XXL Nutrition

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Training van zaterdag

Opwarming
Circuitje
3x:
SLDL tenen omhoog 10x30kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Het viel me nu veel minder zwaar door de -10kg op de sldl :D

Deadlift
1x8x50
1x8x60
1x5x70
1x5x75
1x5x80
1x5x85
2x2x90 Viel me wel ietsjes tegen, maar m'n form ging achteruit dus maar "rustig" aan gedaan.

Frontsquat
1x10x30
1x10x35
1x10x40 PR

Backsquat atg
3x12x40

Goodmornings
3x10x30

RDL
1x10x40
1x10x45
1x10x50 PR

Legextensions
3x15x25

Vrijdag had ik mijn upperbody gemist, dus nog even wat oefeningen bijgepakt.

Cable curl
3x10x7,5

Cable pushdown
3x12x7,5

DB Flyes incline
3x10x7

Lateral raises
3x10x4

Lat pulldown
3x10x20

Met moeite, niet vanwege m'n lats, maar vanwege m'n zere handen van het deadliften. Grip was ver te zoeken.

Voeding was kort gezegd bagger.

Kreeg donderdagmiddag telefoontje dat mijn oudtante, welke volgende week 94 wordt, opgenomen is met een beroerte. Kreeg donderdag en vrijdag geen hap door m'n keel vanwege de spanning. Dat heb ik de rest van het weekend gecompenseerd met alles wat verboden is :rolleyes:

M'n tante knapt wel aardig op, deze week onderzoeken afwachten en hoe en wat. Ook weer spannend.

Nouja, deze week maar weer oppakken en het meten maar even uitstellen tot volgende week.
Zal vandaag even beetje compensatiedagje houden en extra cardio doen. Dan voelt het iig weer "goed".

Vanavond upperbody!

Klote jho! Hopelijk knapt ze weer wat op!

Wat een vervelend niews zeg van je tante; sterkte ermee hoop dat het snel beter gaat!

Mm vervelend nieuws zeg :( Spanning kan dan veel met je doen.. Toch een nette training hoor!! :D En lekkere pr's gezet!

Super training zeg en een arm om je heen. Hoop dat je tante weer snel op de been is.

Vandaag upperbody getraind samen met een vriend van me!

Het was smoordruk in de sportschool, was niet eens fatsoenlijk ruimte voor warmup.

Benchpress flat
1x15x20 opwarmen
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x5x40
1x5x42,5 Laatste rep met hulp van spotter

Was hier wel erg blij mee.. Bleef laatste tijd beetje hangen! Kan me niet herinneren dat ik eerder 5x42,5 heb gebenched. Anders was het een aardig tijdje terug.

DB Press
1x8x10
1x8x12,5
1x8x15 PR Laatste rep met hulp van spotter

DB Flyes
1x8x8
1x8x9
1x8x10 PR

BOR
1x8x30
1x8x35
2x8x40

Lat pulldown
1x8x25
2x8x30

21's BB curl
4x21

Small BP
Herhalingen niet bijgehouden
5 setjes

Cardio
30 min loopband op helling

Had vanochtend cardio moeten doen. Maar kon m'n bed niet uitkomen.. Steps begint me te vervelen.. En buiten lopen "durf" ik nog niet aan.

Iemand alternatieven? Moet anders maar even googelen, zijn vast wel home workouts te vinden..

zo aardig wat PR's: knap werk!

Uhm, misschien hebk iets over het hoofd gezien, maar wat is de reden dat je niet buiten durft te lopen?
Tsja voor thuisalternatieven: ropejumps. Naja thuis...in de tuin ofzo.

Klote met je oudtante meid hoop dat ze snel opknapt. Nice train!

Klote jho! Hopelijk knapt ze weer wat op!

Wat een vervelend niews zeg van je tante; sterkte ermee hoop dat het snel beter gaat!

Mm vervelend nieuws zeg :( Spanning kan dan veel met je doen.. Toch een nette training hoor!! :D En lekkere pr's gezet!

Super training zeg en een arm om je heen. Hoop dat je tante weer snel op de been is.

Thanks all.. :)

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:18 ----------

zo aardig wat PR's: knap werk!

Uhm, misschien hebk iets over het hoofd gezien, maar wat is de reden dat je niet buiten durft te lopen?
Tsja voor thuisalternatieven: ropejumps. Naja thuis...in de tuin ofzo.

Haha, omdat ik een mietje ben :cool:

Helemaal laatste tijd, wordt er hier dagelijks ingebroken en mensen beroofd.. En het is dan rond een uur of half 6/6u dat ik ga lopen, dus dan is het nog donker.. :p

Klote met je oudtante meid hoop dat ze snel opknapt. Nice train!

