleden is overleden aan Kanker op 53 jarige leeftijd.
Soort van eerbetoon aan me ouwe zeg maar.

Kopie van tatoohandtekening.jpg
 
Gixer traint niet? :P
 
Bij ons in de gym lopen er twee gasten met een sleeve. De een is 1,85, gespierde body en een aussie look heeft die. De andere is een kleine manlet die net 65 kilo weegt.

Het moet je wel passen, beetje zelf kennis is van belang.

Ieder zijn eigen, waar sommige mensen zich druk over maken.
 
Kheb er twee, op elke arm een. Soort van keltische stijl aan de ene kant en meer japanse met keltisch aan de andere kant. Volgende maand beginnen ze aan mijn sleeve na lang wachten. Ergens rond mijn 30ste wil ik alles erop staan hebben. Dus nog veel werk :p
 
Volgens mij neemt niemand je meer serieus als je een grote tattoo hebt..
 
Volgens mij neemt niemand je meer serieus als je een grote tattoo hebt..

Klopt. Mensen met tattoos zijn allemaal marginalen en kunnen onmogelijk een goeie job hebben! Ze zijn ook allemaal verslaafd aan drugs.
 
Klopt. Mensen met tattoos zijn allemaal marginalen en kunnen onmogelijk een goeie job hebben! Ze zijn ook allemaal verslaafd aan drugs.

en dragen een wifebeater en zuipen een hele dag bier voor de tv

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heb er meerdere maar deze heb ik vorige week laten zetten.

Heeft voor mij de meeste betekenins. Is de handtekening van me vader die een een jaar geleden is overleden aan Kanker op 53 jarige leeftijd.
Soort van eerbetoon aan me ouwe zeg maar.
Mooi gebaar man:thumbs:

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

:gay:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mn persoonlijke wapenschild op mn bovenarm laten zetten. Zo´n heraldisch schild bedoel ik dan. Over een paar weken moet ik de allerlaatste puntjes er op laten bijwerken. De tattoeerder vond het schild en het eindresultaat zo mooi dat ie foto´s ervan op zn site wil zetten. Die foto´s worden de volgende keer dus gemaakt. Misschien dat ik er hier eentje upload wanneer het zo ver is :)
 
Klopt. Mensen met tattoos zijn allemaal marginalen en kunnen onmogelijk een goeie job hebben! Ze zijn ook allemaal verslaafd aan drugs.

Klopt ;) .

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

en dragen een wifebeater en zuipen een hele dag bier voor de tv

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klopt ook ;) .

En zijn allemaal steuntrekkers :roflol: .
 
Back
Naar boven