AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Heb er meerdere maar deze heb ik vorige week laten zetten.

Heeft voor mij de meeste betekenins. Is de handtekening van me vader die een een jaar geleden is overleden aan Kanker op 53 jarige leeftijd.
Soort van eerbetoon aan me ouwe zeg maar.

mooie betekenis gab!

Heb zelf twee tattoo's: Een kooikarper met een slang er omheen. Kan ik geen foto van vinden. Heb hem nog maar sinds vorig jaar september.
En die hier onder komt al uit 2007. Op de foto is die een half jaartje oud. En nee hij is niet scheef gezet maar dat lijkt zo door belichting en dergelijke. Hij is wel slecht gezet wnt de kleur is verrot en nog veel meer details. K*t shop.

resultaat na half jaar.jpg

Kep een tattoo over me schouder, deel borst, traps en arm, net als dwayne johnson maar dan korter op de arm en korter op de borst. Maori, polynesisch maar dan.zeer fijn en kleine figuren. Tot nu toe nog niemand gezien met zoiets. Deel op me borst is nog niet helemaal ingekleurd dus daarom geen.foto. totale tijd ong 18 uur.

japanse halve sleeve gezet bij Dragon Tattoo in Eindhoven.
koi karper en flowerssss

koi ray.jpg

DSC04772.jpg

Zoals Jinkazama al zei zijn sleeve tattoos niet voor iedereen weggelegd. Een tattoo moet echt bij je passen. Mooie vrouwen met een sleeve tattoo vind ik botergeil, maar dezelfde sleeve op een lelijke vrouw vind ik fugly as hell.

Ook vind ik het onzin dat elke tattoo zogenaamd een bepaalde betekenis moet hebben.

Zie heel graag tattoo's maar helaas gaan de looks van men fysiek (in wording) voor. :(

Ik wil er eentje op mijn borst. Iemand suggesties?

Geschoond en dat geneuzel over Bobbin/Paris kan achterwege blijven.

best wel originele tattoo, zit er een betekenis achter?

best wel originele tattoo, zit er een betekenis achter?

Hij is wat onduidelijk op de foto. Het zijn twee chicks die elkaar vasthouden, een combinatie van twee schilderijen van Audrey Kawasaki. Een soort 'engelenbewaarder' idee, want had al een paar keer dood moeten zijn met wat ik allemaal meemaak :p

Hij is wat onduidelijk op de foto. Het zijn twee chicks die elkaar vasthouden, een combinatie van twee schilderijen van Audrey Kawasaki. Een soort 'engelenbewaarder' idee, want had al een paar keer dood moeten zijn met wat ik allemaal meemaak :p

ja de chicks had ik wel gezien, en het haar dat zo omhoog warreld (als dat een woord is) is ook wel best tof

ik heb zelf kanji teken van rust op mijn borst staan (foto in galerij) ter nagedachtenis van mijn beste amigo. Wil ooit (binnen dit en 3 jaar) een Polynesian tattoo op de andere borst/half sleeve

• Topic Starter Topic Starter
Heb vandaag nieuwe laten zetten, zal hem zsm posten :D

Zucht...like i said. Ace of spades tattoo afgewerkt met schaduw, banner met geboortedatum in verwerkt en de zinnen "born to lose" en "live to win" er onder en boven. Zal er binnenkort wel een foto van posten.

• Topic Starter Topic Starter
Btw, ik heb nu 2 tattoo's.
Maar als ze gezet worden krijg ik het heeeel warm en begin ik te zweten.
Meerdere hier last van :p?

Terug
Naar boven