MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Minder b**chen, meer tattoos. Ik weet van mezelf dat ik 'hoogbegaafd' ben (wat ik overigens een k*tstempel vind, maar voor de discussie met Angelus lijkt het me relevant) en op alle andere vlakken ook goed mee kan. Toch ben ik een zeer groot fan van tattoos en ben ik van plan mezelf behoorlijk vol te laten zetten (plekken als hoofd, nek en handen uitgezonderd, gezien dat niet bepaald wordt gewaardeerd in de rechtszaal). Tattoos zijn dus zeer zeker niet gelimiteerd tot de "minder intelligente" mensen. Misschien dat mensen met een hogere mate van intelligentie minder snel een tattoo zullen nemen, maar gelimiteerd is het zeker niet.

Ontopic: ik vind de tattoos van Craig Owens echt heel vet. (vooral borst/nek)
2q24sgh.png

vind t mooi en knap gemaakt
maar zo'n oog bij je keel, diamanten, vleugels, microfoons, cliché, faggotry,
en je draagt je haar zo dan heb ik mn beeld al klaar voordat ik je hand schud :D

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 00:57 ----------

hoe weet jij van jezelf dan dat je hoogbegaafd bent?
is dit ooit door anderen ook geconcludeerd naast dat je gewoon slim bent en een goed geheugen hebt?

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 00:59 ----------

beetje dit

http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01204/PAINT_1204079i.jpg

gebrek aan intelligentie. Ik kan me namelijk niet zo snel een intellectuele gelijke voorstellen die een tatt neemt, tenzij hij/zij dat misschien uit ironie o.i.d zou doen.

in b4 shitstorm

Waar is er dan expliciet een gebrek aan?

IQ is een beginnende maatstaf, maar zegt natuurlijk niet alles:) meten is dan ook nagenoeg onmogelijk, je kan het enkel aantonen wanneer iemand het niet is.

Een geval van sofisme?

Ik begrijp op zich wel waar het vandaan komt. Ik ben dan wel ook helemaal ondergekleurd, maar ben ook van mening dat mensen met een lager iq vaker tattoo's hebben dan mensen met een hoog iq.
Maar om nou 'altijd' te zeggen, nope.
Weet iemand een artiest die goed is in felle kleuren en veel detail? Wordt eens tijd dat ik me na twee jaar in Nederland nog een keertje laat inken.

hentai girl staat er op, dikke t**ten en mooi golvend roos haar op mijn brute triceps.
Girls are mirin doordat het een softere indruk geeft op mijn alpha look. acht uur werk en nog vier te gaan om de details en huid in te kleuren.
Misschien post ik een pic, misschien niet.

Laatst bewerkt:
gebrek aan intelligentie. Ik kan me namelijk niet zo snel een intellectuele gelijke voorstellen die een tatt neemt, tenzij hij/zij dat misschien uit ironie o.i.d zou doen.

in b4 shitstorm

Angie toch, ik sta al jaren enkele trappen boven jou op het iq laddertje en sta ondertussen vol. Dus je stelling is invalid.

Dat mensen de hoogte van iemands IQ erbij haald en als reden geeft geen tatts te hebben, dan zegt dat al genoeg over zijn of haar denkwijze, redeneringen en te kort komingen... Het gaat nergens over.. Je kan overal wel dat soort onzin verzinnen bij iets waarom iemand wel of niet iets doet.
(net als al die bullshit onzoeken bijv. Mensen die BMW rijden hebben meer coïtus fokking onzin)
Factoren zoals: Lengte, dikte, gewicht, huidskleur, kleur ogen, kleur haar, schoenmaat, kledingsmaak, opleiding, school, soort werk, leefomgeving, soort huis/appartement, aantal keren verhuisd, opvoeding, opvoeding van de ouders, hobbies, smaak muziek, situatie opdat moment... Etc etc... Dit ga je toch ook niet overal bij halen?? ?? ??
Maaaaaar alles vormd een persoon en de mening van iemand..
En het is ook heel erg bepalend of iemand zelfsstandig is of een meeloper.. 80% van de bevolking is een schaap, een kuddedier een meeloper...

Dit alles is van invloed of iemand wel of niet een tattoo neemt, en heeft NIETS te maken met de hoogte van iemand's IQ.....

Als je Echt van overtuigd bent dat de hoogte ermee te maken heeft dan ben je erg kortzichtig en blijkt dat de persoon in kwestie ergens een te kort komt.... Als je echt intelligent bent dan denk je verder... Iemamd maakt een keuze, waarom die keuze? Wat heeft die persoon doen beslissen? Waarom, hoe, waardoor, wat was de reden blablablaaa.... Verder denken..

