AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Oh shit, ik maak een common fout binnen de Nederlandse taal. Waarom zou dat overigens ook maar iets te maken moeten hebben met mijn 'geschreven stuk'? Het feit dat ik een taalfout maak zou dan impliceren(inb4 moeilijke woorden gebruiken) dat ik mijn mening niet zou mogen overbrengen hier. Shit son, alsjeblieft :roflol:

Dit wordt natuurlijk nergens gezegd. Dat je stuk minder geloofwaardig overkomt heeft niets te maken met of je wel of niet je mening mag uiten.

Daarnaast moet je me comment niet zo serieus nemen. Aangezien Angelus nogal goed is in het aanhalen van taalfouten om gelijk je hele stuk onderuit te halen, dacht ik: "Dan doe ik het even voor je.".

Dit wordt natuurlijk nergens gezegd. Dat je stuk minder geloofwaardig overkomt heeft niets met of je wel of niet je mening mag uiten.

Daarnaast moet je me comment niet zo serieus nemen. Aangezien Angelus nogal goed is in het aanhalen van taalfouten om gelijk je hele stuk onderuit te halen, dacht ik: "Dan doe ik het even voor je.".

Doet hij niet, wij zijn namelijk vriendjes.

Ik hoop dat je echt aan het trollen bent Angelus, want dit slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Alhoewel, dit hangt er natuurlijk van af hoe intelligent jouw "intellectuele gelijke" werkelijk is. Jij denkt aan een godheid, ik denk aan een visstick.
:trollface:
ik troll niet, en slaat op observaties van alle personen die ik ooit tegen ben gekomen met een tatt. Is natuurlijk geen fundamentele wet ofzo (correlatie is immers geen determinatie, noch causatie), heb daarom nog de ruimte gelaten voor uitzonderingen:)
misschien bedoelt angelus wel intelligentie op sociaal niveau, of dat je als zakenman bv geen nektattoo neemt omdat je weet dat je klanten kan kwijtraken erdoor....
dit kan natuurlijk ook al gebeuren door een botte persoonlijkheid te hebben of iets anders....
nee, dat bedoel ik niet:)
Tatoeages hebben niks met intelligentie te maken, een mooi stuk door een goeie artiest kan als kunst worden gezien, vaak heeft het ook een emotionele betekenis, betekend het zetten om deze redenen dan dat je minder intelligent zou zijn? Ik vind van niet.
verbaast me niet dat je dat vindt:)
Onze verheven en hoogbegaafde Anus start weer zo'n discussie zonder einde :D

Ik vind oeverloos discussiëren om je gelijk te bewijzen een teken van weinig intelligentie :trollface:
mijn discussies gaan in 99% vd gevallen niet om mijn gelijk te bewijzen, maar om de tegenpartij te wijzen op fundamentele fouten in hun redenering en claims:)
ze beginnen immers nooit met ik die een claim maak en anderen die het daar mee oneens zijn, waarna ik me eindeloos lang loop te verdedigen. Het is altijd omgekeerd;)

• Like
Waarderingen: mat
Iemand ervaring met tats laten zetten in Thailand?
Ik ken iemand die dit heeft gedaan. De tattoo zelf niet gezien, maar geen complicaties.

Zelf zou ik het nooit doen, gewoon omdat wanneer er complicaties zijn, je niks kan doen wat betreft die zaak.
Denk dat het vooral kwestie is van een bekende zaak in de grotere steden te nemen. Had er al redelijk wat over opgezocht en vind uitsluitend positieve commentaren... Verwachtte niet meteen dat dat hier anders zou zijn, maar je weet maar nooit.

mijn discussies gaan in 99% vd gevallen niet om mijn gelijk te bewijzen, maar om de tegenpartij te wijzen op fundamentele fouten in hun redenering en claims:)
ze beginnen immers nooit met ik die een claim maak en anderen die het daar mee oneens zijn, waarna ik me eindeloos lang loop te verdedigen. Het is altijd omgekeerd;)
Ik heb teveel tattoo's om je te begrijpen. Ben je nu weer bezig of wat? :(

Denk dat het vooral kwestie is van een bekende zaak in de grotere steden te nemen. Had er al redelijk wat over opgezocht en vind uitsluitend positieve commentaren... Verwachtte niet meteen dat dat hier anders zou zijn, maar je weet maar nooit.

