MuscleMeat

Sticky Het Tatoeage Topic

Btw, ik heb nu 2 tattoo's.
Maar als ze gezet worden krijg ik het heeeel warm en begin ik te zweten.
Meerdere hier last van :p?

misschien dat je die dag dan te weinig eet neem dan een zoet drankje ....ik eet zelfs tussen het zetten door .Appelsap een uur op voorhand drinken helpt tegen het bloeden .

Ik wil er eentje op mijn borst. Iemand suggesties?

spiderman-tetovani.jpg

Ik heb op elke schouder een octopus. Ik ben gek op de zee, en de octopus is een van de mooiste zeedieren; ze zijn intelligent, snel, dodelijk en tegelijkertijd mysterieus. Ze werden vaak afgebeeld als zeemonsters die hele schepen met bemanning en al verzwolgen.

Kraken.jpg

Verder ben ik stuurman geweest op zeeschepen, dus mijn tattoos combineren mooi met mijn (vroegere) werk. Tegenwoordig werk ik aan wal, maar mijn tattoos herinneren mij aan wat ik was/ben en aan de reizen die ik gemaakt heb. Linkerschouder:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De "old school" tatoeage-stijl spreekt mij het meest aan.

(Ik zal eens wat foto's schieten).

Edit: foto toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Alles leuk en aardig paris, maar waarom zit je eigenlijk op een bodybuilding forum? je lichaam is niet dik ofzo maar ook zeker niet afgetrained als ik je zo zie.

Lijkt me wel zo handig.

misschien dat je die dag dan te weinig eet neem dan een zoet drankje ....ik eet zelfs tussen het zetten door .Appelsap een uur op voorhand drinken helpt tegen het bloeden .

Dat zou best kunnen, druivensuiker (dextro) werkt heel goed en zorg ervoor dat je een degelijke maaltijd van te voren hebt gehad. Vocht zul je toch verliezen, je lichaam krijgt behoorlijk wat te verduren.

tattoo's zijn lelijk

dit wordt mijne!

3236461278_ccf56be827.jpg

Jimmy ik d8 in een topic te hebben gelezen dat jij 2 of 3 tattoo's in je nek had?

mocros die gekuurd hebben en nog steeds minder dan 80kg wegen ook.

weeg 81.bf 9% ,jellyyyyyyyyyyyyy??????????
mensen zonders statts en fotos zijn lelijk.
ga op ellegirl.nl de man uithangen,

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

Jimmy ik d8 in een topic te hebben gelezen dat jij 2 of 3 tattoo's in je nek had?

ja klopt ,heb tatts in mijn nek.was maar aan het k*tten

Weet iemand of die bruine/roodachtige tattoo's een bepaalde naam hebben? Dan heb ik het natuurlijk niet over henna tatoo's, maar gewoon echte tattoo's in die kleur.

weeg 81.bf 9% ,jellyyyyyyyyyyyyy??????????
mensen zonders statts en fotos zijn lelijk.
ga op ellegirl.nl de man uithangen,

---------- Toegevoegd om 01:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

ja klopt ,heb tatts in mijn nek.was maar aan het k*tten

Haha 81kg wegen en zo'n grote bek op een bodybuilding forum hebben.. ga maar in een hoekje staan en schaam jezelf zo diep als maar mogelijk is, ga maar.

Weet iemand of die bruine/roodachtige tattoo's een bepaalde naam hebben? Dan heb ik het natuurlijk niet over henna tatoo's, maar gewoon echte tattoo's in die kleur.

Haha 81kg wegen en zo'n grote bek op een bodybuilding forum hebben.. ga maar in een hoekje staan en schaam jezelf zo diep als maar mogelijk is, ga maar.

ja klopt,want er zitten ook echt duizenden bodybuilders op dbb.praat geen onzin ,80% van de leden heeft niets eens de intentie bodybuilder te worden..
post maar weer wanneer je mee karma hebt,
gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven