- Waardering
- 54
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.
Leuk, een mening!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen tattoo's zo mooi vinden. Die plakplaatjes bij voetballers tegenwoordig. Alleen voor Sjonnie's als je het mij vraagt.
inderdaad!, heb daarnaast nog nooit iemand MET tattoo's, iemand ZONDER tattoo's horen beledigen, over het fijt dat ze geen tatt's hebben.

Dat blijft altijd zo... Zegt meer over degene die stom lullen als over "ons"
Dan maar een sjonnie![]()

sjonie tegen anita
"hey anita, zag jij dat ook? Die ongetatoeerde persoon voorbij lopen. Echt niet normaal, dat dat tegenwoordig nog kan zeg...goh..."
:d
Heb trouwens nog geen rare of lelijke reacties gehad... mensen vinden het altijd gaaf en mooi... er zullen er vast ook een paar denken jakkie maar zelf nog niets van gemerkt..
Als mensen weten dat jij er 1 (of meerdere) hebt en het onderwerp tattoos komt ten spraken, dan zijn ze vaak positief... Als zij het niet van je weten en het onderwerp komt ten spraken, dan is het vaak asociaal, lelijk etc.
Zeg je dan dat jij zelf ook tattos hebt dan is het van, jaaa sommige vind ik wel mooi of tattoosmkunnen ook mooi zijn.... (slijm slijm).
Ieder zijn ding, ik oordeel niet iemand die ik niet ken... En qua uiterlijk al helemaaaal niet.
vaak weten ze zich dan ook geen houding meer te geven en krijgen ze een rode kop van hier tot tokio 
Ja geweldig is dat he... zeg dan altijd ben nog steeds dezelfde hoorvaak weten ze zich dan ook geen houding meer te geven en krijgen ze een rode kop van hier tot tokio
![]()
:d
Heb trouwens nog geen rare of lelijke reacties gehad... mensen vinden het altijd gaaf en mooi... er zullen er vast ook een paar denken jakkie maar zelf nog niets van gemerkt..
En hier zeg je dat je geen negatieve reacties krijgt?
Echt lelijke of rare reacties niet nee (aso sjonnie anita etcetc). maar wel dat mensen zeggen dat ze tattoos niet mooi vinden.. niet persee de mijne gewoon in algemeen. Als ik dan vertel dat ik wel een tatt hebben zeggen ze wel eens ja maar de jouwe etc etc.
Face to face hebben veel mensen ineens niet zon grote waffel meer.
Dat siert ze dan wel weer...
Lijkt me alleen zo vervelend als je je eigen mening niet kunt of durft te geven...

Hmm heeft niet altijd te maken met durven of kunnen, maar puur uit respect kan natuurlijk ook![]()
Je kan op gewone nette manier duidelijk maken dat je iets wel of niet mooi vind... vind het vaker respectlozer om via via achter te komen hoe mensen over je denken.. l
Er zijn ook gewoon nog mensen die wel normen en waarden hebben 
True, maar het iets niet direct "in-your-face" zeggen over iets wil niet zeggen dat ze dit wel achter je rug om doen heEr zijn ook gewoon nog mensen die wel normen en waarden hebben
Maar ik begrijp je punt, liever direct dan behind your back!

Niks beleefdheid of respect... Gewoon schijnheilig en achterbaks! Geen goed woord voor dat soort mensen...

De meest vette tattoos hebben ze imo nog altijd bij King Carlos Tattoo in Zweden. Zowel zwart wit als kleur is prachtig! Als m'n toekomstige werk toeliet had ik sowieso een sleeve daar genomen.
.