XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Morgen me 3e sessie. Van 2 tot 5 een afspraak, waarvan het eerste half uurtje tekenen zal zijn voor haar. Heb er weer zin in! Wel spannend :o

Ik mag in november weer. Hannya masker op rechter onderarm, wordt nummer 4.

Ik heb zelf een klein, zwart ingekleurd, hartje op mijn enkel/voet. Zegmaar aan de bovenkant tussen dat uitstekende bot en de spier aan de 'binnenkant'.
Ik wil dit een beetje uitbreiden maar heb geen idee hoe..ik wil wel black&grey maar liever niet uitgebreid naar mn voet.
Iemand een idee?

hoe heb je tijd vrij kunnen maken om die te laten zetten dan met je drukke programma?!?! :trollface:

hoe heb je tijd vrij kunnen maken om die te laten zetten dan met je drukke programma?!?! :trollface:

Logisch. Ik heb die al een tijd :) net voor kerst (2011) laten zetten.

Edit: voor als je die nieuwe bedoeld, nog geen tijd. Eerst een idee, dan afspraak maken voor over half jaar of zo (dat is de wachttijd) en dan pas zetten.
Verder; niet zo haten

Logisch. Ik heb die al een tijd :) net voor kerst (2011) laten zetten.

Edit: voor als je die nieuwe bedoeld, nog geen tijd. Eerst een idee, dan afspraak maken voor over half jaar of zo (dat is de wachttijd) en dan pas zetten.
Verder; niet zo haten

Doe een silhouet van Ronnie en Arnie naast elkaar

Doe een silhouet van mij.

Iemand serieuze ideeën?

Als je niet weet wat zetten moet je imo niets zetten

Dat klopt, maar aangezien dit een soort cover is wil ik ideeën op doen.
De een doet dat via internet of via andere, ik doe dat bij beide (dus iemand die een idee heeft).
Een idee voor een tattoo verzin je niet altijd ineens uit het niets..daar heb je inspiratie voor nodig, op welke manier dan ook.

m'n nieuwe deel van sleeve; wel k*t kwaliteit door iphone

2z4wfh4.jpg

komen nog meer delen en opvullingen

Raar dat het een klein stuk is gezet, in een groot stuk kun je meteen veel meer detail kwijt..

Raar dat het een klein stuk is gezet, in een groot stuk kun je meteen veel meer detail kwijt..

Als je die kop groter maakt zodat t aan de bovenkant van je elleboog kom (waar het beweegt) dan word die kop net een r*tard als je je arm beweegt. tevens gaat deze sleeve gevult worden met allemaal middelgrote/kleinere afbeeldingen zodat t bij elkaar past

Als je die kop groter maakt zodat t aan de bovenkant van je elleboog kom (waar het beweegt) dan word die kop net een r*tard als je je arm beweegt. tevens gaat deze sleeve gevult worden met allemaal middelgrote/kleinere afbeeldingen zodat t bij elkaar past

Niet mijn ding kwa stijl, zie liefst Japans ;)

Voor de geïnteresseerd Dragon tattoo (ehv) heeft sinds kort een gloednieuwe site. ;)

m'n nieuwe deel van sleeve; wel k*t kwaliteit door iphone

komen nog meer delen en opvullingen

Die arm gaat wel mooi worden..
Jammer dat het zolang gaat duren in totaal of heb je al 10 afspraken staan de aankomende weken/dagen?
Ben benieuwd naar het geheel!

Die arm gaat wel mooi worden..
Jammer dat het zolang gaat duren in totaal of heb je al 10 afspraken staan de aankomende weken/dagen?
Ben benieuwd naar het geheel!

Dat je wat langer moet wachten vind ik juist leuk. Ik ga 1 keer in de maand, of 1 keer in de 2 maanden. Iedere keer als ik weer naar buiten stap na zo'n sessie ben ik weer trots op mijn nieuwe stukje. Ook heb ik iedere keer wat om naar uit te kijken.
Ik zou het juist k*t vinden als hij er binnen een maand volledig op zou staan. Dan ben je meteen klaar, kan je nergens meer naar uit kijken.

Terug
Naar boven