Ja precies, ik zou niet in zo'n achteraf zaakje gaan. Maar dan nog, zou ik het nooit doen. Stel er is wel wat (je weet maar nooit) dan moet je ''ff terug'' naar Thailand om het op te lossen..maar in Thailand lossen ze niks op dus heb je pech. Maar alsnog je eigen keuze :)

Klopt helemaal Angelus (goed Frans Chateau trouwens), ik sta vol tats en ben zo lomp als't achterend van een varken...er is natuurlijk een verschil in IQ, EQ, wijsheid,...maar ik heb geen van allen, ik heb tats dus ik ben dom...je donc pens je suis.

Beetje een teleurstellende opmerking Angelus.

Klopt helemaal Angelus (goed Frans Chateau trouwens), ik sta vol tats en ben zo lomp als't achterend van een varken...er is natuurlijk een verschil in IQ, EQ, wijsheid,...maar ik heb geen van allen, ik heb tats dus ik ben dom...je donc pens je suis.

Beetje een teleurstellende opmerking Angelus.

wanneer ik het over intelligentie heb dan heb ik het over intelligentie als in voldoende scoren op ALLE soorten intelligentie;) (tenzij expliciet anders gespecifieerd)
edit: of tenminste het potentieel hebben om gebreken in één of meer velden bij te werken.

Laatst bewerkt:
wanneer ik het over intelligentie heb dan heb ik het over intelligentie als in voldoende scoren op ALLE soorten intelligentie;) (tenzij expliciet anders gespecifieerd)

In dat geval is je opmerking bekrompen. Wel is het zo dat er meer tattoos te vinden zijn aan de zelfkant van de maatschappij...helemaal mee eens.

Maar ook dit:
Toen ik aan mijn hernia geopereerd werd, net onder mijn rug tattoo, Kwam de neurochirurg mij na de operatie vertellen dat alles goed was verlopen. Ook zei hij dat hij de tattoo knap vond en dat hij blij was dat hij niet in de tattoo had moeten snijden en...dat hij er zelf ook een had.

In dat geval is je opmerking bekrompen. Wel is het zo dat er meer tattoos te vinden zijn aan de zelfkant van de maatschappij...helemaal mee eens.
hoezo 'in dat geval'? eerst dacht je dus dat ik het over 1 soort intelligentie had? en het was dan niet bekrompen als ik het had over een gebrek daarin?
nu geldt dat nog steeds;) enkel kan je naast een gebrek in die soort nog een gebrek in andere soorten hebben waardoor je kwalificeert als hebbende een gebrek aan intelligentie.
If anything zou dit mijn eerdere uitspraak net minder bekrompen moeten maken:eyes:

Maar ook dit:
Toen ik aan mijn hernia geopereerd werd, net onder mijn rug tattoo, Kwam de neurochirurg mij na de operatie vertellen dat alles goed was verlopen. Ook zei hij dat hij de tattoo knap vond en dat hij blij was dat hij niet in de tattoo had moeten snijden en...dat hij er zelf ook een had.
zegt maar weinig, ken genoeg mensen die succesvol een dokterstudie afgerond hebben en qua intelligentie middelmatig zijn at best.
Ken wel geen chirurgen, maar het lijkt me dat iemand die cum laude afstudeert als dokter normaal ook wel verder moet kunnen studeren tot chirurg.

noem een niet-half-autistische theoretische fysicus met een tattoo en ik zal misschien mn visie herzien.

hoezo 'in dat geval'? eerst dacht je dus dat ik het over 1 soort intelligentie had? en het was dan niet bekrompen als ik het had over een gebrek daarin?
nu geldt dat nog steeds;) enkel kan je naast een gebrek in die soort nog een gebrek in andere soorten hebben waardoor je kwalificeert als hebbende een gebrek aan intelligentie.
If anything zou dit mijn eerdere uitspraak net minder bekrompen moeten maken:eyes:

zegt maar weinig, ken genoeg mensen die succesvol een dokterstudie afgerond hebben en qua intelligentie middelmatig zijn at best.
Ken wel geen chirurgen, maar het lijkt me dat iemand die cum laude afstudeert als dokter normaal ook wel verder moet kunnen studeren tot chirurg.

Bij roids denkt men toch ook altijd gelijk aan minder intelligente personen, hoe ga je dat doen na je cut dan? :D

Ik wou verder gaan, maar laat maar :o ik verveel me zo hard op het werk dat ik niet eens fut heb om je nog te klooien, je hebt gewonnen anus

noem een niet-half-autistische theoretische fysicus met een tattoo en ik zal misschien mn visie herzien.

