MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Hoezo niet? Ik wel, je weet wat er van gaat komen, je doet het voorjezelf, niet voor anderen.

Omdat ik dat niet mooi vind.

Dit idd ;)

Én bijkomend dat een gedeelte zal gaan werken als "cover-up" ,... imo niet iets waarmee ik rond wil lopen.
Ja, tuurlijk weet ik wat er gaat komen,.. maar het blijft iets -net als BB- wat je doet ter verfraaiing van je lichaam,... en een "halfprodukt" vind ik niet zo'n verfraaiing :o

Ben zelf vaak aan het water/strand te vinden als werk/tijd/weer het toelaten,... dus gaat wss tegen t einde vd zomer worden ;)

Dit idd ;)

Én bijkomend dat een gedeelte zal gaan werken als "cover-up" ,... imo niet iets waarmee ik rond wil lopen.
Ja, tuurlijk weet ik wat er gaat komen,.. maar het blijft iets -net als BB- wat je doet ter verfraaiing van je lichaam,... en een "halfprodukt" vind ik niet zo'n verfraaiing :o

Ben zelf vaak aan het water/strand te vinden als werk/tijd/weer het toelaten,... dus gaat wss tegen t einde vd zomer worden ;)

Oke man! Succes ermee, en maak een foto voor ons :)

Vers van de pers (gisteren). Weer een aanvulling op mijn Sailor Jerry vs Robert arm. Begin van onderarm is gemaakt !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu ?

152httd.jpg

hmm hier dan maar even mijn ink posten.

Black and grey armstukk is nog niet afgewerkt. Wordt een full sleeve , maar heb nog tijd :)

ziet er zeer netjes uit!

vooral als het vers gezet is, springen die kleuren er echt uit. ben alleen zelf niet zo van de kleuren tattoo's, maar kan die old skool stijl zeker wel waarderen.

@ ironicpumper.

die ridder(romein) sleeve ziet er echt ziek uit! ben benieuwd als het een hele sleeve is

In April weer mijn Japanse suite uitbreiden bij Dragon Tattoo, zin innnnn!!!

2eg9mcz.jpg

mjbyvl.jpg

De meest vette tattoos hebben ze imo nog altijd bij King Carlos Tattoo in Zweden. Zowel zwart wit als kleur is prachtig! Als m'n toekomstige werk toeliet had ik sowieso een sleeve daar genomen.

Ach, niet dat 't slecht is, maar er zijn tegenwoordig veel betere dan dit hoor...

Terug
Naar boven