MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Meer DBB-ers die aankomend weekend Tattoocon Antwerpen vereren met hun aanwezigheid ?
Verkapt cheatday evenement trouwens, kijk er naar uit.

Tattoocon A'werpen groot succes geweest gisteren ! Geen kater, veel nieuwe mensen ontmoet. Vandaag ook nog maar blijf thuis, om kater te voorkomen.
Wat gefixt bij organisatie om er volgend jaar ook te staan met eigen stand en Wss cindy frey als martelaar voor mezelf !

Harder trainen zodat ik wat meer indruk maak volgend jaar (heel hard !)

Tattoocon A'werpen groot succes geweest gisteren ! Geen kater, veel nieuwe mensen ontmoet. Vandaag ook nog maar blijf thuis, om kater te voorkomen.
Wat gefixt bij organisatie om er volgend jaar ook te staan met eigen stand en Wss cindy frey als martelaar voor mezelf !

Harder trainen zodat ik wat meer indruk maak volgend jaar (heel hard !)
Heb je foto's van je werken? En doe je het in NL of BE?

Heb je foto's van je werken? En doe je het in NL of BE?

Tattoeer zelf (niet) meer. Liever laat ik mezelf verder onder zetten. Tattoolanden (artist die hebben gezet bij me en nog bezig zijn). Nederland en België voornamelijk. Soms gastartiesten bij mijn tattoeerder uit amerika.

Tattoeer zelf (niet) meer. Liever laat ik mezelf verder onder zetten. Tattoolanden (artist die hebben gezet bij me en nog bezig zijn). Nederland en België voornamelijk. Soms gastartiesten bij mijn tattoeerder uit amerika.
Ooh ok. Ik heb dat gedeelte over die stand dan verkeerd geïnterpreteerd.

Ooh ok. Ik heb dat gedeelte over die stand dan verkeerd geïnterpreteerd.

Stand komt er wel, maar die wordt dan vervolgens gevuld door oa mijn maatje en mogelijk cindy frey die me om beurten tattoeren. Naam van de stand is dan weer gelinkt aan mijn zwager's tattoo shop en tattooplanet (cor goud ken ik al lang). win-win situatie. Dit jaar was er geen plek voor me, dus ze stelden dat voor. Op zich prima geregeld lijkt me.

Stand komt er wel, maar die wordt dan vervolgens gevuld door oa mijn maatje en mogelijk cindy frey die me om beurten tattoeren. Naam van de stand is dan weer gelinkt aan mijn zwager's tattoo shop en tattooplanet (cor goud ken ik al lang). win-win situatie. Dit jaar was er geen plek voor me, dus ze stelden dat voor. Op zich prima geregeld lijkt me.
Laat dan maar iets weten! Lang geleden dat ik nog naar een tattoo-con ben geweest.
Ik heb trouwens ook wel eens geprikt. Chinese inkt en een naald op een stokje. Als je je geroepen voelt...

Laat dan maar iets weten! Lang geleden dat ik nog naar een tattoo-con ben geweest.
Ik heb trouwens ook wel eens geprikt. Chinese inkt en een naald op een stokje. Als je je geroepen voelt...

Over exact een jaar is dat. Tattoocon 2014.

Um, je speerwerpen op zijn chinees......die pas ik even :D

Kdacht dat Cindy alleen fotografeerde?

Wel vet hoor!

Ik heb momenteel "If you stand for nothing, you will fall for anything." rondom m'n onderarm, net onder m'n elleboog. Over 12,5 uur zit ik weer in de stoel, dit keer om "Ambition Is Critical" op m'n borst te laten zetten. Ik vrees nu al voor de pijn, gezien ik echt de pijngrens van een 5-jarige heb. Maar het is het ongetwijfeld waard.

Ik heb momenteel "If you stand for nothing, you will fall for anything." rondom m'n onderarm, net onder m'n elleboog. Over 12,5 uur zit ik weer in de stoel, dit keer om "Ambition Is Critical" op m'n borst te laten zetten. Ik vrees nu al voor de pijn, gezien ik echt de pijngrens van een 5-jarige heb. Maar het is het ongetwijfeld waard.

Gelukkig is borst niet zo gevoelig... maaaaaaaaaar dit verschilt ook weer per persoon :rolleyes:

Sterkte!

Gelukkig is borst niet zo gevoelig... maaaaaaaaaar dit verschilt ook weer per persoon :rolleyes:

Sterkte!
Oh, ik hoor juist altijd dat borst echt een rotplek is. xD (hij gaat ook een beetje over m'n sleutelbeenderen heen).

Thanks! Nog 2 uurtjes heuuu.

Horitaka: Bushido - Legacies Of The Japanese Tattoo
Shige: Shige
Horiyoshi: diverse

Vaak zijn dat soort boeken echter alleen voor artiesten in de vrije verkoop en beginnen vaak bij een euro of 200 :) .

ik heb Bushido - Legacies Of The Japanese Tattoo hier nog liggen zo goed als nieuw, als er iemand toevallig nog interesse in heeft.

Aargh k*tzooi, net door de kloteregen naar Kruidvat gefietst om nog even desinfecterende handzeep en ongeparfumeerde douchegel te halen.. word ik gebeld dat z'n afspraken vandaag zijn uitgelopen en het 'em vandaag dus niet meer ging worden.

Nouja, volgende week dinsdag 10:00 ben ik de eerste, dus dan is het wel een zekerheid. I'M PUMPED.

Wie heeft er vandaag heel de dag in de zon gelegen en is nu dus verbrand op de plek waar hij over 32 uur getatoeëerd wordt? THIS GUY!

I never cease to amaze myself.

Tot hoe ver zou je precies je tattoo kunnen laten zetten om het zakelijk wel acceptabel te houden?

Ben ook wel aan het rondkijken voor een nieuwe tattoo, weet alleen echt niet hoe en wat verder :o (wordt dan nummer 2)

Terug
Naar boven