Laatst bewerkt:
altijd leuk wanneer onderzoeken je eigen observaties bevestigen:roflol:

/discussie

in b4 shitstorm

Thomas Edison
Winston Churchill
James K Polk
Teddy Roosevelt

goed genoeg voor je?

wanneer ik het over intelligentie heb dan heb ik het over intelligentie als in voldoende scoren op ALLE soorten intelligentie;) (tenzij expliciet anders gespecifieerd)
edit: of tenminste het potentieel hebben om gebreken in één of meer velden bij te werken.

altijd leuk wanneer onderzoeken je eigen observaties bevestigen:roflol:

/discussie

Wat een onzin Angelus. Voor iemand die zo precies is verwacht ik toch wel "eerlijk" onderzoek.
De resultaten worden namelijk nergens weergegeven. Er wordt alleen gezegd dat er een link is, maar hoeveel mensen er uit te test kwamen als "intelligent" en een tattoo hebben wordt niet besproken, of kijk ik er overheen?

Zoals hierboven weergegeven was je statement : gebrek aan intelligentie. Ik kan me namelijk niet zo snel een intellectuele gelijke voorstellen die een tatt neemt, tenzij hij/zij dat misschien uit ironie o.i.d zou doen.

Dat dit onderzoek bevestigd dat er een link is, laat niet zien dat je gelijk hebt. Want dat er een link is tussen een tattoo nemen en het IQ lijkt me wel duidelijk. Het ging erom dat er OOK intelligente mensen zijn met een tattoo, hetgeen wat jij ontkent.

Edit: Daarbij komt ook nog eens dat het er over het hoofd van het onderzoek "James Anarask", niets te vinden is behalve dit onderzoek. Daarmee kan er natuurlijk niet meteen gesteld worden dat het onderzoek niet betrouwbaar is, maar het komt naar mijn inziens wel wat ongeloofwaardiger over.

Laatst bewerkt:
Wat een onzin Angelus. Voor iemand die zo precies is verwacht ik toch wel "eerlijk" onderzoek.
De resultaten worden namelijk nergens weergegeven. Er wordt alleen gezegd dat er een link is, maar hoeveel mensen er uit te test kwamen als "intelligent" en een tattoo hebben wordt niet besproken, of kijk ik er overheen?
Ik heb het onderzoek niet gepost, zelfs nieteens gelezen, nam aan dat calyptus niet zomaar eender welke vage onzin zou posten:P

Zoals hierboven weergegeven was je statement : gebrek aan intelligentie. Ik kan me namelijk niet zo snel een intellectuele gelijke voorstellen die een tatt neemt, tenzij hij/zij dat misschien uit ironie o.i.d zou doen.

Dat dit onderzoek bevestigd dat er een link is, laat niet zien dat je gelijk hebt. Want dat er een link is tussen een tattoo nemen en het IQ lijkt me wel duidelijk. Het ging erom dat er OOK intelligente mensen zijn met een tattoo, hetgeen wat jij ontkent.

1 post later postte ik ook dit:
ik troll niet, en slaat op observaties van alle personen die ik ooit tegen ben gekomen met een tatt. Is natuurlijk geen fundamentele wet ofzo (correlatie is immers geen determinatie, noch causatie), heb daarom nog de ruimte gelaten voor uitzonderingen:)
je quote 3 posts van me, maar die skip je:eyes:

Angie, laat je niet zo mee slepen brah.
Je bent zelf op de hoogte van je superieure intellect.. Dus wat interesseert jou het dat andere daar anders over denken?

Ik heb het onderzoek niet gepost, zelfs nieteens gelezen, nam aan dat calyptus niet zomaar eender welke vage onzin zou posten:P

1 post later postte ik ook dit:
je quote 3 posts van me, maar die skip je:eyes:

Klopt, deed ik expres, omdat ik nogal het makkelijk vind om eerst te stellen dat het een gebrek aan intelligentie is om er een paar uur later vervolgens op terug te komen en te stellen dat je observaties enkel een samenhang tussen IQ en het nemen van een tattoo bevestigen.

Klopt, deed ik expres, omdat ik nogal makkelijk vindt om eerst te stellen dat het een gebrek aan intelligentie is om er een paar uur later vervolgens op terug te komen en te stellen dat je observaties enkel een samenhang tussen IQ en het nemen van een tattoo bevestigen.

deed ik omdat de discussie anders vrij zinloos werd. Een gebrek aan intelligentie voor mij is iedereen die niet binnen het top 2% percentiel valt op de IQ grafiek, of hier wel binnen valt, maar niet over een gelijkaardig niveau van emotionele intelligentie beschikt, en/of bv een halve-autist is.

Kan me idd onmogelijk voorstellen dat iemand die aan deze criteria voldoet een tattoo zou nemen uit een andere reden dan ironie o.i.d.

Is daarom zinvoller om die oorspronkelijke "gebrek aan intelligentie." te veranderen in "een hogere kans dat die persoon minder intelligent blijkt", gezien er vast en zeker mensen met een 110+ IQ met een tatt bestaan en die personen volgens de meeste mensen wel als intelligent beschouwd worden.

(en nee, silentio, jij voldoet niet aan die criteria, ook al heb je een 130+ IQ;))

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 12:36 ----------

Angie, laat je niet zo mee slepen brah.
Je bent zelf op de hoogte van je superieure intellect.. Dus wat interesseert jou het dat andere daar anders over denken?

ben mijn intelligentie toch nergens aan het verdedigen:eyes:

Laatst bewerkt:
deed ik omdat de discussie anders vrij zinloos werd. Een gebrek aan intelligentie voor mij is iedereen die niet binnen het top 2% percentiel valt op de IQ grafiek, of hier wel binnen valt, maar niet over een gelijkaardig niveau van emotionele intelligentie beschikt, en/of bv een halve-autist is.

Kan me idd onmogelijk voorstellen dat iemand die aan deze criteria voldoet een tattoo zou nemen uit een andere reden dan ironie o.i.d.

Is daarom zinvoller om die oorspronkelijke "gebrek aan intelligentie." te veranderen in "een hogere kans dat die persoon minder intelligent blijkt", gezien er vast en zeker mensen met een 110+ IQ met een tatt bestaan en die personen volgens de meeste mensen wel als intelligent beschouwd worden.

(en nee, silentio, jij voldoet niet aan die criteria, ook al heb je een 130+ IQ;))

23 minuten om een response te typen. Van iemand met jou intelligentieniveau verwacht ik toch dat het wel wat sneller kan, no offence.

Verder is het natuurlijk onmogelijk aan te tonen of je wel of geen gelijk hebt aangezien hierover: "Een gebrek aan intelligentie voor mij is iedereen die niet binnen het top 2% percentiel valt op de IQ grafiek, of hier wel binnen valt, maar niet over een gelijkaardig niveau van emotionele intelligentie beschikt" aangezien hier natuurlijk geen statistieken over zijn.

En dat er een verband is tussen jouw beredenering van "gebrek aan intelligentie" en het nemen van een tattoo is dan ook niet zo verbazingwekkend aangezien 99,99% van de bevolking dan niet aan de criteria voldoet.

23 minuten om een response te typen. Van iemand met jou intelligentieniveau verwacht ik toch dat het wel wat sneller kan, no offence.
wie zegt dat ik 23 minuten heb gespendeerd om dat te typen:roflol:

Verder is het natuurlijk onmogelijk aan te tonen of je wel of geen gelijk hebt aangezien hierover: "Een gebrek aan intelligentie voor mij is iedereen die niet binnen het top 2% percentiel valt op de IQ grafiek, of hier wel binnen valt, maar niet over een gelijkaardig niveau van emotionele intelligentie beschikt" aangezien hier natuurlijk geen statistieken over zijn.

En dat er een verband is tussen jouw beredenering van "gebrek aan intelligentie" en het nemen van een tattoo is dan ook niet zo verbazingwekkend aangezien 99,99% van de bevolking dan niet aan de criteria voldoet.
99,99% van de bevolking valt niet binnen het top 2% percentiel van de IQ grafiek?:roflol:

of je bedoelt dat 99,999% van degenen die hier wel binnen vallen een emotioneel instabiele autist is, dat kan ook natuurlijk:roflol:

wie zegt dat ik 23 minuten heb gespendeerd om dat te typen:roflol:

99,99% van de bevolking valt niet binnen het top 2% percentiel van de IQ grafiek?:roflol:

of je bedoelt dat 99,999% van degenen die hier wel binnen vallen een emotioneel instabiele autist is, dat kan ook natuurlijk:roflol:

Had al zo'n vermoeden dat je dit zou zeggen. Hoe ik dit "weet" is omdat je in je quote mijn oude quote hebt.
Ik heb die quote namelijk ge edit (ninja). Als ik voor mijn edit te lang de tijd had genomen dan had je onder mijn post wel gezien "Voor het laatst gewijzigd op".

Klopt, deed ik expres, omdat ik nogal het makkelijk vind om eerst te stellen dat het een gebrek aan intelligentie is om er een paar uur later vervolgens op terug te komen en te stellen dat je observaties enkel een samenhang tussen IQ en het nemen van een tattoo bevestigen.

Let op "vind" zonder "t".

Klopt, deed ik expres, omdat ik nogal makkelijk vindt om eerst te stellen dat het een gebrek aan intelligentie is om er een paar uur later vervolgens op terug te komen en te stellen dat je observaties enkel een samenhang tussen IQ en het nemen van een tattoo bevestigen.

Mijn oude quote in jouw post met "t".

En ja het gaat niet alleen om de top 2 percentiel van de IQ grafiek maar ze moeten tevens beschikken over een gelijkwaardig emotioneel intelligentieniveau. En ik naam aan dat er inderdaad een hoop autisten tussen zitten.

Remi, ga spelen kneus.

Terug
Naar boven