XXL Nutrition

Hi, nieuw lid hier(:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste resultaten boek je in de sportschool. Period.

Ik adviseer TS om toch naar de gym te gaan. De hierboven beschreven thuis oefeningen kunnen wel goed zijn maar hiermee ga jij je doelen niet bereiken denk ik...

Ga maar voor een goed full body schema, met alle compounds, 3x per week!

Succes

Ik heb ook niet gezegd dat die oefeningen beter zijn :rolleyes: maar aangezien ze nog geen sportschoolabbo heeft en wel al thuis traint kan ze die thuis trainingen net zo goed wat pittiger maken toch:).

Totally mee eens dat de sportschool beter is!

Je kan altijd bij een supermarkt in het weekend een paar uurtjes meepikken en dat spenderen aan een abbo. Zo moeilijk is t niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook niet gezegd dat die oefeningen beter zijn :rolleyes: maar aangezien ze nog geen sportschoolabbo heeft en wel al thuis traint kan ze die thuis trainingen net zo goed wat pittiger maken toch:).
Totally mee eens dat de sportschool beter is!

Ik ben juist mega blij met al jouw voorbeelden van oefeningen! Ik ga sowieso morgen een weekje op vakantie en daar is ook geen sportschool. Moet ik nog wel even langs de action voor equipment, ik heb nu alleen twee 2kg gewichtjes en die beginnen een beetje licht te worden(;

Je kan altijd bij een supermarkt in het weekend een paar uurtjes meepikken en dat spenderen aan een abbo. Zo moeilijk is t niet.

Ik had gesolliciteerd bij de appie heijn en ze hebben me afgewezen voor de zomervakantie:( Ze zochten alleen iemand bij de vleesafdeling dus dat werd m niet lol. Maar gelukkig wil mn moeder dus meebetalen.

Hoi hoi @sweetdreamss, welkom op ons vrouwvriendelijke forum. Wat zijn je doelen?

Dankje haha. Doelen: meer spieren, minder vet -> meer en beter zichtbare buik- been en arm- spieren. Termijn: whatever it takes, ik ben niet zo'n 2 weken tot de bikini aan moet persoon(;

Even een vraagje puur uit interesse, heb je een huisdier?

Google eens naar BBG, bikini body guide ofzoiets.

20-30 euro is wel al redelijk wat geld, maar misschien willen ze dat betalen in de ruil voor wat klusjes doen enzo.
Ik doe al langere tijd squats etc en ik heb idd niet het idee dat dat veel heeft opgeleverd.

Sportabbotje kost niks, 25 per maand is 6 euro per week, nog geen euro per dag en als je gaat 1,5u gaat trainen slechts 0.66 per uur.
Eeeeh dat wisten jullie niet he

Ik ben juist mega blij met al jouw voorbeelden van oefeningen! Ik ga sowieso morgen een weekje op vakantie en daar is ook geen sportschool. Moet ik nog wel even langs de action voor equipment, ik heb nu alleen twee 2kg gewichtjes en die beginnen een beetje licht te worden(;

Ik had gesolliciteerd bij de appie heijn en ze hebben me afgewezen voor de zomervakantie:( Ze zochten alleen iemand bij de vleesafdeling dus dat werd m niet lol. Maar gelukkig wil mn moeder dus meebetalen.

Dankje haha. Doelen: meer spieren, minder vet -> meer en beter zichtbare buik- been en arm- spieren. Termijn: whatever it takes, ik ben niet zo'n 2 weken tot de bikini aan moet persoon(;
Wat? Sportschool equipment kopen bij de action?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven