MuscleMeat

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

  • Topic starter HillR
  • Startdatum
  • Reacties 1K
  • Weergaven 71K
  • Volgers 66

Bezoekers in dit topic

Met pijn in mijn hart en een traantje hier en daar mijn beginfoto's geplaatst. Nee gekheid, maar ben niet heel erg trots op m'n beginfysiek. Als ik m'n kleren aan heb enzo dan ben ik best satisfied, maargoed.

Pun zei dat ik niet dik ben, maar fluffy. Laten we het daar dan maar op houden. Om de foto's nog een beetje leuk te maken staat er ook een kat op.
 
Met pijn in mijn hart en een traantje hier en daar mijn beginfoto's geplaatst. Nee gekheid, maar ben niet heel erg trots op m'n beginfysiek. Als ik m'n kleren aan heb enzo dan ben ik best satisfied, maargoed.

Pun zei dat ik niet dik ben, maar fluffy. Laten we het daar dan maar op houden. Om de foto's nog een beetje leuk te maken staat er ook een kat op.
Begin fysiek mag er toch al wezen.

In ieder geval de best ontwikkelde ‘pecs’ van de deelnemers. :eyebrow:
 
Met pijn in mijn hart en een traantje hier en daar mijn beginfoto's geplaatst. Nee gekheid, maar ben niet heel erg trots op m'n beginfysiek. Als ik m'n kleren aan heb enzo dan ben ik best satisfied, maargoed.

Pun zei dat ik niet dik ben, maar fluffy. Laten we het daar dan maar op houden. Om de foto's nog een beetje leuk te maken staat er ook een kat op.

Als 80% van de vrouwen in de wereld jouw beginfysiek had, zou de wereld er een stuk mooier uitzien...Ik zeg; top beginfysiek, niets om pijn in je hart over te hebben!
 
Die wordt ook goed verwend zo te zien. :rolleyes:

Natuurlijk!


:sad:


Thanks :flex:

Begin fysiek mag er toch al wezen.

In ieder geval de best ontwikkelde ‘pecs’ van de deelnemers. :eyebrow:

Dankjewel, ik hoop dat als al dat vet er af is er wat decents overblijft. Die laatstgenoemde krijgt inderdaad de meeste aandacht :eyebrow:

Als 80% van de vrouwen in de wereld jouw beginfysiek had, zou de wereld er een stuk mooier uitzien...Ik zeg; top beginfysiek, niets om pijn in je hart over te hebben!

Haha, sure, maar qua "bodybuildbegrippen" is dit toch wel een beetje dik weer. Agh, maar gauw progressie maken en verbetering laten zien..

HONGER
Nou, ik ben dus al 2 hele dagen aan het cutten.. maar vandaag al met honger wakker en ondanks veel drinken om 9u mijn proteinebar al opgegeten en ben me nu echt heel erg aan het inhouden om NIET mijn tonijnsalade al op te eten. :gek:

Als ik dit nog 10 weken moet volhouden weet ik het niet hoor :scratch: Normaliter heb ik nooit zo snel trek, ben bang dat het door de cardio komt van gisteren... Want ik heb dan wel cardio gedaan, ik heb die kcal niet aangevuld (en ben ik ook niet van plan).

Vanavond gelukkig CARBZZZ bij avondeten. Ik heb gehoord dat ik kipfilet met aardappel en groente krijg :eyebrow: Was het maar al avond.
 
Als ik dit nog 10 weken moet volhouden weet ik het niet hoor :scratch: Normaliter heb ik nooit zo snel trek, ben bang dat het door de cardio komt van gisteren... Want ik heb dan wel cardio gedaan, ik heb die kcal niet aangevuld (en ben ik ook niet van plan).

Vanavond gelukkig CARBZZZ bij avondeten. Ik heb gehoord dat ik kipfilet met aardappel en groente krijg :eyebrow: Was het maar al avond.
Dat zou best wel eens kunnen e... Je eet zo al zo weinig, dan zou ik persoonlijk toch iets toevoegen...

Kipfilet met aardappel en groenten, the meal of the gods
 
Natuurlijk!



:sad:



Thanks :flex:



Dankjewel, ik hoop dat als al dat vet er af is er wat decents overblijft. Die laatstgenoemde krijgt inderdaad de meeste aandacht :eyebrow:



Haha, sure, maar qua "bodybuildbegrippen" is dit toch wel een beetje dik weer. Agh, maar gauw progressie maken en verbetering laten zien..

HONGER
Nou, ik ben dus al 2 hele dagen aan het cutten.. maar vandaag al met honger wakker en ondanks veel drinken om 9u mijn proteinebar al opgegeten en ben me nu echt heel erg aan het inhouden om NIET mijn tonijnsalade al op te eten. :gek:

Als ik dit nog 10 weken moet volhouden weet ik het niet hoor :scratch: Normaliter heb ik nooit zo snel trek, ben bang dat het door de cardio komt van gisteren... Want ik heb dan wel cardio gedaan, ik heb die kcal niet aangevuld (en ben ik ook niet van plan).

Vanavond gelukkig CARBZZZ bij avondeten. Ik heb gehoord dat ik kipfilet met aardappel en groente krijg :eyebrow: Was het maar al avond.

Komt inderdaad door je cardio, dus even doorbijten vandaag :kiss:

Heb je er wel kipfilet uitgehaald? :roflol:
 
Dat zou best wel eens kunnen e... Je eet zo al zo weinig, dan zou ik persoonlijk toch iets toevoegen...

Kipfilet met aardappel en groenten, the meal of the gods

Jaa,, misschien in de toekomst als er meer cardio komt... Als ik nu meer ga eten is het hek van de dam. Ik moet mij gewoon strikt aan mijn schema houden, zodra ik even ga afwijken omdat wat voor reden dan ook wordt het helemaal niks..

Komt inderdaad door je cardio, dus even doorbijten vandaag :kiss:

Heb je er wel kipfilet uitgehaald? :roflol:

:heart: ik zal jou ns bijten!! :eyebrow:

Ik ben dan wel een warhoofd en vergeet altijd de helft van de dingen, maar niet als het om eten gaat :roflol: Heb het er uit gehaald :heart:

Ooowhhh shit dat word later eten.

*doet snel kip uit de vriezer pakken *

Haha nope :D
 
ITS TIME

IMG_20180516_123320.jpg
 
Ommienommie :meal:
 
Ben inderdaad blij dat het al op is :roflol:

Eating my tuna salad wil never be the same.
 
Back
Naar boven