XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Tot hoe ver zou je precies je tattoo kunnen laten zetten om het zakelijk wel acceptabel te houden?

Ben ook wel aan het rondkijken voor een nieuwe tattoo, weet alleen echt niet hoe en wat verder :o (wordt dan nummer 2)

Ik zou heel simpel zeggen, tot waar je kleding rijkt. Zodat indien nodig alles af kunt schermen.
Complete sleeve kan, maar dan alleen als je m niet iedere dag hoeft af te dekken.
Als dat wel zo is, en je moet heel de zomer met lange mouwen lopen,.... Das ook niet alles.

En we kunnen hoog in laag springen, maar compleet geaccepteerd is t nog steeds niet.

Ik zou heel simpel zeggen, tot waar je kleding rijkt. Zodat indien nodig alles af kunt schermen.
Complete sleeve kan, maar dan alleen als je m niet iedere dag hoeft af te dekken.
Als dat wel zo is, en je moet heel de zomer met lange mouwen lopen,.... Das ook niet alles.

En we kunnen hoog in laag springen, maar compleet geaccepteerd is t nog steeds niet.

Ja precies, dus twijfel over een tattoo uberhaupt op armen om die reden...

Ik heb momenteel "If you stand for nothing, you will fall for anything." rondom m'n onderarm, net onder m'n elleboog. Over 12,5 uur zit ik weer in de stoel, dit keer om "Ambition Is Critical" op m'n borst te laten zetten. Ik vrees nu al voor de pijn, gezien ik echt de pijngrens van een 5-jarige heb. Maar het is het ongetwijfeld waard.

sterkte de rest van je leven! (ik zou me lach niet kunnen inhouden als ik iemand met zoiets zou zien)

Ach ik ken mensen die hun naam op hun onderarm tatoeëren... Daarbij valt dit dus nog wel mee.

ik krijg hier echt van die hardcore will never die ideeen bij. misschien leuk voor een fase in je leven

Ik heb momenteel "If you stand for nothing, you will fall for anything." rondom m'n onderarm, net onder m'n elleboog. Over 12,5 uur zit ik weer in de stoel, dit keer om "Ambition Is Critical" op m'n borst te laten zetten. Ik vrees nu al voor de pijn, gezien ik echt de pijngrens van een 5-jarige heb. Maar het is het ongetwijfeld waard.

of is hij afwasbaar?

Ach ieder zijn ding. Ik probeer er niet over te oordelen maar zal zelf nooit zoiets nemen.

Okay, al die horrorverhalen over tattoos op je sleutelbeen zijn dus bullshit haha. Vond het gedeelte bij m'n sleutelbeenderen juist het minst pijnlijk. Viel sowieso heel erg mee, denk dat ik die op m'n arm meer pijn vond doen. (vast ook hogere tolerantie nu omdat het niet m'n eerste is)

Okay, al die horrorverhalen over tattoos op je sleutelbeen zijn dus bullshit haha. Vond het gedeelte bij m'n sleutelbeenderen juist het minst pijnlijk. Viel sowieso heel erg mee, denk dat ik die op m'n arm meer pijn vond doen. (vast ook hogere tolerantie nu omdat het niet m'n eerste is)

Pfff ik vond sleutelbeen toch behoorlijk pittig. Maar elleboog was wel erger...

Ik zit erover te denken om mijn hoofd met een scheermes kaal te scheren en een toffe tribal daarop te laten tatoeëren. Wie heeft er toffe suggesties?

Ik zit erover te denken om mijn hoofd met een scheermes kaal te scheren en een toffe tribal daarop te laten tatoeëren. Wie heeft er toffe suggesties?

ik zou er zoiezo wat engelse woorden bij doen dan kun je nooit fout gaan. en misschien een regenboog ergens, regenbogen zijn cool.

ik zou er zoiezo wat engelse woorden bij doen dan kun je nooit fout gaan. en misschien een regenboog ergens, regenbogen zijn cool.

"Killy" in mooie 14e eeuw letters

Bedankt voor de tips. heb al een beetje een idee wat het gaat worden.

In mooie stevige letters in een boogvorm: "Only god can judge me"

En daaronder dan in mooie 14e eeuw letters: "Killy"

en hieromheen een mooie tribal waarvan de uiteindes van zwarte dunne strepen overgaan in regenboog kleuren die dan over mn gezicht gaan. Net zoals als Lee Priest maar dan anders

Terug
Naar boven