bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik wil al zo lang een tattoo op me linker arm van uit schouders af tot iets boven elleboog. Al vele malen op internet gekeken wat geknipt en geplakt, maar ik kom er maar niet uit wat ik wil, wil zowiezo dat er wel bepaalde betekenis aan zit.
Maar weet iemand misschien site of iets waarop ik veel fotos kan vinden van verschillende sleeves om wat ideeen op te doen?
Of hoe kan ik dit beste aanpakken, het wordt me eerste tattoo![]()
Weet iemand nog een paar goede artiesten in het noorden van het land? Groningen, friesland, drenthe..
heb gehoord dat pit tattoo in groningen mooie dingen zet, iemand ervaring?
en dan bedoel ik zwart wit, chicano stijl..
Rinto uit Bergum is ook goed (in Oldskool en Japans)
Rinto uit Bergum is ook goed (in Oldskool en Japans)
idd, zijn varianten van japanse stijl Skull tatoo's zijn legendarisch!
jezus ironic, kben kapot jelly op die tat man, echt keihard!
dank je wel voor het compliment 
Ik wil al zo lang een tattoo op me linker arm van uit schouders af tot iets boven elleboog. Al vele malen op internet gekeken wat geknipt en geplakt, maar ik kom er maar niet uit wat ik wil, wil zowiezo dat er wel bepaalde betekenis aan zit.
Maar weet iemand misschien site of iets waarop ik veel fotos kan vinden van verschillende sleeves om wat ideeen op te doen?
Of hoe kan ik dit beste aanpakken, het wordt me eerste tattoo![]()
groot verschil tussen krasjesmakers en kunstenaars ...Ik zou het na de zomer doen, hoef je je geen zorgen te maken over de zon of water.Zit te twijfelen: in juni m'n rechterborst nog laten tatoeëren of in de laatste week van augustus (vakantie).
Wil eigenlijk zo snel mogelijk, maar zon en strand wordt dan misschien lastig.![]()
)vind dit geen probleem, na een week of 2 kun je er gewoon mee in de zon lopen/zwemmen wel insmeren met zonnebrand factor 50 dat doe ik ook (ook als ik ga zonnenbanken)

zwemmen dan he,.. voor in de zon heb je van die tattoosticks met idd factor 50 of 60. Maar eerlijk is eerlijk,. ook dat zou ik niet te veel riskeren![]()

true, maar voor die 2 dagen dat het hier mooi weer is zou ik m'n afspraak niet verzetten![]()

Afspraak staat nog niet, dat scheelt. Ga 'm maar eens bellen komende week, maar ga denk toch voor einde vakantie. Hoe graag ik ook weer wil![]()