XXL Nutrition

HillR's trainingslog

even rust nemen wil ook wel eens helpen he...
Beterschap

Waar filmpjes? :shrug:

• Topic Starter Topic Starter
Lief meisje,

Een dagje of wat rust is helemaal niet slecht! Zeker als je niet helemaal fit bent.

:)

ach meiske, als je je niet helemaal lekker voelt, kun je ook niets hebben.
Lekker onder de wol kruipen als dat kan, en je laten verwennen!

Dan kun je daarna evenzeer terugpakken op al je frustratie's.

Komt goed!

Ahh beterschap! Lekker vroeg en veel slapen :)

even rust nemen wil ook wel eens helpen he...
Beterschap

Dankjulliewel! Ik begin al wat op te knappen! Ben echt moe.. Kan wel blijven slapen :D Vanavond toch maar even meten en een rustige training doen... Sorry timmeh ;) Volgende week even een rustweekje, of een deloadweekje als ik niet uit de gym kan blijven.

Check m'n handtekening luilak.

Haha, ondankbare .. :mad:

Staan hier ook ergens foto's? :)

.

Laatst bewerkt:
Vol goede moed naar de sportschool. Ben wel wat halfjes nog, maar ben weer aan de beterende hand.
Vet gemeten op 20,9. Was ik wel tevreden mee! Nu lekker rustig aan blijven zakken :D

OHP
1x5x20
1x5x22,5
1x5x25
1x5x27,5
1x5x30 PR

Tbar row
1x8x10
2x8x15

Lat pulldown plateloaded
3x8x50

DB Flyes
3x8x7

Bench dips
3x8

DB curl
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Hanging legraises
4x10

Nu een weekje "rust" :eek:

net VP, nette train, feli met je PR
en succes met je week rust

heb zo een vaag vermoeden dat die week "rust" moeilijk vol te houden zal zijn :D

Zo lekkere pr zeg!

Goeie PR :D

heb zo een vaag vermoeden dat die week "rust" moeilijk vol te houden zal zijn :D

De week is nog niet eens begonnen en ik heb er al genoeg van :rolleyes:

Ik doe deze week wel gewoon cardio. Zaterdag en zondag uurtje gewandeld op nuchtere maag.
Deze week op de ene dag cardio op nuchtere maag, en als ik dat niet doe s'avonds een uurtje lopen.

Vanochtend lekker blijven liggen, dus vanavond even!

Rust is voor hommels

Weekje niet trainen is lastig he! Maar je hebt je cardio nog! ;)

De rustweek zit er bijna op! Heb wel veel gelopen als compensatie voor mezelf.
Kon echt niet stil blijven zitten. Lekker op ochtend half uur/drie kwartier wandelen op nuchtere maag.

En lopend naar het werk. Vandaag wel even complete rust, gisteren paardgereden en behoorlijk spierpijn en last van m'n rechterheup, kwaaltje blijft maar terugkomen.

Voor de verandering dan maar eens een fototje,van m'n "bicep". Net gemaakt. Jammer dat de kwaliteit zo slecht is, want lijkt zo nog minder definitie te hebben dan in het echt. Hopelijk komt die definitie er snel wat beter in. In rust blijft het een dikke arm lijken..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Hee hommels :kiss:

Weekje niet trainen is lastig he! Maar je hebt je cardio nog! ;)

Klopt, ben blij dat het bijna voorbij is!

Goeie bicep al hoor :D En meer definitie komt vanzelf wel! Je bent goed bezig! :)

Terug
Naar boven