AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Dat was inderdaad sarcastisch. Prachtige tattoo maar een nog mooiere vrouw. ;)

Wel best veel whiteknight gedrag ineens.

Laat Arnodsi het niet horen !

ben aan het zoeken voor een maori/polynesian tat. weet iemand goede bronnen om materiaal te bekijken naast google?

Thanks allemaal.. ben er super super happy mee!!!

ben aan het zoeken voor een maori/polynesian tat. weet iemand goede bronnen om materiaal te bekijken naast google?

Jean herai
jeroen deut
Tanne van bodydesign in gent

Zijn er enkele die me hier ook zijn gegeven opt forum
Ben zelf nog nergens geweest (ben er met bezig :D)
Maar hoorde wel dat er mensen zijn met goede ervaring daarbij dus hopelijk ben je hier wat me ;)

:roflol::roflol: waarom wordt mijn naam hier zoveel vermeld? :dunno:

Mooie foto/tat missnuke!

Alleen staat je arm in de weg :sad:

:D

Zeg duifjes, net retour van de inktboer. Mijn god wat een t*ring plek, vol op de ellenboog, was het even vergeten van mijn andere arm. 3 uur in klote houding. Maar resultaat dat telt ! Ik beloof jullie een foto maar onmogelijk om die nu te maken (nog in folie, onder bloed etc) Volgt dus nog.

Nog nooit gehad trouwens dat een lichaamsdeel enorm opzwelt na een tattoo (vocht). Schijnt de plek te zijn.

Zeg duifjes, net retour van de inktboer. Mijn god wat een t*ring plek, vol op de ellenboog, was het even vergeten van mijn andere arm. 3 uur in klote houding. Maar resultaat dat telt ! Ik beloof jullie een foto maar onmogelijk om die nu te maken (nog in folie, onder bloed etc) Volgt dus nog.

Nog nooit gehad trouwens dat een lichaamsdeel enorm opzwelt na een tattoo (vocht). Schijnt de plek te zijn.

have fun, met het verbrand gevoel! :p

Oh_stop_it_you.png

Net een afspraakje gemaakt bij tanne om eens samen te zitten.
Ben benieuwd, wel nog een maandje wachten :(

Terug
Naar boven