- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Haha ik ken het. Als ik cut moet ik rond de 1800 kcal zitten. Dat vind ik al een gigantische nachtmerrie.
900 kcal daarintegen, respect hoor! Ben benieuwd wat er uit komt qua progressie.
Met begeleiding van @Punjab moet het sowieso wel goedkomen
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo dramatisch. Hoe meer ik eet hoe meer honger ik krijg. Nu ziet mijn dag er zo uit:
05.00u-09.00u: 3 kopjes koffie (met drie zoetjes hehehe)
07.00u-11.00u: 2,5liter slimpie
11.00u: 1 smartbar á 165kcal
11.00u-12.30u: 1liter slimpie
12.30u: tonijnsalade á 260kcal
12.30u-14.00u: 1liter slimpie
14.00u-15.00u: coca cola zero cherry (nieuwe verslaving, fluids of the gods)
15.00u-16.00u: 5 plakjes kipfilet
16.00u-1700u: 1 blik monster zero
18.00u: avondeten
En dan de rest van de avond nog eindeloze cola light.
Door het vele drinken en de "goede" timing voor mij kom ik de dag eigenlijk zonder problemen door. Natuurlijk, op een gegeven moment voel je je wat lustelozer, ben je sneller moe, heb je trek in wat lekkers.
Maar laten we vooral niet vergeten dat mijn onderhoud ergens rond de 1800-2000 zit. In het weekend kan mijn voeding nog wel eens hoger uitvallen door "verplichtingen / geen ruggegraat", waardoor ik uiteindelijk misschien gemiddeld rond de 600-700kcal onder onderhoud zit.
Ik snap wel dat het voor iedereen dramatisch weinig lijkt, maar ik ben maar een klein meisje van 1.50cm en niet zo een hele snelle verbranding. Ik zou maar wat graag 5000kcal eten. f**k, dat zou heaven zijn. Maar ik ben nou eenmaal geen man van 1.85 en 100 kilo.
Daarnaast is het ook niet zo dat de kilo's er op dit aantal kcal vanaf vliegen. Als ik hier 2 á 3 kilo per maand mee kwijt speel is dat eigenlijjk al veel..
That's the spirit!
Ik merk zelf ook dat ik tegenwoordig nog steeds best snel afval...heb de afgelopen 2 weken iets onder onderhoud gegeten (gemiddeld 400kcals per dag) en was 4kg afgevallenDat motiveert mij dan weer om nog even zo laag te blijven zitten, in de hoop die tractorband bij buik en rug weg te krijgen...Moet toch een keer lukken?
![]()
Heerlijk is dat he, als je eenmaal een beetje weet hoe het in zijn werk gaat kan het zoveel minder moeite kosten.. ik teken er voor!
Welkom en dankjewel!!

FAP (Fight Against Pizza) had ook een goeie topictitel geweest.![]()
Ik ben niet zo heel erg van de pizza, op zijn tijd wel lekker, maar geef mij liever patat shoarma ofzo :$ Zou een mooie titel zijn geweest voor @ProudPizza maar volgens mij doet die niet mee.
too baddd... Misschien trekt deze topictitel haar alsnog over de streep 
Leuk dat je er bij bent! Welkom!
Jeeeeejj, welkom!
Nice, ik volg uiteraard!
Doe je ook nog cardio? Zou bij jou ook een groot verschil maken in de hoeveelheid kcal die je mag eten (20min fietsen is al gauw 150kcal --> equals 15% van je kcal inname).
Gezellig! Voorlopig nog niet echt cardio, mocht het echt nodig zijn tegen het einde van de contest dan wil ik het wel overwegen (of zodra @Punjab
zegt dat het moet gebeuren....)Waarom wil iedereen eigenlijk dat ik meer ga eten
Ik wil dat zelf helemaal niet hahaha.Sttttt
Cardio
Dit wil ik zoveel mogelijk vermijden, ik heb daar geen zin in eerlijk gezegd en ook geen zin om tijd te maken daarvoor.
Nouuuu, nu zet je me in een slecht daglicht. In de volgende zinnen staat vooral dat het een tijdskwestie is.. Als mijn leven dan naast het opstaan om 4.15 uur en pas weer thuis zijn om 18.00uur op niet trainingsdagen daarnaast ook nog moet bestaan uit cardio is het leven niet echt leuk meer.
Geen zin is natuurlijk ook geen geldige reden
Als ze niet hard genoeg gaat dan gaat de zweep er gewoon overheen![]()
rawrrrr.Echt he.. Je moest eens weten!
Is het bij je low carb day niet verstandiger om de tomaten eruit te gooien en te vervangen door wat vetten? Echt veel mogelijk is er niet op 900 kcals natuurlijk, respect dat je dat volhoudt en daarop kunt trainen.
In de post staat trouwens dat high carb 1200 kcals is, maar in de foto staat 1051 kcals.
Het zou wel verstandiger zijn carbwise om die tomaten er uit te halen, maar die zijn nou juist wat nog een beetje smaak geeft aan het geheel, alleen maar komkommer en sla komt heel gauw m'n strot uit...
Het is op zich niet zo heel zwaar hoor, pas als ik het 6-8 weken heb gedaan begin ik te merken dat het kut is haha. Verder zijn mijn carbdagen, waarin ik bijv. rijst of aardappel eet altijd zo'n feestje dat ik daarna weer helemaal opgeladen ben. Nadeel daarvan is gelijk wel dat ik de volgende dag ernstig honger heb en mij echt in moet houden niet te snaaien. /kutcarbs.
De posts zijn een voorbeeldje van wat het kan zijn. Door de variatie daarin (of bijv. wat fritessaus erbij) kan de kcal hoger uitkomen. Op het moment weeg ik nog niets af, dus dan heb ik liever op die manier nog wat speling daarin.
Welkom

Thanks JW!
Dankjewel Pizza!
Ik begrijp de afkeer van cardio wel, maar op 1000kcal maakt het zo’n groot verschil. Wat meer kcals zal je lichaam ook goed doen, denk dat het vet verliezen zelfs makkelijker gaat dan.
Just my 2 cents.
Maar eens horen wat de baas zegt daarover tzt. Vooralsnog voel ik me hier altijd goed op en meer eten = meer honger, = meer lijden = sneller bezwijken voor schepsnoep...
Dankjewel en welkom!
Ik ga m'n best doen marina!
en hebben jullie al via Facebook opgeroepen om op jou en Pun te stemmen ?
just curious![]()
Daar zijn we halverwege november al mee begonnen joh!
In!!!! Je benen gaan al goed en imo al stuk verbeterd tov vorig jaar. Ben erg benieuwd.
Thanks meis! Fijn om te horen
Welkom!
Jeej, leuk!
Dankjewel! Ik zal proberen af en toe een kat voor je op de foto te zetten.
Deze mag ik natuurlijk niet missen, ik lees weer hartstikke mee! Je bent nu al een topper, zet 'm op!![]()
Leuk dat je er bij bent! Dankjewel

Dat motiveert mij dan weer om nog even zo laag te blijven zitten, in de hoop die tractorband bij buik en rug weg te krijgen...Moet toch een keer lukken?
.
.

Elk pondje gaat door het mondje