- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Lekker ding hoor hé. Keertje samen biefstuk eten? Ik trakteer, jij betaalt.
Heb je het tegen mij? is goed dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beste resultaten boek je in de sportschool. Period.
en in bed 

En in de keukenen in bed
eten en slaap bedoel ik hiermee. Ik zou anders weer eens verkeerd begrepen kunnen worden![]()

17-jarigen hebben ook liefde nodig, Pillz.
Ik adviseer TS om toch naar de gym te gaan. De hierboven beschreven thuis oefeningen kunnen wel goed zijn maar hiermee ga jij je doelen niet bereiken denk ik...
Ga maar voor een goed full body schema, met alle compounds, 3x per week!
Succes
maar aangezien ze nog geen sportschoolabbo heeft en wel al thuis traint kan ze die thuis trainingen net zo goed wat pittiger maken toch
.Ik heb een homegym, telt dat ook?Beste resultaten boek je in de sportschool. Period.

Met goeie equipment sws.

Zonder die dingen mag je het niet eens een homegym noemen.Een paar van die gekleurde plastiek dumbells telt niet![]()
Zonder die dingen mag je het niet eens een homegym noemen.

Ik heb ook niet gezegd dat die oefeningen beter zijnmaar aangezien ze nog geen sportschoolabbo heeft en wel al thuis traint kan ze die thuis trainingen net zo goed wat pittiger maken toch
.
Totally mee eens dat de sportschool beter is!
Je kan altijd bij een supermarkt in het weekend een paar uurtjes meepikken en dat spenderen aan een abbo. Zo moeilijk is t niet.
Ze zochten alleen iemand bij de vleesafdeling dus dat werd m niet lol. Maar gelukkig wil mn moeder dus meebetalen.Hoi hoi @sweetdreamss, welkom op ons vrouwvriendelijke forum. Wat zijn je doelen?
20-30 euro is wel al redelijk wat geld, maar misschien willen ze dat betalen in de ruil voor wat klusjes doen enzo.
Ik doe al langere tijd squats etc en ik heb idd niet het idee dat dat veel heeft opgeleverd.
Wat? Sportschool equipment kopen bij de action?Ik ben juist mega blij met al jouw voorbeelden van oefeningen! Ik ga sowieso morgen een weekje op vakantie en daar is ook geen sportschool. Moet ik nog wel even langs de action voor equipment, ik heb nu alleen twee 2kg gewichtjes en die beginnen een beetje licht te worden(;
Ik had gesolliciteerd bij de appie heijn en ze hebben me afgewezen voor de zomervakantieZe zochten alleen iemand bij de vleesafdeling dus dat werd m niet lol. Maar gelukkig wil mn moeder dus meebetalen.
Dankje haha. Doelen: meer spieren, minder vet -> meer en beter zichtbare buik- been en arm- spieren. Termijn: whatever it takes, ik ben niet zo'n 2 weken tot de bikini aan moet persoon(;