MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Is ook een documentaire geweest over die gast.

Ik heb mn persoonlijke wapenschild op mn bovenarm laten zetten. Zo´n heraldisch schild bedoel ik dan. Over een paar weken moet ik de allerlaatste puntjes er op laten bijwerken. De tattoeerder vond het schild en het eindresultaat zo mooi dat ie foto´s ervan op zn site wil zetten. Die foto´s worden de volgende keer dus gemaakt. Misschien dat ik er hier eentje upload wanneer het zo ver is :)

Ben wel benieuwd man.

Dit is Ryan Sheckler Skateboard prof. Hij staat bekend om zijn 'back-tattoo' zo 1tje zou ik over 1 á 2 jaar mischien ook willen laten zetten maar dan met mijn eigen achternaam ofc.. het lettertype bevalt my ook wel

sheckler.jpg

De gedachte alleen al om zoiets te doen, fack man :hamer:

Wil over een paar jaar waarschijnlijk wel een tattoo laten zetten op rug. Andere plekken ben ik bang dat het eventueel gaat hangen met ouderdom...

Ik ben geboren 18/11/1973 en wil al 25jaar een Schorpioen in mijn nek of onderarm...:)
volgend jaar (2012) 25januari heb ik de afspraak :o

Groet Ray....

Ik zou wel graag eentje zoals die van Zyzz ' veni vedi vici ' op zn chest.
Maar dan met een andere tekst.
Een kleine tattoo op buffe chest ziet er wel goed uit imo

Kopieren is nooit goed bij het kiezen van een tattoo. No offense maar in mijn ogen is dat een rip off. Zou me er ook zelf niet fijn bij voelen.

Tattoo kopiëren is idd vrij kansloos.

Heel veel mensen om mij heen hebben nu een tattoo. Bij sommige zit van hun hals tot hun tenen heel hun lichaam vol.
Het is in 1x in ofzo.

Want to see more!

Heb zelf beide armen in japans en volgende maand begin ik met de rug tot aan de hams.

Terug
Naar boven