Neurochirurgen zijn niet zo dom...wat IQ betreft. Misschien dat er enkelen, wat EQ betreft, laag scoren, maar niet wat IQ betreft.

Verduidelijking over "hoezo in dat geval":
Iemand met een tattoo waarop staat "I love Elmer", die vervolgens laat doorstrepen en er onder zet "I love Angelus" heeft misschien een hoge emotioneel intelligentie. Hij leeft zich helemaal in, wordt verliefd , laat zich gaan, kan zich helemaal inleven in jou denkwereld...kortom hij laat daarom een naam op zijn arm tatten.
Het getuigd niet echt van een hoog intelligentiequotiënt als hij zijn arm na een tijdje terug ziet met allemaal namen en doorhalingen.

Iemand met een tat is volgens jou dom op alle gebied...muziek, getuigd van een zekere intelligentie ... Dimebag Darell, kon gitaar spelen als een God, en niet enkel rauw geluid uit een gitaar versterker scheuren. Die was dus over de ganse lijn dom omdat hij een tatt had?

Je opmerking blijft bekrompen in mijn ogen. Maar hey, je moet voor mij je visie niet herzien, het feit dat je toegeeft dat het jou visie is, is al genoeg.

Neurochirurgen zijn niet zo dom...wat IQ betreft. Misschien dat er enkelen, wat EQ betreft, laag scoren, maar niet wat IQ betreft.

Verduidelijking over "hoezo in dat geval":
Iemand met een tattoo waarop staat "I love Elmer", die vervolgens laat doorstrepen en er onder zet "I love Angelus" heeft misschien een hoge emotioneel intelligentie. Hij leeft zich helemaal in, wordt verliefd , laat zich gaan, kan zich helemaal inleven in jou denkwereld...kortom hij laat daarom een naam op zijn arm tatten.
Het getuigd niet echt van een hoog intelligentiequotiënt als hij zijn arm na een tijdje terug ziet met allemaal namen en doorhalingen.

Iemand met een tat is volgens jou dom op alle gebied...muziek, getuigd van een zekere intelligentie ... Dimebag Darell, kon gitaar spelen als een God, en niet enkel rauw geluid uit een gitaar versterker scheuren. Die was dus over de ganse lijn dom omdat hij een tatt had?

Je opmerking blijft bekrompen in mijn ogen. Maar hey, je moet voor mij je visie niet herzien, het feit dat je toegeeft dat het jou visie is, is al genoeg.
jij hebt duidelijk geen kaas gegeten van geldige redeneringen (en hebt daarmee jouw intelligentieniveau meteen al kenbaar gemaakt:))
of je kan gewoon bijzonder slecht begrijpend lezen, wat nog enigszins verdedigbaar is als het aankomt op intelligentie

Nergens zei ik dat iemand met een tatt dom is op alle gebieden. Wat ik zei was dat wanneer ik het over intelligentie had, ik het had over voldoende scoren op ELKE vorm van intelligentie.
Wat dat betekent is dat wanneer ik iemand bestempel als onvoldoende intelligent, hij bijgevolg maar moet ontbreken in 1 van die facetten, niet noodzakelijk op ze allemaal;)

En douchebag darrel aanhalen als voorbeeld in een discussie die gaat over intelligentie... :roflol:

Wat een vermoeiende discussie..
Ik zie liever tattoo's langs komen in dit topic!

tumblr_mpt2jc8oYa1qbns65o1_500.jpg

• Like
Waarderingen: mat
lol dan heb je wel een gaatje... imo
en dat beest kijkt zelf ook niet zo tevree
wel heel mmooi soort van omlijst... dat wel
dat is niet je enkeltattoo toch? ;d

Mijn reactie ging over de post waar je zei:
gebrek aan intelligentie. Ik kan me namelijk niet zo snel een intellectuele gelijke voorstellen die een tatt neemt, tenzij hij/zij dat misschien uit ironie o.i.d zou doen.

maar hey, ik kan niet op tegen iemand met het niveau van een neuro chirug of iemand die na 2 posts te lezen weet wat mijn IQ is...ik vind het lang goed dat het jou visie is.

Amen

pssst, tat kope?

Terug
Naar boven