Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komen jullie precies tot jullie tattoeages? Ik wil echt iets unieks nemen mocht er een volgende komen, heb verder wel wat thema's oid maar verder...

wat dacht je van, naar een tattoo-artist gaan en daar je plannen voorleggen zodat hij ze uittekend.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet nu al dat whatever die tekent ik niet leuk vind... Ik kom daar aan met
yooo ik wil iets moois hebben in de trand van mysterieus, overwinning
GO
![]()
plaatjes zoeken die je aanspreken als verband met dat thema

Hoe komen jullie precies tot jullie tattoeages? Ik wil echt iets unieks nemen mocht er een volgende komen, heb verder wel wat thema's oid maar verder...
Ik weet nu al dat whatever die tekent ik niet leuk vind...

moet kunnen als je voor de rest zo wat een rocker uiterlijk hebt2 zwaluwen op de pecs is dat cool bij een dude of te vrouwelijk?

moet kunnen als je voor de rest zo wat een rocker uiterlijk hebt![]()
.2 zwaluwen op de pecs is dat cool bij een dude of te vrouwelijk?
.
.In my case: ik stel me als doel welk lichaamsdeel vol moet komen te staan.
Vervolgens kies ik mijn thema, in mijn geval oldskool, Sailor Jerry, dikke lijnen, grof, veel kleur.
Ik maak een foto van de lege plek op mijn lichaam, ga dan schetsen op die foto tussen de bestaande tatts door. 2 weken voordat ik de afspraak heb ga ik langs en bespreek dat. Hij kan er dan over nadenken, tijdens de afspraak schets hij het wonder op mijn arm. En prikken maar.