woo niceZoals beloofd het de foto's van gisteren .
Morgen zal ik de pics opzetten van vandaag
*pics*

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
woo niceZoals beloofd het de foto's van gisteren .
Morgen zal ik de pics opzetten van vandaag
*pics*

vet man,
Wat heb je ong. betaald voor onderarm vol?
Iemand ervaring met tattoo over/in de buurt van litteken. Ik heb een halve sleeve en wil nu een complete sleeve laten zetten.
Alleen heb ik op mijn onderarm een paar kleine genezen littekens van toen ik vroeger toen ik door een ruit sloeg, tijdens ruzie met t vrouwtje.
Ik lees verschillende verhalen en mn tattooeerder zei, daar kunnen we wel overheen ragge en kijken hoe het word. Zal wel iets minder ziin qls gezonde huid.
Antwerpen is niet te ver voor mij, mits het een goede artiest is. heb je een naam / website voor me toevallig? thanks.

Dank je wel voor de vele positieve reacties
@Mark1986 was echt een koopje 800 euro voor volledige onderarm. en volgend jaar doen we nog een klein sessie van 300 euro en misschien nog een feniks ook ergens erbij krijgen
@Sergeant ik heb kleine littekens op beide armen en deze vallen al bij al goed mee ik vind dat je ze haast niet meer ziet . Als je ze weet zitten ga je erop letten natuurlijk ...
@Daniel vorige post pic van de gele bloem is Tim Van der biest deze is van regio antwerpen
Okay zoals beloofd ging ik vandaag ook weer foto's op zetten van mijn overheerlijke afslachting van gisteren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

, wil zelf ook een (grote)piece van Rob maar de lange wachtlijst + 350km afstand houd me tegen.
dat detail![]()
Geil, ga je hem uitwerken naar een grote piece?, wil zelf ook een (grote)piece van Rob maar de lange wachtlijst + 350km afstand houd me tegen.
heb ook nog, eerst iets anders gepland!
dat detail![]()
Geil, ga je hem uitwerken naar een grote piece?, wil zelf ook een (grote)piece van Rob maar de lange wachtlijst + 350km afstand houd me tegen.
heb ook nog, eerst iets anders gepland!
Laat afstand nooit een belemmering zijn voor iets waar je de rest van je leven mee moet lopen.

Een bekende van mijn oom kwam speciaal vanuit griekenland naar NL voor een backpiece, lijkt me wel vet dat iemand helemaal vanuit griekenland komt voor een tattoo van jou.Laat afstand nooit een belemmering zijn voor iets waar je de rest van je leven mee moet lopen.
Voorheen reed ik meer dan 200km heen, 200km terug omdat ik per se bij die ene artist wilde zijn en inderdaad behoorlijke rit wel, maar de moeite zeker waard. Probeer iemand te fiksen die rijdt ! Als je lang zit, je lichaam lang "gevochten" heeft ben je wss bekaf.
IRONic, hoe heet deze style van tattoo's? erg gaaf by the way, by far best in topic
iemand ergens meer fotos? heb niet hele topic gevolgd, maar waar heb je het laten zetten?
het is een quote uit topic, maar ik moest hieraan denken..ook echt geweldig gezet:
http://poundedink.com/top-tattoo-ar...mitriy-Samohin-Roman-Warrior-Tattoo-Color.jpg

Sick bro! Echt vet.
Ik ben opzoek naar zonnebloemen tattoo's voor mannen, zwart / grijs als het kan.
Iemand tips voor artiest?