bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar voordat ik hem af maak wil ik eerst kinderwens vervullen..

Vind je het niet vervelend dat je hem net voor / in de zomer zet, zwembad/ zon kan je voor 2/3 weekjes vergeten...
Vind je het niet vervelend dat je hem net voor / in de zomer zet, zwembad/ zon kan je voor 2/3 weekjes vergeten...
Heb die van mij voor de reden pas eind aug laten zetten paar jaar terug.
dat klopt inderdaad haha.2/3 weken is zo voorbij.. en de zomer begint hier vaak pas eind juni heheheh
niet dat ik perfect prijs moet weten want dat zal afhangen van shop tot shop, maar mss is er hier iemand met halve sleeve die nog weet wat hij ongeveer betaald heeft.wie weet wat een halve sleeve ongeveer mag kosten? dus van borst tot onderkant bovenarm. Ben tegenwoordig aant het werken en ben dus van plan om in de nabije toekomst wss 1 te laten zetten![]()
das ook weer waar, maar vroeg mij gewoon af of dat wel te betalen is want simpele tattoo kost zelf al rap veel geldValt niets over te zeggen. Hoe lang zijn ze er mee bezig ? Hangt af van hoe dense, stijl, artiest etc.
Je moet ook niet nadenken over de prijs maar nadenken over wat het je waard is.

dat klopt inderdaad haha.
Die van mij was toen of eind juni zetten of eind augustus, heb toen gelukkig voor augustus gekozen.
Die enkele keer dat hier de zon schijnt wil ik er wel van kunnen genieten!

das ook weer waar, maar vroeg mij gewoon af of dat wel te betalen is want simpele tattoo kost zelf al rap veel geld![]()
nouja, denk dat ze ongeveer een uurtje of 8-12 daarmee bezig zijn, afhankelijk van de stijl,details etc..
dus om het simpel te doen ; 10u x 100-150euro per uur?

nouja, denk dat ze ongeveer een uurtje of 8-12 daarmee bezig zijn, afhankelijk van de stijl,details etc..
Ook weer niet helemaal te bepalen. Sommigen vinden het geweldig een heel project te mogen doen en halen dan wat van de prijs af. Ook de duur van 1 sessie is hierin bepalend. Als je bijvoorbeeld per sessie uur of 4 kan blijven zitten scheelt hen dat in de kosten. (naalden, inkt, bakjes, handschoenen, tissues, bezetting etc).

Ik doelde meer op het zwemmen, meestal is 1,5/2 weken uit de volle zon al voldoende.Zie dat mensen tatt's icm zon bespreken, inderdaad van belang om de eerste dagen niet lang in direct zonlicht te verkeren, maar het is wel redelijk achterhaald dat je echt weken niet in de zon mag komen. Ikzelf blijf er een weekje uit, althans, loop wel naar terras in de zon etc. Daarna ietwat beperken maar na 2 weken gewoon volle bak hoor. Ik heb er nooit iets van gemerkt naar genezing of eindresultaat toe. Volgens mij komt het fenomeen zon en tattoo ook meer vanuit het genezingsproces. Dat proces is aanzienlijk korter dan vroeger. Behandel je verse tattoo als schaafwond de eerste 2 weken en er zal verder niets mee gebeuren. Te lang afdekken met folie bijvoorbeeld is ook zo'n fout. Genezing gaat sneller in "blote" lucht. Eerste uurtjes prima, daarna lekker zonder folie lopen.
Echt afhankelijk van wat je wil, zit er veel detail in, werk je met kleur.nouja, denk dat ze ongeveer een uurtje of 8-12 daarmee bezig zijn, afhankelijk van de stijl,details etc..
Ik doelde meer op het zwemmen, meestal is 1,5/2 weken uit de volle zon al voldoende.
Echt afhankelijk van wat je wil, zit er veel detail in, werk je met kleur.
Enige tip wat ik je kan geven ga eens met een idee voor een design gewoon langs de tattoo shop, die kan je daar veel meer duidelijkheid in geven.