Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Ook mijn inkt maar is tonen, deze heb vorig jaar laten zetten bij Dragon Tattoo in Eindhoven door Jim Orie. De foto's zijn genomen na de laatste sessie en ik heb geen foto's van de geheelde tattoo.
407000492.jpg

407000493.jpg

407000500.jpg
als er intresse is naar betere foto's van hoe hij nu is hoor ik het wel, commentaar ook welkom!

Ik vind hem fuarking vet! maori is naast Japans, m'n favoriete stijl!
Best een nette prijs ook, dragon telt wel aardig door natuurlijk (Greg heeft mij getatoeëerd)

Had trouwens nog een vraag jongens, gaan jullie altijd naar dezelfde tatoeëerder..?
Ben namelijk aan het twijfelen, hier in de buurt heb je een artist zitten die sick werk zet, met +-6 maanden wachten, of ga ik zoals vorige keer, terug naar Greg (dragon) en wacht 9maanden.. Prijs is ongv. Hetzelfde..

Maar heb je nu dan lelijke wenkbrauwen? In het geval van het voorbeeld vind ik het wel een vooruitgang, maar als je zelf mooie wenkbrauwen hebt zal ik dat nooit doen.

Neehoor. Maar moet nu elke maand heen anders zie je ze niet doordat ik zo blond haar heb.

Ik vind hem fuarking vet! maori is naast Japans, m'n favoriete stijl!
Best een nette prijs ook, dragon telt wel aardig door natuurlijk (Greg heeft mij getatoeëerd)

Had trouwens nog een vraag jongens, gaan jullie altijd naar dezelfde tatoeëerder..?
Ben namelijk aan het twijfelen, hier in de buurt heb je een artist zitten die sick werk zet, met +-6 maanden wachten, of ga ik zoals vorige keer, terug naar Greg (dragon) en wacht 9maanden.. Prijs is ongv. Hetzelfde..

Thnx voor het compliment, het is geen Maori trouwens... Het is polynesian style, Maori is meer tribal achtig.

nog 11 dagen, dan ben ik eindelijk aan de beurt na bijna een half jaar wachten :D als ik er aan denk begin ik langzaam een beetje nerveus te worden, nu al.. ghehe

nog 11 dagen, dan ben ik eindelijk aan de beurt na bijna een half jaar wachten :D als ik er aan denk begin ik langzaam een beetje nerveus te worden, nu al.. ghehe

wat gaat het worden?

Aangezien het toch een baggerzomer is heb ik maar weer afspraak gemaakt. Zondag 3 uurtjes zitten:D:cool:

Zin in!!!!!

volgende maand 27ste voor mijn wenkbrauwen heen:)

wat gaat het worden?

Aangezien het toch een baggerzomer is heb ik maar weer afspraak gemaakt. Zondag 3 uurtjes zitten:D:cool:

Zin in!!!!!

volgende maand 27ste voor mijn wenkbrauwen heen:)

Hercules die de 3 koppige hond in zijn greep houd, een mexicaanse dag van de doden skull maar dan niet zo'n heel vrolijke, een klokje met rozen en de teskt: nothing lasts forever, 5 speelkaarten die mijn vander uit gekozen heeft ook in de volgorde die hij mooi vind en ik zit nog te twijfelen over een portret met facial versiering van de dag van de doden.

Dit moet allemaal op me linker arm komen :p

Wat kan je snel terecht :eek:

Hercules die de 3 koppige hond in zijn greep houd, een mexicaanse dag van de doden skull maar dan niet zo'n heel vrolijke, een klokje met rozen en de teskt: nothing lasts forever, 5 speelkaarten die mijn vander uit gekozen heeft ook in de volgorde die hij mooi vind en ik zit nog te twijfelen over een portret met facial versiering van de dag van de doden.

Oke klinkt gaaf. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ja he hihihihi.. normaal werkt hij ook niet op zondag

Pics!

Ontwerp ligt daar, kan ik nu dus ook niet laten zien :)

nog 3 nachtjes slapen :cheer:

Spannend :D wat ga jij eigenlijk laten zetten?

Terug
Naar boven