AndroidHealthClinic

Contest Log (v) HillR's Contestlog - Fight For Shreds (FFS)

Heel benieuwd! In ieder geval respect voor alle dedicatie en naar mijn idee heb je de contest eer aan gedaan door er alles uit te halen wat erin zat. Chapeau!

Woop woop! Ben super benieuwd naar de foto's, maar 100% zeker dat ze gewoon TOP zullen zijn!
Ik wil je nu al feliciteren met je doorzettingsvermogen en behaalde resultaat, want doorheen de weken hebben we duidelijk de veranderingen kunnen volgen die het keiharde cutten en trainen heeft opgebracht.
Super prestatie!

En nu is het inderdaad te warm om te trainen, tenzij je toevallig een uur vroeger wakker bent :roflol:

"What, no gym !?"...kommop, trainen is geen straf toch :D, al is het maar 30 minuutjes, niet te lang laten terugvallen hè.

trainen is toch juist lekker :p iig hier in mijn gym wel er is airco :banana:

Toch wel de moeite waard om vooraf idd naar de cal te kijken. 500 .. too much.

Heel erg benieuwd naar de foto's. Lekker genieten en idd ik merk ook dat als je lager in carbs zit de cravings ook minder zijn.

Zeer benieuwd naar je foto's. Erg blij dat ik dat ik je vorig jaar 4 punten gegeven heb, kan ik mezelf overtreffen, en terecht want je hebt het verdiend, heel dedicated bezig geweest, diepe hoed af hier.. (en mijneer Pun trouwens ook, met zijn hernia en gedoe). Ik kan alleen nergens op Floki stemmen ontdek ik net...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.009
Ohhhh ik ben echt benieuwd naar je foto's!
Zal waarschijnlijk heel gaaf zijn :heart:

Hard werken wordt beloond en je mag hartstikke trots zijn op jezelf!

:eyebrow:

Je hebt ze inmiddels gezien.. ik ben zeker trots!

Echt niet normaal die dingen. BAKKEN met suiker zitten erin:o

Ernstig he, dat is het toch niet waard............ toch......... toch?!?!?!?!

Ben benieuw naar het eindresultaat.

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Heel benieuwd! In ieder geval respect voor alle dedicatie en naar mijn idee heb je de contest eer aan gedaan door er alles uit te halen wat erin zat. Chapeau!

Dankjewel.. ben inderdaad erg diep gegaan en heb echt alles gegeven. Ik heb heus eerder gecut, maar ben nog nooit zo dedicated geweest. Ik ben erg benieuwd naar de reacties maar vind het ook wel een beetje spannend haha.

Woop woop! Ben super benieuwd naar de foto's, maar 100% zeker dat ze gewoon TOP zullen zijn!
Ik wil je nu al feliciteren met je doorzettingsvermogen en behaalde resultaat, want doorheen de weken hebben we duidelijk de veranderingen kunnen volgen die het keiharde cutten en trainen heeft opgebracht.
Super prestatie!

En nu is het inderdaad te warm om te trainen, tenzij je toevallig een uur vroeger wakker bent :roflol:

Verwacht met zijn allen niet teveel he... straks valt het tegen omdat jullie de verwachtingen zo hoog hebben gelegd!

Dankjewel meis!

"What, no gym !?"...kommop, trainen is geen straf toch :D, al is het maar 30 minuutjes, niet te lang laten terugvallen hè.

Natuurlijk is trainen geen straf, maar ik heb de afgelopen 16 weken alles gegeven wat ik had, dus een beetje rust kan geen kwaad, haha!

Rustig aan maar weer oppakken, zondag heb ik er braaf een zeer goede fullbody uitgeknald.

trainen is toch juist lekker :p iig hier in mijn gym wel er is airco :banana:

Trainen is inderdaad lekker, al ben ik nu even in een modus waarin ik niets leuk vind. Een soort van zwart gat na de contest waarbij er niet echt doelen zijn (ja behouden, dat is toch ook saai?) en ik wat moeite heb om me te herpakken..

Toch wel de moeite waard om vooraf idd naar de cal te kijken. 500 .. too much.

Heel erg benieuwd naar de foto's. Lekker genieten en idd ik merk ook dat als je lager in carbs zit de cravings ook minder zijn.

Ik ga de carbs inderdaad weer skippen. Afgelopen week was een carbfestijn, gewoon eten waar we trek in hebben (ook al heb ik vanwege de warmte niet trek) en lekker uit eten, alcoholletje hier, m&mmetje daar... je kunt me bijna rollen zoveel vocht hou ik vast nu...

