MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Iedereen ervaart het anders, ik heb een op mijn zij, sommige stukjes op bijv de heup heb ik niet veel vet en die voelde ik dus meteen en deed wel pijn, de rest vond ik meevallen.

Happy for you :) wachten kan soms lang duren hé :).

Ja wel zo bedoeld voor twee lange sessies . De artiest die ik gekozen heb is maar 15 dagen in mijn land ;)

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 06:23 ----------

Dank je :) Tot nu toe nog nooit om zalf gevraagd , langste sessie liep ongeveer tegen de 4 uur en half .

idd... maar tis het wachten waard :D

Ik zat 5 uur ongeveer, maar de laatste twee uur (inkleuren) was wel ff doorbijten.

uit eigen ervaring vind ik ook als er met kleur gewerkt wordt je het wel neiger voelt. ook hangt het af hoelang je al wakker bent als je moe bent duurt 1 uur echt kei lang :)

idd... maar tis het wachten waard :D

Geduld is een mooie deugd ;) zeker een tattoo want het is onomkeerbaar.

Nouja er zijn laser technieken maar die zijn ook niet al dat !

uit eigen ervaring vind ik ook als er met kleur gewerkt wordt je het wel neiger voelt. ook hangt het af hoelang je al wakker bent als je moe bent duurt 1 uur echt kei lang :)

Heb nu een halve tatt op mijn rug is ook niets heheh

ging over het weer/regen (karma)

Pijnlijk!!
Armen (onder en boven), schouder, borst, hele rug, zijkant buik/ribben... Alles pijnlijk!
Maar ik stel me ook aan.... :(

Nu ik snap je ook dat je niet met een halve tattoo wilt rondlopen , maarja soms kan het eenmaal niet anders :(

Zelf ga ik nu proberen hem zo goed mogelijk af te krijgen tot aan de zomer . Dan lekker genieten van de zon en mss oktober of november gaan we er weer voor :D

PS: dit is voor mij de beste tattoo artiest in de wereld. http://www.youtube.com/watch?v=M0n2wlXNduc

Gelukkig hoeft alleen bovenste deel nog gekleurt te worden.. is hij af.. :)
Dit is voor nu ook ff laatste dan weer einde van het jaar.

net deel 2 gezet.. inb4 dyel (moet nog geschaduwt worden en buitenste lijn moet nog dikker)

2zyc010.jpg

Laatst bewerkt:
Nu begin ik wel nieuwsgierig te raken

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 23:30 ----------

Op het moment dat ze gaan kleuren of schaduwen voel je het een stuk minder omdat je dat meerdere naaldjes hebt waardoor het pijn oppervlakte groter wordt en je het dus minder intensief voelt

Op het moment dat ze gaan kleuren of schaduwen voel je het een stuk minder omdat je dat meerdere naaldjes hebt waardoor het pijn oppervlakte groter wordt en je het dus minder intensief voelt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

schaduwen vooral ook omdat er gewoon minder diep en hard moet gedrukt moet worden op bepaalde plaatsen .

Heb eentje op men been en die is rood met blauw is ingekleurde.
En die voelde ik echt wel. meer dan lijnen laten trekken ;)

Ben der ook wel erg happy mee :)
Daar gaan we wel vanuit dat je happy bent met je tattoo haha.

Heb zelf al een half design klaar liggen bij de tattoo shop voor me bovenarm in een las vegas / pin up theme, maar eerst eens werk zoeken zodat ik het kan betalen...

Terug
Naar boven