Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan er ook altijd een laten zettendank je wel voor het compliment
---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 07:31 ----------
ik sluit me aan grootste bij mesoectosaurus ,
Misschien kun je wel enkele foto's meenemen van op internet en vermeld je wel duidelijk dat deze ,
referentie materiaal zijn.
M.a.w. dat dit niet is wat je letterlijk op je lichaam wil maar wel een stap in de goede richting ...
Zoek een artiest en geen tattooeurgroot verschil tussen krasjesmakers en kunstenaars ...
Zorg dat je goed voelt bij deze want aangezien je voor een redelijk stuk gaat zal je er niet
binnen en buiten zijn in een uurtje.
Doe je de binnen kant ook mee van de arm ?

Is de binnenkant van je bovenarm echt de meest pijnlijke plek die er is?
Is de binnenkant van je bovenarm echt de meest pijnlijke plek die er is?
Vond ik totaal niet! Bij mij elleboog en binnenkant alleboog!
.Voor nu is hij af
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nice!Voor nu is hij af

Voor nu is hij af
Voor nu is hij af
Voor nu is hij af
!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!
Een grote dag morgen !!!!!!! Weer een 4 uur sessie waaronder elleboog (buitenkant) met verloop naar al gezette tattoo's. Veel ontwerpen op arm zelf, onmogelijk daar een plaatje bij te vinden / ontwerpen.
Heb er zin in ! Vervolgens ook nog afspraken voor steeds een maand tussenpose. Lifes good !
[.
Maatje meer? Wtf is dat voor BS?
Mooie mevrouw dit toch!?
---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:18 ----------
Vet man! Straks ook wat foto's van het geheel?!
!!!stoer dat die vrouwen met een maatje meer zich zo bloot durven te geven!!! respect!!!