Dankje Marina!

uhm oké....nare buurt.
Ik kan me er dan iets bij voorstellen!

Naar bericht trouwens van je oudtante, sterkte!

Laatst bewerkt:
Nooit gedacht dat sneek of all places zo'n crimineel gat zou zijn :-P

Waarom durf je niet te lopen?
Je kan fietsen

edit: nvm, lees het al :o

uhm oké....nare buurt.
Ik kan me er dan iets bij voorstellen!

Naar bericht trouwens van je oudtante, sterkte!

Nooit gedacht dat sneek of all places zo'n crimineel gat zou zijn :-P

Waarom durf je niet te lopen?
Je kan fietsen

edit: nvm, lees het al :o

Inderdaad, best wel asociaal ook. Het begint weer wat te minderen, maar afgelopen weken was het gewoon dagelijks inbraken. En dan rond 5/6u in de ochtend.

Voel me dan niet echt geroepen om beetje rond te gaan lopen rond die tijd :p Als het licht is voelt het toch wat beter dan in het donker.

M'n oudtante mag vandaag overigens naar huis. Ze heeft een CVA gehad. Hopelijk blijft het bij deze enige..

--

Nu last van m'n heup. Vandaag geen steps gedaan op nuchtere maag. Ben naar het werk gelopen in de plaats daarvan, om mijn heup wat te ontzien.

Vandaag ook maar geen benen trainen. Morgen maar weer kijken hoe het gaat!

Hier in vlaanderen is alles in orde! Kom hier je cardio maar doen

Dinsdagavond een uur cardio, wandelen, gedaan.

Gisteren een poging tot benen trainen gedaan. Ik was de hele dag al ziekig, maarja.. wilde m'n training liever niet overslaan.

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Squats
4x10x30

Met opzet licht gewicht gepakt, heb beetje last van een zere spier in m'n bil. Wil dat niet nog erger aanwakkeren, dan ben ik straks weer een tijd uit de running.

Front squats
3x10x30

Legpress 45gr
1x30x50
1x20x70
1x12x100

Lying legcurl
3x15x15

Legextensions
3x15x20

M'n training ging al niet echt, veel rust nodig, benauwd en ontzettend misselijk.
Na de extensions maar afgekapt.. Ik was draaierig en zo misselijk.

Geen cardio gedaan meer.

Nu een lekker griepje te pakken.. :rolleyes: Hebben we toch helemaal geen zin in, laat staan tijd voor.
Vandaag maar even rust, hopelijk morgen weer fit voor upperbody.

Vanochtend even op de weegschaal gestaan.. God why. 59,1 kg.
Terwijl ik steeds rond de 57kg zat. Dus heeft m'n dag er niet beter op gemaakt. :army:

Is wel een beetje een "Lief dagboek" verhaal dit :roflol:

Lief meisje,

Een dagje of wat rust is helemaal niet slecht! Zeker als je niet helemaal fit bent.

:)

Dinsdagavond een uur cardio, wandelen, gedaan.

Gisteren een poging tot benen trainen gedaan. Ik was de hele dag al ziekig, maarja.. wilde m'n training liever niet overslaan.

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Squats
4x10x30

Met opzet licht gewicht gepakt, heb beetje last van een zere spier in m'n bil. Wil dat niet nog erger aanwakkeren, dan ben ik straks weer een tijd uit de running.

Front squats
3x10x30

Legpress 45gr
1x30x50
1x20x70
1x12x100

Lying legcurl
3x15x15

Legextensions
3x15x20

M'n training ging al niet echt, veel rust nodig, benauwd en ontzettend misselijk.
Na de extensions maar afgekapt.. Ik was draaierig en zo misselijk.

Geen cardio gedaan meer.

Nu een lekker griepje te pakken.. :rolleyes: Hebben we toch helemaal geen zin in, laat staan tijd voor.
Vandaag maar even rust, hopelijk morgen weer fit voor upperbody.

Vanochtend even op de weegschaal gestaan.. God why. 59,1 kg.
Terwijl ik steeds rond de 57kg zat. Dus heeft m'n dag er niet beter op gemaakt. :army:

Is wel een beetje een "Lief dagboek" verhaal dit :roflol:

Was wel te zien ook

ach meiske, als je je niet helemaal lekker voelt, kun je ook niets hebben.
Lekker onder de wol kruipen als dat kan, en je laten verwennen!

Dan kun je daarna evenzeer terugpakken op al je frustratie's.

Komt goed!

Ahh beterschap! Lekker vroeg en veel slapen :)

Terug
Naar boven