XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Ga zelf ook een sleeve zetten, of althans T shirt hoogte voor nu. Weet alleen nog niet wat. Heb nu een tijger op mijn borst staan, en weet nog niet goed wat ik daarbij kan zetten allemaal... Iemand ideeen?

Een antilope? :D

Ga zelf ook een sleeve zetten, of althans T shirt hoogte voor nu. Weet alleen nog niet wat. Heb nu een tijger op mijn borst staan, en weet nog niet goed wat ik daarbij kan zetten allemaal... Iemand ideeen?

Google-afbeeldingen-tiger sleeve.... genoeg ideeen.

Laatst bewerkt:
Ja, en lekker origineel ook dan! :slap:

nooit aan tat's beginnen dan.. de kans dat iemand ook een Tiger,dragon,koi,hanya,snake,buddha,flower,...-sleeve heeft is rond de 480%

wauws, een tijger je borst? hoop dat je een kingsice borst hebt :p

Die Old skool colour tattoo van dat schip is super strak en mooi gezet! Echt goed gedaan...
Ook als is het niet mijn ding, hij is super gezet.. HD kwaliteit :)

Die Romein-sleeve ook erg nice! (nu al) Benieuwd naar eind resultaat..

Die andere 2 sleeves ook ongelooflijk... Zelf vind ik die black/grey Extreem.. Zelf heb ik niets
met Koi, dus zou ik datnit doen maar iets anders, voor de rest wel helemaal die style.
Die hand, hals/nek, rug en schouderblad super! Helaas kan dat niet meer bij mij gedaan worden ;( :(

inb4 beta,

hoe kwamen jullie op de ideeën van jullie eerste tattoo?
Ik ben zelf nog steeds aan het bedenken wat ik wil maar of ik totally sure ben ; nee.

tips zijn welkom!

Gewoon kijken naar wat er bij je past. :) Hoe je bent, wat je mee gemaakt hebt zouden een rol kunnen spelen in wat je als tattoo neemt.
Misschien vind je bepaalde dingen wel heel mooi, dan kan dat ook een keus van je zijn. Zoals sommige helemaal in die japanse of maori tats zijn.

Inderdaad dingen die met jou te maken hebben, waar je vandaan komt of naar toe wilt, dingen die jij hebt gedaan of wilt doen, of wat jij hebt meegemaakt, waar je tegen op kijkt (positief) idool of fan van bent....

Ik zelf begon met 3 Chinese tekens, die ergens voorstaan.. Zelf heb ik Chinese tekens altijd al mooi/intrressant gevonden, vind het mooie symbolen. Mensen gaan je dan aaaaaltijd afkraken (jaloezie omdat zij zelf niks durven te laten zetten). "Weet je weleens wat er staat? Wat het betekent? Misschien staat er heeeeeel iets anders" fok hun, ik heb het gekozen omdat ik dat wou. En op de basisschool had ik Chinese vrienden die mij hebben leren tellen en een paar woordjes...

Paar jaar verder heb ik allerlei dingen op me lijf. Sommigen hebben een mooie sleeve met een verhaal (schitterend) ik heb 1 sleeve met verschillende dingen die betekennissen hebben, me andere arm moet nog afgemaakt worden (maar geen geld voor).

Laatste, elke x als ik op die stoel zit denk ik weer "waar ben ik aan begonnen" "aaaaaw de pijn" jaja noem me maar een mietje, ik vind het pijnlijk... Inmiddels ongeveer 30uur gezeten, langste sessie 10 uur...... (dan verlang je echt naar eten en rust)

Gewoon kijken naar wat er bij je past. :) Hoe je bent, wat je mee gemaakt hebt zouden een rol kunnen spelen in wat je als tattoo neemt.
Misschien vind je bepaalde dingen wel heel mooi, dan kan dat ook een keus van je zijn. Zoals sommige helemaal in die japanse of maori tats zijn.

Dit idd..

Ik wilde al jaren een tatt maar steeds als ik dacht iets gevonden te hebben kwam ik er vervolgens weer dat het het niet was.
Eerste tatt was naam van mijn zoontje... toen geloof ik beetje verslaafd geraakt :)

Verslaafd geraakt :D

Tja en een tip, gewoon doen! Beginnen! :)

Oud collega van me, zat van top tot teen onder de Maori... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!

Thanks guys en natuurlijk ook Miss Nuke.

Hoe is het jullie vergaan na het groeien door KT?
Zelf wil ik nog zo'n 10 kg zwaarder wegen op een lager VP.

En welke shops raden jullie aan?!

Thanks!

Pit Tattoo

Se swa

Ja vriend

Verslaafd geraakt :D

Tja en een tip, gewoon doen! Beginnen! :)

Oud collega van me, zat van top tot teen onder de Maori... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!

dat had ik ook.. waar ik elke keer weer twijfelde was dat na de eerste ook afgelopen binnen een jaar tijd 3 tattoos verder waarvan 1 toch wel wat groter is en ook nog lang niet klaar... zit in beetje in de fam ook.. was de laatste van het stel :)

18 maart een tekenafspraak bij Rob Deut! :)

Eindelijk de knoop doorgehakt!

Terug
Naar boven