Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Bezoekers in dit topic

1zg4w3l.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

28r14ea.jpg

Heel prettay.
 
ik heb vroeger tweety op m'n kont laten zetten maar dat is nu big bird geworden :(
 
Ik heb "Jouw naam" op mijn kont. Ik kan tegen iedereen zeggen: "Hee, ik heb jouw naam op mijn kont getattoeeerd!"
 
Dit topic heeft potentie... Maar vooralsnog weinig serieuze posts.
 
Dit topic heeft potentie... Maar vooralsnog weinig serieuze posts.

en dat is het grote probleem tegenwoordig op DBB gemakkelijk om commentaar te leveren als iemand zijn tattoo showt maar zelf dan niets laten zien....

bezig met een cover-up van een tribal en dat word een halve sleeve Japanse stijl
 
Vind zelf dit wel bruut, die op ze linker arm dan

tribal-shoulder-tattoo-1.0.0.0x0.310x400.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze een tijdje terug laten zetten, maar niet helemaal tevreden. Het ziet er naar mening een beetje te simpel uit (als een tekening) en niet zoals een normale 'mooie tattoe' (een schilderij). Iemand tips wat ik er omheen zou kunnen doen. Ik zat eerst te denken aan een zwarte of blauwe tribal,maar dan met dunne strepen en verschillen tinten blauw. Tips welkom (getroll ook, maar minder):)

tat.JPG
 
Gixer traint indd slechts 1maand... En toch al groter dan jou met mijn 1m97;)

Ik kan niet wachten tot ik zo hard getrained heb dat ik 1m97 ben!
 
Waarom praat jij altijd voor Parijsje?

Omdat parijsje mijn meisje is en ze kan nu niet reageren:). Daarnaast herhaal ik alleen wat ze hier al 20x heeft gepost:)
 
die sleeve is door sasha gezet of niet?
 
hou totaal niet van tattoo's. Vind bij anderen niet mooi en zou er zelf al helemaal niet aan beginnen. Heb vooral een hekel aan mensen die een tatoo nemen omdat het in de mode is......die kansloze die een paar jaar terug een tribal namen bijvoorbeeld :rolleyes:

Kijk zoals die datum en die handtekening kan ik wel inkomen.
 
Vooruit dan maar, is pas over een maand of 4 helemaal af.

2eqghux.png
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vooruit dan maar, is pas over een maand of 4 helemaal af.

2eqghux.png
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice tattoo bro !:D

Trouwens, voor diegene die nog een tattoo zouden willen en wat voorbeelden willen bekijken is www.tattoojohnny.com een erg geschikte website.

Btw als dit onder enige reclame valt verwijder ik deze post (K)
 
@Jinsu

kijk dat vind ik nou mooi
 
Back
Naar boven