MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In, veel te gezellig om niet te volgen:D:D
 
Nice, ik volg uiteraard!

Doe je ook nog cardio? Zou bij jou ook een groot verschil maken in de hoeveelheid kcal die je mag eten (20min fietsen is al gauw 150kcal --> equals 15% van je kcal inname).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nice, ik volg uiteraard!

Doe je ook nog cardio? Zou bij jou ook een groot verschil maken in de hoeveelheid kcal die je mag eten (20min fietsen is al gauw 150kcal --> equals 15% van je kcal inname).
Sttttt

Cardio
Dit wil ik zoveel mogelijk vermijden, ik heb daar geen zin in eerlijk gezegd en ook geen zin om tijd te maken daarvoor :fluit:.
 
Geen zin is natuurlijk ook geen geldige reden :fluit:

Als ze niet hard genoeg gaat dan gaat de zweep er gewoon overheen ;)
 
Is het bij je low carb day niet verstandiger om de tomaten eruit te gooien en te vervangen door wat vetten? Echt veel mogelijk is er niet op 900 kcals natuurlijk, respect dat je dat volhoudt en daarop kunt trainen.
In de post staat trouwens dat high carb 1200 kcals is, maar in de foto staat 1051 kcals.
 
Goodluckkkkk. In
 
Sttttt

Cardio
Dit wil ik zoveel mogelijk vermijden, ik heb daar geen zin in eerlijk gezegd en ook geen zin om tijd te maken daarvoor :fluit:.

Geen zin is natuurlijk ook geen geldige reden :fluit:

Als ze niet hard genoeg gaat dan gaat de zweep er gewoon overheen ;)
:roflol:
Ik begrijp de afkeer van cardio wel, maar op 1000kcal maakt het zo’n groot verschil. Wat meer kcals zal je lichaam ook goed doen, denk dat het vet verliezen zelfs makkelijker gaat dan.

Just my 2 cents :).
 
In!!! Heel veel succes!
 
you goooooooooooooooo girl :lifter:
 
en hebben jullie al via Facebook opgeroepen om op jou en Pun te stemmen ?

just curious :trollface:
 
In!!!! Je benen gaan al goed en imo al stuk verbeterd tov vorig jaar. Ben erg benieuwd.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tuurlijk in !

Succes :thumb::clap:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Deze mag ik natuurlijk niet missen, ik lees weer hartstikke mee! Je bent nu al een topper, zet 'm op!:)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven