Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Ik zoek een leuke tatoeage voor op je schouder ... enige suggesties (geen kleuren)?

Joe-Rogan%27s%2BTattoo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Chris-Bridge-Warrington-Wolves-Super-League_1891554.jpg
wow die budha tat is wel erg vet... ben jij dat?

Dat is volgens de link Joe Rogan. Of Kandijkoekje Joe Rogan is weet ik niet. :p

2de is bruut iemand een idee wat voor text er staat? zijn naam is josef gloor

Zou ook heel graag een halfsleeve (schouder/bovenarm) zetten, met wat persoonlijke details er in. Vind het enkel moeilijk om inspiratie op te doen en om er persoonlijke elementen in te verwerken.

wat voor persoonlijke elementen...

zker in een sleeve kan je mega veel verwerken.... symbolen (horoscoop tekens etc) gezichten/initialen van voor jou belangrijke mensen

Ik zou ook graag een tattoo willen met een persoonlijke touch, of iets wat eraan verwant is, maar ik vind het eigenlijk niet zo simpel met al die symbolen enz.

Kan je dat nergens terug vinden waar ze juiste beschrijvingen geven?
In tattootijdschriften ofzo, internet is niet de place to be denk ik...

Zou ook heel graag een halfsleeve (schouder/bovenarm) zetten, met wat persoonlijke details er in. Vind het enkel moeilijk om inspiratie op te doen en om er persoonlijke elementen in te verwerken.

Denk dat je dan beter met iemand een afspraak kan maken, je persoonlijke elementen kan benoemen en hem een ontwerp moet laten maken..En dan kijken hoe het eruit ziet en het bespreken...

Als je bijvoorbeeld kijkt bij Maori tattoo's, zijn er tal van mogelijkheden.

Sta zelf op de wachtlijst bij Jeroen Franken en wil er ook wat persoonlijke dingen in verwerkt hebben..Die bespreek ik met hem en hij zorgt dat ze in de tattoo verwerkt worden...

Ik zit er over te denken mijn avatar op mijn rug te zetten.

ok, laat me eerst wat puntjes sprokkelen! ???

but in all seriousness, je bent een Marokkaanse jongen met een gemiddeld fysiek. Niet de grote jongen gaan uithangen, er word hier minstens zo erg neergekeken op je als op straat.

Racistische uitspraken zijn niet nodig , wekt alleen maar meer agressie op tss verschillende rassen en culturen .

De laatste is nog niet klaar. Hier heb ik nog twee afspraken voor staan!

Bruut!

****ed for life

is geen maori, is een stuk van een pe'a, wat normaal op rug, buik en bovenbenen gezet wordt.

Ja en boven "srin head" staat "property of..." wat eigenlijk? Ik kan het niet lezen ook niet met ctrl+scroll.

Terug
Naar boven