XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Heb zelf al een half design klaar liggen bij de tattoo shop voor me bovenarm in een las vegas / pin up theme, maar eerst eens werk zoeken zodat ik het kan betalen...

hoe gaat zoiets in z'n werk?

je gaat naar een tattoo shop, je gaat daar een uur praten met jou artist die grof schetst, na een week klaar is met alles mooi uit te tekenen naar jou wens,
endan zeg je gewoon ''leg hem maar aan de kant want ik heb nog helemaal geen geld om dit te betalen'' ???

Daar gaan we wel vanuit dat je happy bent met je tattoo haha.

Heb zelf al een half design klaar liggen bij de tattoo shop voor me bovenarm in een las vegas / pin up theme, maar eerst eens werk zoeken zodat ik het kan betalen...

zou niet best wezen als dat niet zo was:eek:

geld is idd handig...

hoe gaat zoiets in z'n werk?

je gaat naar een tattoo shop, je gaat daar een uur praten met jou artist die grof schetst, na een week klaar is met alles mooi uit te tekenen naar jou wens,
endan zeg je gewoon ''leg hem maar aan de kant want ik heb nog helemaal geen geld om dit te betalen'' ???
Naja ik ken de tattoo artiest goed en die weet in dit geval ook van mijn situatie dat ik geen werk meer heb en heeft er geen enkel probleem mee.

En een uur praten is wat overdreven, heb hem wat ideeën gegeven wat voor iets ik wilde en hem verteld dat die rustig aan mocht doen ivm bovenstaande.

Paar weken daarna belde die me dat hij een design had gemaakt.

Vandaag er een heerlijk lekker sessie erop zitten.
Morgen nog een ;-) pics zet ik morgen op ;-)

Zoals beloofd het de foto's van gisteren .
Morgen zal ik de pics opzetten van vandaag :)

34o7g51.jpg

333it6r.jpg

2lar0ic.jpg

Sick bro! Echt vet.

Ik ben opzoek naar zonnebloemen tattoo's voor mannen, zwart / grijs als het kan.
Iemand tips voor artiest?

dit is een deftige bloem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gedaan door Tim van der biest.

Maar als ik mijn advies mag geven dan zou ik zeggen Toumaniantz Rouslan hier ook even een voorbeeldje van:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu ik ga me klaar maken voor een volgende sessie , morgen zullen er opnieuw foto's volgen...

Knap ;)

Die tat van Ironic Pumper is ook wel af thumbs up ;)

Iemand ervaring met tattoo over/in de buurt van litteken. Ik heb een halve sleeve en wil nu een complete sleeve laten zetten.

Alleen heb ik op mijn onderarm een paar kleine genezen littekens van toen ik vroeger toen ik door een ruit sloeg, tijdens ruzie met t vrouwtje.

Ik lees verschillende verhalen en mn tattooeerder zei, daar kunnen we wel overheen ragge en kijken hoe het word. Zal wel iets minder ziin qls gezonde huid.

Antwerpen is niet te ver voor mij, mits het een goede artiest is. heb je een naam / website voor me toevallig? thanks.

Mag ik vragen waar je deze hebt laten zetten? ik ken iemand met een vrijwel identieke tattoo als die jij hebt.

Bij Admiraal Tattoo in Amsterdam :)

Iemand ervaring met tattoo over/in de buurt van litteken. Ik heb een halve sleeve en wil nu een complete sleeve laten zetten.

Alleen heb ik op mijn onderarm een paar kleine genezen littekens van toen ik vroeger toen ik door een ruit sloeg, tijdens ruzie met t vrouwtje.

Ik lees verschillende verhalen en mn tattooeerder zei, daar kunnen we wel overheen ragge en kijken hoe het word. Zal wel iets minder ziin qls gezonde huid.
Als je gewoon naar wat plaatjes googled met een tattoo over een litteken krijg je een wat beter idee denk ik in hoeverre je het nog ziet.

Zover ik heb gezien zie je bijna niet dat er een littteken gezeten heeft (Volgende sommige google plaatjes dan)

Naar een artiest gaan die hier ervaring mee heeft. Een beetje artiest kan er een tattoo zetten waarbij de litteken in "verdwijnt".

Het is mogelijk echter......(ik heb zelf littekens op mijn arm waarover inkt staat). Het ontwerp zal daarop aangepast moeten zijn. Als je bijvoorbeeld veel donkere inkt zet over het litteken, laten we zeggen: een streepvormige, dan zal je deze gewoon blijven zien. Je kunt dan opteren lijnen of tekening laten maken die in de vorm meelopen. Een zwarte lijn direct langs je litteken trekken bijvoorbeeld de aandacht weg van het litteken. Maar door er inkt overheen te gooien en dan denken dat je het niet meer ziet, dat is een fabel. Je huid op een litteken glimt bijvoorbeeld al meer dan naastgelegen huid. Verder is je huid op die plek anders dan naastgelegen huid en de inkt zal hierop dan ook anders "reageren". Bij verkeerde ontwerp of kleur ga je mogelijk nog meer de aandacht op leggen.

Maar het idee is prima, legio mogelijkheden maar informeer goed naar de mogelijkheden, artists die daar ervaring mee hebben en overleg met hem samen een goed, bij jou passend ontwerp.

Succes !

Terug
Naar boven