Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Sorry kan iemand mij vertellen welke blanke persoon zwart / WIT tattoos laat zetten en waarom???

Ik heb zelf alleen maar black and grey tattoos met hier en daar wit ivm highlights...

Sorry kan iemand mij vertellen welke blanke persoon zwart / WIT tattoos laat zetten en waarom???

Ik heb zelf alleen maar black and grey tattoos met hier en daar wit ivm highlights...

heb zelf tot nu toe ook alleen maar black and grey, af en toe een paar puntjes wit inderdaad voor de high lights.

JA precies maar hoe komen al die "ervaren" onder getattooeerde personen op dit forum met zwart / wit tattoos ?? ??

Een zwart/wit foto is toch ook niet alleen zwart en wit, maar eigenlijk zwart en grijs. Dooie

Ziet er goed uit! Je word nog een echt suicide-girl :cool:

supermooi geworden!! :)

Nice tatt!

Wat vindt je man eindelijk van al die tatts?

Omdat iedereen het gewent is om zwart/wit te zeggen maar dit bij de tattoo's eigenlijk zwart/grijs is.

OK duidelijk en logisch... praat makkelijker...

Idd en poe poe wat een drama is dat dan meteen voor sommige behoorlijk "kansloos"

JA man, ik bedoel vrouw, 1 en al drama, poeh heej, erg kansloos voor de mensen die NIET weten waar ze over praten inderdaad, mevrouw U heeft helemaal gelijk!

Een zwart/wit foto is toch ook niet alleen zwart en wit, maar eigenlijk zwart en grijs. Dooie

Klopt! Zeg zelf ook altijd zwart wit foto's, zo wordt het ook genoemd maar wat tattoo's betreft heet het Black & Grey...
"Dooie" ??? Dat mag je wel verklaren.... Graag zelfs...

Terug
Naar boven