- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou zoiets wel willen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hoe heb je tijd vrij kunnen maken om die te laten zetten dan met je drukke programma?!?!![]()
net voor kerst (2011) laten zetten.Logisch. Ik heb die al een tijdnet voor kerst (2011) laten zetten.
Edit: voor als je die nieuwe bedoeld, nog geen tijd. Eerst een idee, dan afspraak maken voor over half jaar of zo (dat is de wachttijd) en dan pas zetten.
Verder; niet zo haten
Als je niet weet wat zetten moet je imo niets zetten
Raar dat het een klein stuk is gezet, in een groot stuk kun je meteen veel meer detail kwijt..
Als je die kop groter maakt zodat t aan de bovenkant van je elleboog kom (waar het beweegt) dan word die kop net een r*tard als je je arm beweegt. tevens gaat deze sleeve gevult worden met allemaal middelgrote/kleinere afbeeldingen zodat t bij elkaar past

Niet mijn ding kwa stijl, zie liefst Japans
Voor de geïnteresseerd Dragon tattoo (ehv) heeft sinds kort een gloednieuwe site.![]()
m'n nieuwe deel van sleeve; wel k*t kwaliteit door iphone
komen nog meer delen en opvullingen
Als je die kop groter maakt zodat t aan de bovenkant van je elleboog kom (waar het beweegt) dan word die kop net een r*tard als je je arm beweegt. tevens gaat deze sleeve gevult worden met allemaal middelgrote/kleinere afbeeldingen zodat t bij elkaar past
Die arm gaat wel mooi worden..
Jammer dat het zolang gaat duren in totaal of heb je al 10 afspraken staan de aankomende weken/dagen?
Ben benieuwd naar het geheel!
Ben van plan binnenkort eens binnen te stappen, maar hoor dat ze enorm duur zijn.