MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

The only difference between a tattooed person and a person who isn't tattooed is that a tattooed person doesn't care if you're tattooed or not.[/QUOTE]

Hehe... Daar zat ik op te wachtten... Kon er niet op komen.. Bedankt!

Als mensen weten dat jij er 1 (of meerdere) hebt en het onderwerp tattoos komt ten spraken, dan zijn ze vaak positief... Als zij het niet van je weten en het onderwerp komt ten spraken, dan is het vaak asociaal, lelijk etc.
Zeg je dan dat jij zelf ook tattos hebt dan is het van, jaaa sommige vind ik wel mooi of tattoosmkunnen ook mooi zijn.... (slijm slijm).

Ieder zijn ding, ik oordeel niet iemand die ik niet ken... En qua uiterlijk al helemaaaal niet.

Ik vind dat zelf prachtig. Ik krabbel echter niet terug. Ik verontschuldig me niet voor mijn mening. (echte badass! jwz! :o )
Vaak verwachten mensen dat dat je dat wel doet. Of je verontschuldigt ofzo. geweldig :D

on topic: Meeste tattoo's zijn lelijk. Teveel mensen zetten onzin op hun lichaam. Of zo veel kleine dingetjes en het geheel wordt dan lelijk.

Denk al jaren na over een sleeve tot midden onderarm. Zou denk ik echt mooi staan. Maar heb geen idee wat ik zou moeten tattoeren. Er is weinig waarvan ik denk.. daar wil ik de rest van mijn leven mee rondlopen. Misschien dat het er ooit nog van komt. Voor mij moet het iniedergeval wel betekenis hebben.

Ik vind dat zelf prachtig. Ik krabbel echter niet terug. Ik verontschuldig me niet voor mijn mening. (echte badass! jwz! :o )
Vaak verwachten mensen dat dat je dat wel doet. Of je verontschuldigt ofzo. geweldig :D

on topic: Meeste tattoo's zijn lelijk. Teveel mensen zetten onzin op hun lichaam. Of zo veel kleine dingetjes en het geheel wordt dan lelijk.

Denk al jaren na over een sleeve tot midden onderarm. Zou denk ik echt mooi staan. Maar heb geen idee wat ik zou moeten tattoeren. Er is weinig waarvan ik denk.. daar wil ik de rest van mijn leven mee rondlopen. Misschien dat het er ooit nog van komt. Voor mij moet het iniedergeval wel betekenis hebben.

Daar ben ik het wel mee eens. Ik ken heel veel lui die alles maar op hun lijf rammen zonder er over na te denken. Zou dat zelf nooit doen en heb ook 10+ jaar nagedacht over degene die ik nu heb. Zou wel overwegen om Non Serviam onderaan mn nek (achterkant) te doen ofzo. Of dus zo'n spartaan met schild en zwaard ofzo.

Daar ben ik het wel mee eens. Ik ken heel veel lui die alles maar op hun lijf rammen zonder er over na te denken. Zou dat zelf nooit doen en heb ook 10+ jaar nagedacht over degene die ik nu heb. Zou wel overwegen om Non Serviam onderaan mn nek (achterkant) te doen ofzo. Of dus zo'n spartaan met schild en zwaard ofzo.

Zometeen wordt je nog geassocieerd met een of andere sekte die de duivel vereert.

semi-serious

Vraagje:
Is Maori/Polynesian mainstream?
Zo'n 100 personen en hun ooms in mijn straat hebben namelijk tribal, en daardoor is voor mij tribal niet echt mooi meer. Heb zelf nog niet vaak Maori/polynesian tattoo's gezien bij andere mensen maar vind het wel heel mooi.

Niet echt mainstream, maar wel upcoming volgens mij. Dus grote kans dat je over 10 jaar hetzelfde denkt over deze stijl. Denk dat je meer moet zoeken in details en echt iets custom moet laten maken voor jezelf.

Dankje, ik zat inderdaad aan zoiets al te denken.
Nog een vraagje: Wat bedoelt een artist met het 'coveren van een object'?

Zometeen wordt je nog geassocieerd met een of andere sekte die de duivel vereert.

semi-serious

Bonus++

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 13:09 ----------

Vraagje:
Is Maori/Polynesian mainstream?
Zo'n 100 personen en hun ooms in mijn straat hebben namelijk tribal, en daardoor is voor mij tribal niet echt mooi meer. Heb zelf nog niet vaak Maori/polynesian tattoo's gezien bij andere mensen maar vind het wel heel mooi.

Zou ik wel zeggen. Ken persoonlijk al heel wat jongens die het hebben en ik begreep van mijn tatoeëerder dat het inderdaad steeds populairder werd.

Het leven is te kort om zo te denken.

2j4f3mo.jpg

Ook erg mooi

Dankje, ik zat inderdaad aan zoiets al te denken.
Nog een vraagje: Wat bedoelt een artist met het 'coveren van een object'?

Als je al een tattoo hebt en daar niet tevreden mee bent of hij is mislukt...
Dat hij er dan iets overheen zet, een andere tattoo dus... Het coveren, verbergen...

Niet heel bijzonder, maar wel origineel (denk ik, nooit eerder gezien namelijk!)

Terug
Naar boven