AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

wie wil er nou een kale boom op zn rug ???

Iedereen zijn ding toch, zal wel een goede betekenis hebben.

Maar eens eventjes dit topic verstoren met mijn vraag. Wat is voor mensen die al een tattoo hebben de doorslag geweest om het toch te laten zetten? Ik twijfel al een aantal jaar om eventueel iets motiverend op mijn kuiten te zetten maar ik blijf maar twijfelen aangezien het zo permanent is...

Iemand tips waar ik terecht kan voor een sleeve met "bloemen"?

Beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel, maar ik wil zonnebloemen in zwart/grijs.

bvd

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 14:49 ----------

Maar eens eventjes dit topic verstoren met mijn vraag. Wat is voor mensen die al een tattoo hebben de doorslag geweest om het toch te laten zetten? Ik twijfel al een aantal jaar om eventueel iets motiverend op mijn kuiten te zetten maar ik blijf maar twijfelen aangezien het zo permanent is...

twijfel = niet doen. zo simpel is het.
Je wil het omdat het een betekenis heeft / je er permanent mee rond wilt lopen.

samoan+tattoo+design+idea+images+pictures+photos+shoulder+(40).jpg

^vind ik heel sick. Jammer dat je al snel een jaar op de wachtlijst staat voor zo'n tattoo.

Mn eten smaakt nu al helemaal niet meer :mad:

Tja, wie eet er ook mcDonalds :D

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 16:44 ----------

Hier hetzelfde...

Als je twijfelt, omdat het permanent is wil je het blijkbaar niet graag genoeg.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 16:53 ----------

love vogeltjes.. heb zelf ook iets met vogeltjes:) en ook bomen bloemen:D

Op je pics zie ik die vogels, maar waaruit "begint" het? Zie het niet goed op je pics :D

Als je twijfelt, omdat het permanent is wil je het blijkbaar niet graag genoeg.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Mar 2013 om 16:53 ----------

Op je pics zie ik die vogels, maar waaruit "begint" het? Zie het niet goed op je pics :D

paardenbloem :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach, heb vrienden die zeggen al 10 jaar dat ze een tattoo gaan laten zetten... "jaa zo en zo en dan hier en daar"
Sommige al 15 jaar.
Blablablaaaaaaaaaaaaa....... Ik heb nooit iets gezegt, "stoer" doen, praatjes, interessant doen etc. Neeej ik doe (deedt) het gewoon.

Niet vragen wat zal ik doen, zal ik het doen, ik weet nog niet wat, ik wil wel maar............. Als je zo denkt of praat danis het gewoon een duidelijke "NEE".

Ik heb ook een vraagje eigenlijk.. heb zelf ook al meerdere tattoages maar nu wil ik een a4formaat zeg maar tussen mijn schouderbladen en dan naar beneden uitlopend laten zetten..maarrr raak je hierdoor veel definitie kwijt??
Zijn er hier die dus ook een aardige grote tattoo op die plek hebben en hoe zit het dan qua defintie??

Ik heb er nog geen maar zou wel een tattoo op m'n pik willen (srs), maar na het lezen van dit bericht misschien toch maar niet:

Penis Tattoo Blamed for Permanent Erection

http://news.yahoo.com/penis-tattoo-blamed-permanent-erection-152604109.html

Haha ken je die homo mop dit doet me daar aan denken :D sorry bryce, maar dit moest gewoon ;)

Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeëren."
tatoeëerder: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeëren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"

• Like
Waarderingen: Vonk
Haha ken je die homo mop dit doet me daar aan denken :D sorry bryce, maar dit moest gewoon ;)

Er komt een homo een tatoeagezaak binnen. Homo: "Meneer ik wil een mooie rode tractor op mijn lul laten tatoeëren."
tatoeëerder: "Dan kunt u toch beter een mooie rode ferrari op uw lul tatoeëren?"
Homo: "U denkt toch zeker niet dat ik met zo'n dure auto door de stront ga rijden?"

:roflol:

Ik heb ook een vraagje eigenlijk.. heb zelf ook al meerdere tattoages maar nu wil ik een a4formaat zeg maar tussen mijn schouderbladen en dan naar beneden uitlopend laten zetten..maarrr raak je hierdoor veel definitie kwijt??
Zijn er hier die dus ook een aardige grote tattoo op die plek hebben en hoe zit het dan qua defintie??

Uhhh jaaa...

Maar als U wedstrijden gaat doen, en dan lekker donkerder wordt gemaakt, ingesmeerd (gespoten), dat verbergt de tattoo deels weer en zie je de lijnen, strepen, aders weer beter...

Vogels & Bomen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uhhh jaaa...

Maar als U wedstrijden gaat doen, en dan lekker donkerder wordt gemaakt, ingesmeerd (gespoten), dat verbergt de tattoo deels weer en zie je de lijnen, strepen, aders weer beter...

Ja dat begrijp ik.. maar t gaat er ook om wanneer ik dus geen wedstrijden doen..ben ik dan dus eigenlijk mijn definitie kwijt..maar denk dat ik t antwoord al weet:( Thnkssss

Terug
Naar boven