Rated
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 105
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jeTot nu toe nog nooit om zalf gevraagd , langste sessie liep ongeveer tegen de 4 uur en half .
Happy for youwachten kan soms lang duren hé
.
Ja wel zo bedoeld voor twee lange sessies . De artiest die ik gekozen heb is maar 15 dagen in mijn land
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:23 ----------
Dank jeTot nu toe nog nooit om zalf gevraagd , langste sessie liep ongeveer tegen de 4 uur en half .

Ik zat 5 uur ongeveer, maar de laatste twee uur (inkleuren) was wel ff doorbijten.

zeker een tattoo want het is onomkeerbaar.uit eigen ervaring vind ik ook als er met kleur gewerkt wordt je het wel neiger voelt. ook hangt het af hoelang je al wakker bent als je moe bent duurt 1 uur echt kei lang
Geduld is een mooie deugdzeker een tattoo want het is onomkeerbaar.
Nouja er zijn laser technieken maar die zijn ook niet al dat !
Heb nu een halve tatt op mijn rug is ook niets heheh
ging over het weer/regen (karma)
Ligt er maar net aan welke pijngrens je hebt, en uiteraard welke plek.
Ik heb er een op mijn borst / sleutelbeen, en een op mijn linkerzij.
Geloof me, die shit voel je wel degelijk.

Had jij ook niet iets met een bloesem en zwaluwen ?

Nu ik snap je ook dat je niet met een halve tattoo wilt rondlopen , maarja soms kan het eenmaal niet anders
Zelf ga ik nu proberen hem zo goed mogelijk af te krijgen tot aan de zomer . Dan lekker genieten van de zon en mss oktober of november gaan we er weer voor
PS: dit is voor mij de beste tattoo artiest in de wereld. http://www.youtube.com/watch?v=M0n2wlXNduc

Vraag eens of hij vijf seconden de laser op je huid zet.![]()
Nu begin ik wel nieuwsgierig te raken
Op het moment dat ze gaan kleuren of schaduwen voel je het een stuk minder omdat je dat meerdere naaldjes hebt waardoor het pijn oppervlakte groter wordt en je het dus minder intensief voeltuit eigen ervaring vind ik ook als er met kleur gewerkt wordt je het wel neiger voelt. ook hangt het af hoelang je al wakker bent als je moe bent duurt 1 uur echt kei lang
Geduld is een mooie deugdzeker een tattoo want het is onomkeerbaar.
Nouja er zijn laser technieken maar die zijn ook niet al dat !
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:30 ----------
Op het moment dat ze gaan kleuren of schaduwen voel je het een stuk minder omdat je dat meerdere naaldjes hebt waardoor het pijn oppervlakte groter wordt en je het dus minder intensief voelt
Ziet er netjes uit!
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:30 ----------
Op het moment dat ze gaan kleuren of schaduwen voel je het een stuk minder omdat je dat meerdere naaldjes hebt waardoor het pijn oppervlakte groter wordt en je het dus minder intensief voelt

Ziet er netjes uit!
Vind het ook een leuke plek voor een tattoo bij een vrouw.

Daar gaan we wel vanuit dat je happy bent met je tattoo haha.