Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Nog 4 nachtjes slapen :cheer:

Je kan er ook altijd een laten zetten :p dank je wel voor het compliment ;)

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 07:31 ----------

ik sluit me aan grootste bij mesoectosaurus ,

Misschien kun je wel enkele foto's meenemen van op internet en vermeld je wel duidelijk dat deze ,
referentie materiaal zijn.

M.a.w. dat dit niet is wat je letterlijk op je lichaam wil maar wel een stap in de goede richting ...

Zoek een artiest en geen tattooeur ;) groot verschil tussen krasjesmakers en kunstenaars ...

Zorg dat je goed voelt bij deze want aangezien je voor een redelijk stuk gaat zal je er niet
binnen en buiten zijn in een uurtje.

Doe je de binnen kant ook mee van de arm ?

Thanks voor et advies maar blijft moeilijk, aankomende week ga ik is met wat afbeeldingen/tekeningen er naar toe, heb al idee bij wie ik hem laat zetten is nog jonge gast midden 20 ergens heeft er echt talent voor.

Ik wil niet helemaal rond om me arm de tattoo enkel de buitenkant meer maar hier ben nog niet helemaal over uit.

Ik twijfel gewoon erg over het ontwerp maar als ik er langs ben geweest zullen ze me vast wel goed kunnen helpen en me met wat ideeen naar huis sturen. :)

Is de binnenkant van je bovenarm echt de meest pijnlijke plek die er is?

Ribben en Elleboog...
Ik vond borst weer mee vallen...

Is het trouwens verstandig om met je tattoo op de schouder rekening te houden met je inject spots?
Wat gebeurt er als je in een tattoo injecteert? Zelfde geld voor bloedprikken etc...

binnenkant van je bovenarm valt nogal mee, er zijn pijnlijkere dingen.

Wil ooit wel een tatoo maar geen idee wat. Moet ook wel een betekenis hebben vind ik en kan op dit moment nog niks bedenken wat ik blijvend op me lichaam zou willen.

Een grote dag morgen !!!!!!! Weer een 4 uur sessie waaronder elleboog (buitenkant) met verloop naar al gezette tattoo's. Veel ontwerpen op arm zelf, onmogelijk daar een plaatje bij te vinden / ontwerpen.

Heb er zin in ! Vervolgens ook nog afspraken voor steeds een maand tussenpose. Lifes good !

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:06 ----------

Voor nu is hij af :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ooooooo, nice. Maar hoezo klaar voor nu ? Nog zoveel lege plekken over.

!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!

Maatje meer? Wtf is dat voor BS?
Mooie mevrouw dit toch!?

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:18 ----------

Een grote dag morgen !!!!!!! Weer een 4 uur sessie waaronder elleboog (buitenkant) met verloop naar al gezette tattoo's. Veel ontwerpen op arm zelf, onmogelijk daar een plaatje bij te vinden / ontwerpen.

Heb er zin in ! Vervolgens ook nog afspraken voor steeds een maand tussenpose. Lifes good !

[.

Vet man! Straks ook wat foto's van het geheel?!

Maatje meer? Wtf is dat voor BS?
Mooie mevrouw dit toch!?

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:18 ----------

Vet man! Straks ook wat foto's van het geheel?!

Uiteraard een foto van de uitbreiding. Met een beetje geluk morgenavond (de duif zal moeten maken, onmogelijk om zelf een foto van te maken).

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:22 ----------

!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!

Jij woont in Ethiopie ? Geen idee waar je dat maatje meer ziet.

Terug
Naar boven