MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Hoe komen jullie precies tot jullie tattoeages? Ik wil echt iets unieks nemen mocht er een volgende komen, heb verder wel wat thema's oid maar verder...

wat dacht je van, naar een tattoo-artist gaan en daar je plannen voorleggen zodat hij ze uittekend.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet nu al dat whatever die tekent ik niet leuk vind... Ik kom daar aan met

yooo ik wil iets moois hebben in de trand van mysterieus, overwinning

GO

:o:o

Hoe komen jullie precies tot jullie tattoeages? Ik wil echt iets unieks nemen mocht er een volgende komen, heb verder wel wat thema's oid maar verder...

In my case: ik stel me als doel welk lichaamsdeel vol moet komen te staan.
Vervolgens kies ik mijn thema, in mijn geval oldskool, Sailor Jerry, dikke lijnen, grof, veel kleur.
Ik maak een foto van de lege plek op mijn lichaam, ga dan schetsen op die foto tussen de bestaande tatts door. 2 weken voordat ik de afspraak heb ga ik langs en bespreek dat. Hij kan er dan over nadenken, tijdens de afspraak schets hij het wonder op mijn arm. En prikken maar.

2 zwaluwen op de pecs is dat cool bij een dude of te vrouwelijk?

Mag eind mei weer voor laatste sessie.

In my case: ik stel me als doel welk lichaamsdeel vol moet komen te staan.
Vervolgens kies ik mijn thema, in mijn geval oldskool, Sailor Jerry, dikke lijnen, grof, veel kleur.
Ik maak een foto van de lege plek op mijn lichaam, ga dan schetsen op die foto tussen de bestaande tatts door. 2 weken voordat ik de afspraak heb ga ik langs en bespreek dat. Hij kan er dan over nadenken, tijdens de afspraak schets hij het wonder op mijn arm. En prikken maar.

Bie wie ga je voor je ink ?

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 09:08 ----------

Thema's kiezen die echt ik zijn en een waarde hebben in men leven ...

Dan een goeie artiest zoeken. Je legt je geval uit en vraagt om te beginnen schetsen.
Neem niet snel genoegen en push hem ook wat zodat hij het onderste uit de kan haalt.
Ik hou van veel anatomie deze is echt niet makkelijk en vergt dan ook veel teken werk.
Soms heb ik 2 afspraken van 6 of 10 uur aan een stuk waar er alleen getekent wordt ...
Verwacht en eis enkel het beste voor je lichaam.

Terug
Naar boven