AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Eigenlijk niet. Roodheid is er bijna helemaal uit, op paar kleine plekjes na. Huid voelt goed aan, nog geen korstjes of velletjes oid. Weet niet wanneer die korstjes zouden moeten komen.
Beetje balen wel, dat het sinds de dag ik hem gezet heb, de zon alleen maar aanwezig is geweest haha.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 12:48 ----------

Thanks!
Ja heel goed! Heeft met me eigen geboorte te maken ;)
En het skelet waar ik langzaam naar toe werk ghehe :p

Sick man!
i love it :D

Eigenlijk niet. Roodheid is er bijna helemaal uit, op paar kleine plekjes na. Huid voelt goed aan, nog geen korstjes of velletjes oid. Weet niet wanneer die korstjes zouden moeten komen.
Beetje balen wel, dat het sinds de dag ik hem gezet heb, de zon alleen maar aanwezig is geweest haha.

---------- Post toegevoegd 7 July 2013 om 12:48 ----------

Thanks!
Ja heel goed! Heeft met me eigen geboorte te maken ;)
En het skelet waar ik langzaam naar toe werk ghehe :p

Heheheh herkenbaar.. ik dacht hup der is toch geen zon. Vol zon nu grrrrrr

Hier op woensdag korstjes gekregen. Nu een week verder en een paar kleine velletjes maar wel volledig genezen.

Shop waar ik heen ga vragen €100 p/u..

Dan klopt het wel zo'n beetje, ligt er ook wel aan of je veel schaduw wilt of niet.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 15:35 ----------

Nja ik zeg al, ligt eraan waar je heen gaat. Er zullen vast wel plekken zijn waar je voor 200/300 euro terecht kan, maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.
Ik kan sws niet goed zien of er schaduw bij zit, in ieder geval wel veel zwart, kost aardig wat tijd.

100 euro per uur is niet duur lijkt me, waar ik ga vragen ze aan niet regulars 150 euro en die zit voor maanden vol.
en ken ze wel die 2 tot 300 vragen.

Wat een geld :eek:

100 euro per uur is niet duur lijkt me, waar ik ga vragen ze aan niet regulars 150 euro en die zit voor maanden vol.
en ken ze wel die 2 tot 300 vragen.

Is toch een redelijk bekende artiest. M'n oom heeft de prijs voor me geregeld, hij & tante zijn er vaste klanten, beide +- 9 stukken laten zetten daar, vandaar.

Ik kan hierop niks zien he ;) Maargoed, je vroeg naar een prijs maar die heb je blijkbaar al dan?

Nee, ik vroeg om een richting kwa hoeveel sessies dat het zou innemen. Prijs per uur weet ik inderdaad, maar daar heb ik niks aan natuurlijk :o

Heb 'm trouwens ook niet geliked, maar ik kan de foto's wel zien.. vaag.

Terug
Naar boven