Zeer benieuwd naar je foto's. Erg blij dat ik dat ik je vorig jaar 4 punten gegeven heb, kan ik mezelf overtreffen, en terecht want je hebt het verdiend, heel dedicated bezig geweest, diepe hoed af hier.. (en mijneer Pun trouwens ook, met zijn hernia en gedoe). Ik kan alleen nergens op Floki stemmen ontdek ik net...

Ik hoop dat ik je punten kan overtreffen, ben erg benieuwd naar je mening!

• #1.010
UPDATE

Gisteren fullbody getraind, met tegenzin, ook een 45 minuten gewandeld als cardio, en vandaag op de fiets naar werk hetgeen ook weer +/- 500kcal oplevert.

RDL
3x8x30

Plateloaded pulldown
1x10x40
1x8x60
1x8x80
1x8x90 :cheer:

Seated rows
1x10x25
1x8x32
1x8x39

Glute pullthrough SS one armed pushdown
1x10x45 / 1x8x9
1x8x52 / 1x8x9
1x8x59 / 1x8x9

Sideraises
3x8x7

Legextensions
1x10x45
1x8x52
1x8x59

Uprightrow SS Lying legraises
3x10x10 / 3x10

Zweten als een otter haha. Maar wel een lekkere train. Afgelopen dagen bijzonder veel gegeten, uit eten, lunch hier, diner daar, patat, pizza, endless foods.
Maar ik ben er nu klaar mee. Ik hou veel vocht vast, opgezette buik door alle carbs, dus ik ga gewoon weer carbcyclen en weer terug onder onderhoud. Ik wil me weer fit en dandy voelen, blij zijn met mijn fysiek en vasthouden wat ik behaald heb. Op het moment voel ik me gewoon weer dikke Hill :roflol: Zo erg dat ik vandaag zelfs een lange broek aan heb... /kutbenen

Dus @Punjab geen vreetfestijnen meer voor mij :heart: wil je mij daar bij helpen?

Vanavond wil ik graag weer eiwitrijk en carbloos eten. Dan gaat het er weer zo uit zien:

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag -> carbloos (eiwitreep, tonijn met sla, plakjes kipfilet, avondeten vlees met groente)
Woensdag, zaterdag en zondag -> carbs tot op zekere hoogte, in het weekend kcal vrij in te vullen, woensdag zelfde als hierboven maar dan aangevuld met carbs).

:flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

Haha lekkerding :heart:

:whip:

Your wish is my command :engel:

Dus @Punjab geen vreetfestijnen meer voor mij :heart: wil je mij daar bij helpen?

Vanavond wil ik graag weer eiwitrijk en carbloos eten. Dan gaat het er weer zo uit zien:

Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag -> carbloos (eiwitreep, tonijn met sla, plakjes kipfilet, avondeten vlees met groente)
Woensdag, zaterdag en zondag -> carbs tot op zekere hoogte, in het weekend kcal vrij in te vullen, woensdag zelfde als hierboven maar dan aangevuld met carbs).
Zo kom je de zomer wel door:thumbs:

Goed gewerkt weer in de gym. Netjes je cardio gedaan ook...niet omdat het moet, maar..o wacht..omdat het moet:roflol:

• #1.015
Wanneer de baas luistert naar je voedingswensen :heart:

CEE128BB-4C8E-4EED-ADC3-9C1934CD9429.jpeg

Dit kun je helemaal niet op:D

• Like
Waarderingen: Vonk
drool:drool: Houd eens op, dit ziet er te goed uit! Nu weet ik een klein beetje hoe je je voelt als Pun naast je zit te eten. :P Maar je hebt het verdiend, geniet er van! :thumbup:

• #1.019
Past dat wel in je kleine buikje...of wordt het samen delen? ;)

Het zal jullie verbazen wat er allemaal in mijn buikje past :roflol: Hier heb ik echt geen moeite mee...

Nu was het ook 200gr kipfilet, zo'n 75gr sla, wat tomaat en komkommer, beetje parmezaanse kaas en wat croutons.. Pun had hetzelfde, maar dan met pasta...

Ik heb nog net niet het bord afgelikt :roflol:

drool:drool: Houd eens op, dit ziet er te goed uit! Nu weet ik een klein beetje hoe je je voelt als Pun naast je zit te eten. :P Maar je hebt het verdiend, geniet er van! :thumbup:

Dat krijg je als je een man in huis hebt die goed kan koken en mij graag een plezier doet :heart:

Uiteindelijk zou dit prima in je schema passen, dit is hooguit 400 / 500kcal.. Het is vooral een grote bak groente met wat kipfilet.. Het lijkt alleen superfancy omdat Pun graag iets moois er van maakt.. :D

Klote melding over Karma... :mad: Bedankt in ieder geval @HillR ;)

Ben erg benieuwd naar de foto's...van jullie beiden uiteraard!

Terug
Naar boven