AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Bedankt voor de tips. heb al een beetje een idee wat het gaat worden.

In mooie stevige letters in een boogvorm: "Only god can judge me"

En daaronder dan in mooie 14e eeuw letters: "Killy"

en hieromheen een mooie tribal waarvan de uiteindes van zwarte dunne strepen overgaan in regenboog kleuren die dan over mn gezicht gaan. Net zoals als Lee Priest maar dan anders

Srs, als hem dat wordt, kom ik kijken en biertje brengen.

en hieromheen een mooie tribal waarvan de uiteindes van zwarte dunne strepen overgaan in regenboog kleuren die dan over mn gezicht gaan. Net zoals als Lee Priest maar dan anders

Post je foto als het klaar is?

misschien kun je aan die ene gast een ster vragen en dan in slaap vallen. dan heb je waarschijnlijk een soort gelijk resultaat voor de prijs van een ster.

sedert zaterdag weer een stukje dichter bij het eindwerk :).

Normaal gezien in mei laat ik een stukje van men onderarm onder handen nemen.
Door niemand minder dan Денис Пяточкин . zijn werk kunnen jullie hier alvast eventjes bewonderen .

http://www.facebook.com/disadisney

Je kunt 2 dingen doen:

A: je gaat voor wie je bent, wat je graag wilt
B: je doet wat je baas wilt

Erg zwart wit natuurlijk. Maar niet iedereen is zo verslaafd als ik.
Zo erg: als mijn baas het niet meer pikt dan zoek ik ander werk, srs.
Ondanks deze tijden werk ik nog steeds om te leven en leef niet om te werken.

Internationaal leesbaar, heb ik zelf ook...

Sowieso geen spreuken en namen voor mij! En als ik het al zou overwegen, dan zou het in de taal moeten zijn waarin de quote voor het eerst werd uitgesproken. Op voorwaarde dat ik het zelf ook goed kan uitspreken.

Je gaat geen Goethe quote in het Engels tatoeëren, dan nog liever in mijn moedertaal.

Laatst bewerkt:
Vandaag een sessie bij Po'oino gehad. Freehand ontwerp gemaakt (uurtje werk) en in een kleine 5 uur m'n volledige schouder en gedeelte bovenarm laten tatoeëren. Kan niet zeggen dan ik na 3-4 uur nog steeds prettig lag/zat :D
Het is nog niet af. Bedoeling is sowieso om m'n borst nog te laten tatoeëren en misschien nog gedeelte schouderblad.

Vandaag een sessie bij Po'oino gehad. Freehand ontwerp gemaakt (uurtje werk) en in een kleine 5 uur m'n volledige schouder en gedeelte bovenarm laten tatoeëren. Kan niet zeggen dan ik na 3-4 uur nog steeds prettig lag/zat :D
Het is nog niet af. Bedoeling is sowieso om m'n borst nog te laten tatoeëren en misschien nog gedeelte schouderblad.

Pics aub.

gister eerste deel vd 4 gehad:

29mucdv.jpg

• Like
Waarderingen: Obee
Flowers? Niet echt heel mannelijk he? Maar misschien was dat je doel ook niet natuurlijk.
Ze zien er wel mooi uit iig!

Ziet er wel strak uit!

Ik kan me een tijd herinneren dat je nog bijlagen kon posten??? Nou ja, ff kijken hoe ik 'm upload dan.

2zhmutx.jpg

Oh en zoals ik al zei in een eerder post; er komt nog een tweede sessie voor m'n borst die aansluit op dit werk.

Laatst bewerkt:
2zhmutx.jpg

Oh en zoals ik al zei in een eerder post; er komt nog een tweede sessie voor m'n borst die aansluit op dit werk.

Nou ziet er goed uit. fijn gezet ook , niet zo een dikke brute lijnen.
Hoeveel ben je kwijt voor deze sessie nu ?

Terug
Naar boven