MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Waarom geen rood en groen dan?

vind kleuren persoonlijk niet mooi. een net verse kleuren tattoo is mooi, maar na een tijd worden die kleuren dof en daarom niet mooi meer.

en ben zelf meer van de chicano stijl, wat sowieso bijna alleen maar black & grey heeft.

vind kleuren persoonlijk niet mooi. een net verse kleuren tattoo is mooi, maar na een tijd worden die kleuren dof en daarom niet mooi meer.

en ben zelf meer van de chicano stijl, wat sowieso bijna alleen maar black & grey heeft.

Dat valt wel mee, mijn tatoeage is niet dof geworden. Ik ben echter ook niemand die uren in de zon gaat liggen bakken.

Dat valt wel mee, mijn tatoeage is niet dof geworden. Ik ben echter ook niemand die uren in de zon gaat liggen bakken.

wil ook niet alle kleuren tattoo's over 1 kamp scheren, zitten ook zeker wel mooie tussen. maar mijn voorkeur gaat naar black&grey.

-Zwart/Wit tattoo's (Black & Grey)
-RGB-tattoo's

:D

Komen er nog mooi foto's?

Komen er eigenlijk altijd velletjes, of kan het ook zijn dat ze niet komen als je goed in smeert?

Je bent ook geweest toch? Foto :D

Ghehe ja klopt :p
Cijfers kloppen inderdaad niet zoals op een normale klok hoort. Voor er bashers zijn die een fout denken te vinden ;)
Vogende week donderdag gaan we weer verder.

2h8db95.jpg

mm95pg.jpg

Ziet er goed uit dacht ik zo! veel last?

Ghehe ja klopt :p
Cijfers kloppen inderdaad niet zoals op een normale klok hoort. Voor er bashers zijn die een fout denken te vinden ;)
Vogende week donderdag gaan we weer verder.

Vette ink!
Leuk concept ook, die cijfers, wilt het een datum voorstellen of wat is het net?
Ben benieuwd naar wat het betekend :D

Ziet er goed uit dacht ik zo! veel last?

Eigenlijk niet. Roodheid is er bijna helemaal uit, op paar kleine plekjes na. Huid voelt goed aan, nog geen korstjes of velletjes oid. Weet niet wanneer die korstjes zouden moeten komen.
Beetje balen wel, dat het sinds de dag ik hem gezet heb, de zon alleen maar aanwezig is geweest haha.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 12:48 ----------

Vette ink!
Leuk concept ook, die cijfers, wilt het een datum voorstellen of wat is het net?
Ben benieuwd naar wat het betekend :D

Thanks!
Ja heel goed! Heeft met me eigen geboorte te maken ;)
En het skelet waar ik langzaam naar toe werk ghehe :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven