MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

@Gixer,

hoe staat het met je Leg-sleeve brah? :thumbs:

Ik wil al zo lang een tattoo op me linker arm van uit schouders af tot iets boven elleboog. Al vele malen op internet gekeken wat geknipt en geplakt, maar ik kom er maar niet uit wat ik wil, wil zowiezo dat er wel bepaalde betekenis aan zit.

Maar weet iemand misschien site of iets waarop ik veel fotos kan vinden van verschillende sleeves om wat ideeen op te doen?

Of hoe kan ik dit beste aanpakken, het wordt me eerste tattoo :)

Ik wil al zo lang een tattoo op me linker arm van uit schouders af tot iets boven elleboog. Al vele malen op internet gekeken wat geknipt en geplakt, maar ik kom er maar niet uit wat ik wil, wil zowiezo dat er wel bepaalde betekenis aan zit.

Maar weet iemand misschien site of iets waarop ik veel fotos kan vinden van verschillende sleeves om wat ideeen op te doen?

Beter zoek je een goede tattoo artist en bespreek je het met hem. Die mensen kijken naast het plaatje ook naar de plek, vorm van die plek en of jouw tattoo daar wel goed op uit gaat komen. Binnenlopen en praatje maken is vrijblijvend, je krijgt wat tips en ga daar dan mee aan de slag.

Of als je je artist hebt gevonden, laat hem freestylen op je arm (met kwastje of pen), foto van laten nemen en bekijk dat thuis op je gemak (hier doen ze dat althans).

Plaatjes van internet is leuk maar er zitten veel meer dingen aan vast die bepalen of het voor jou en jouw lichaam gaat werken.

Succes

jezus ironic, kben kapot jelly op die tat man, echt keihard!

Weet iemand nog een paar goede artiesten in het noorden van het land? Groningen, friesland, drenthe..

heb gehoord dat pit tattoo in groningen mooie dingen zet, iemand ervaring?
en dan bedoel ik zwart wit, chicano stijl..

Rinto uit Bergum is ook goed (in Oldskool en Japans)

jezus ironic, kben kapot jelly op die tat man, echt keihard!

Je kan er ook altijd een laten zetten :p dank je wel voor het compliment ;)

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 07:31 ----------

ik sluit me aan grootste bij mesoectosaurus ,

Misschien kun je wel enkele foto's meenemen van op internet en vermeld je wel duidelijk dat deze ,
referentie materiaal zijn.

M.a.w. dat dit niet is wat je letterlijk op je lichaam wil maar wel een stap in de goede richting ...

Zoek een artiest en geen tattooeur ;) groot verschil tussen krasjesmakers en kunstenaars ...

Zorg dat je goed voelt bij deze want aangezien je voor een redelijk stuk gaat zal je er niet
binnen en buiten zijn in een uurtje.

Doe je de binnen kant ook mee van de arm ?

Zit te twijfelen: in juni m'n rechterborst nog laten tatoeëren of in de laatste week van augustus (vakantie).
Wil eigenlijk zo snel mogelijk, maar zon en strand wordt dan misschien lastig. ???

Zit te twijfelen: in juni m'n rechterborst nog laten tatoeëren of in de laatste week van augustus (vakantie).
Wil eigenlijk zo snel mogelijk, maar zon en strand wordt dan misschien lastig. ???
Ik zou het na de zomer doen, hoef je je geen zorgen te maken over de zon of water.

vind dit geen probleem, na een week of 2 kun je er gewoon mee in de zon lopen/zwemmen wel insmeren met zonnebrand factor 50 dat doe ik ook (ook als ik ga zonnenbanken :cool:)

Om alle risico uit te sluiten qua vervaging e.d. zou ik toch maar 4-6 weken aanhouden ;)
('t kan goed gaan na 2 weken,.. maar stel dat het niet goed gaat,.. is je tatt verpest door een paar weekjes)

zwemmen dan he,.. voor in de zon heb je van die tattoosticks met idd factor 50 of 60. Maar eerlijk is eerlijk,. ook dat zou ik niet te veel riskeren :o

zwemmen dan he,.. voor in de zon heb je van die tattoosticks met idd factor 50 of 60. Maar eerlijk is eerlijk,. ook dat zou ik niet te veel riskeren :o

true, maar voor die 2 dagen dat het hier mooi weer is zou ik m'n afspraak niet verzetten :gek:

true, maar voor die 2 dagen dat het hier mooi weer is zou ik m'n afspraak niet verzetten :gek:

Voor twee dgn niet idd, maar dan zou ik er gewoon maar genoegen meenemen om de tatt niet de zon in te laten gaan :D
Juist voor die twee enkele dgn het risico gaan lopen is het imo helemaal niet waard, toch :D

Afspraak staat nog niet, dat scheelt. Ga 'm maar eens bellen komende week, maar ga denk toch voor einde vakantie. Hoe graag ik ook weer wil:D

Afspraak staat nog niet, dat scheelt. Ga 'm maar eens bellen komende week, maar ga denk toch voor einde vakantie. Hoe graag ik ook weer wil:D

know the problem,.. zit al vanaf einde vd winter met een idee wat ik uit wil laten werken,.. maar omdat er 20+ uur in gaat zitten heb ik weinig zin A) de hele zomer met een halve tatt te lopen, of B) de mooie dagen te missen die al zo spaarzaam zijn hier :D
Dus gaat wss Oktober worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven