mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Is ie zo mager ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!
!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!

.viel me al op, dat hij hier nog niet aanwezig was.
Om mijn post toch niet geheel onnuttig te maken, in juli ga ik voor m'n volgende (grote)piece![]()

ben aan het zoeken voor een maori/polynesian tat. weet iemand goede bronnen om materiaal te bekijken naast google?
)
ben aan het zoeken voor een maori/polynesian tat. weet iemand goede bronnen om materiaal te bekijken naast google?

Bedankt voor die foto van de voorkant in PM MissNuke. Erg mooie tattoo.Voor nu is hij af
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voor nu is hij af
waarom wordt mijn naam hier zoveel vermeld?
Mooie foto/tat missnuke!
Alleen staat je arm in de weg

Zeg duifjes, net retour van de inktboer. Mijn god wat een t*ring plek, vol op de ellenboog, was het even vergeten van mijn andere arm. 3 uur in klote houding. Maar resultaat dat telt ! Ik beloof jullie een foto maar onmogelijk om die nu te maken (nog in folie, onder bloed etc) Volgt dus nog.
Nog nooit gehad trouwens dat een lichaamsdeel enorm opzwelt na een tattoo (vocht). Schijnt de plek te zijn.

Ziet er netjes uit!Voor nu is hij af