MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Ook daarvoor bestaan oplossingen ;) .

Kan me voorstellen dat je niet iedere dag alles wil coveren met allemaal shit omdat het op je werk niet geaccepteerd wordt. Tattoo kan altijd nog en heeft geen prio 1 lijkt mij. Werk wel.
Snap zijn keus wel :)

Kan me voorstellen dat je niet iedere dag alles wil coveren met allemaal shit omdat het op je werk niet geaccepteerd wordt. Tattoo kan altijd nog en heeft geen prio 1 lijkt mij. Werk wel.
Snap zijn keus wel :)

dit inderdaad, als ik 100% zeker ben van mn werk-keuze komt 't er heus wel.

tattoo's, vooral zichtbare overhaast ik liever niet :thumbs:

Vanmiddag bij classic ink langs. Zie toch maar af van het plan hem bij hanky panky te laten zetten.
Ben benieuwd wat ze daar kunnen betekenen.

Deze gaat er bij mij 100% komen,.. vraag is alleen wanneer,.. Nu, of na de zomer ?
Nu betekend in de zomer wss met een halve sleeve lopen, en weinig zwemmen,... na de zomer spreekt voor zich,.. betekend wachten,.. :mad:

Gaat iig bij Jimmy in Den Bosch gezet worden, dat staat vast.

Deze gaat er bij mij 100% komen,.. vraag is alleen wanneer,.. Nu, of na de zomer ?
Nu betekend in de zomer wss met een halve sleeve lopen, en weinig zwemmen,... na de zomer spreekt voor zich,.. betekend wachten,.. :mad:

Nice!

maar dat wist je al:p

ziet er strak uit, naast japans zie ik deze stijl heel graag :thumbs:

heb je Instagram? bekijk Jim Orie effe, hij zet ook alleen maar dit soort stijl.

ziet er strak uit, naast japans zie ik deze stijl heel graag :thumbs:

heb je Instagram? bekijk Jim Orie effe, hij zet ook alleen maar dit soort stijl.

Nice!!! Thx!! Ga straks op mn gemak ff kijken!!
Had jimmy al uitgekozen omdat dat echt verre uit de best is hier in de buurt,... Zoveel strakke lijnen :eek: moet wel goed gebeuren hahahah.

Ik mag morgen weerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4 uur knallen.

Als genezen ga ik jullie mijn almost oldskool VS newskool sleeve zeker niet onthouden.

ik dacht dat deze stijl een eigen verhaal overbrengt met de verschillende symbolen die je op de sleeve ziet? of is dat niet het geval bij deze :P?

ik zou iig liever een unieke willen en niet eentje die je van een foto overneemt ?

Duurt dat serieus zo lang om zn tattoo te laten zetten? Vind z'n tattoo echt gruwelijk om te zien, maar niet om te hebben. ??????

Zou als ik jou was er nu al aan beginnen, hoevaak ga je zwemmen, zijn net een aantal dagen per jaar goed zwemweer. Festivallsss all the way!

Duurt dat serieus zo lang om zn tattoo te laten zetten? Vind z'n tattoo echt gruwelijk om te zien, maar niet om te hebben. ??????

Zou als ik jou was er nu al aan beginnen, hoevaak ga je zwemmen, zijn net een aantal dagen per jaar goed zwemweer. Festivallsss all the way!

Je mag ook aantal weken niet in de zon omdat de huid nog dun is en moet herstellen. Zou toch jammer zijn als je in de zomer met lange mouw loopt.

Je mag ook aantal weken niet in de zon omdat de huid nog dun is en moet herstellen. Zou toch jammer zijn als je in de zomer met lange mouw loopt.

Begin er nu aan en laat de helft maken, aantal weken voor de zomer ermee stoppen en na de zomer in september weer verder gaan.

Terug
Naar boven