- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en hoe staat die 'dikke' arm in perspectief met je body? Is dat je triceps die aan de onderkant zo dik is of....![]()
Rare knik in je been!De rustweek zit er bijna op! Heb wel veel gelopen als compensatie voor mezelf.
Kon echt niet stil blijven zitten. Lekker op ochtend half uur/drie kwartier wandelen op nuchtere maag.
En lopend naar het werk. Vandaag wel even complete rust, gisteren paardgereden en behoorlijk spierpijn en last van m'n rechterheup, kwaaltje blijft maar terugkomen.
Voor de verandering dan maar eens een fototje,van m'n "bicep". Net gemaakt. Jammer dat de kwaliteit zo slecht is, want lijkt zo nog minder definitie te hebben dan in het echt. Hopelijk komt die definitie er snel wat beter in. In rust blijft het een dikke arm lijken..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------
Hee hommels
Klopt, ben blij dat het bijna voorbij is!
Dat is inderdaad m'n triceps![]()
Heb niet echt een fullbodyfoto in een pose/in bikini. Ik vind zelf dat m'n lichaam er wel goed uitziet, mijn armen daarintegen vind ik altijd fat lijken.

Ziet er goed uit! gewoon doorgaan! Misschien anders voor jezelf eens een full body pic maken.
Soms zie je jezelf dan heel anders.
Foto's maak ik wel..progressie is ook wel te zien. Alhoewel ik het idee heb dat laatste maanden trager gaat dan voorheen.. 
wow heb ik gewoon die foto gemist, wow! potje jaloers hier hoor!
En lekkere train heb je ook even neergezet. Helemaal uitgeleefd na een weekje rust zeker.
heb mezelf kunnen stoppen gelukkig. Vanavond lekker benen pakken.. kan niet wachten!Goeie training! ziet er zwaar uit!
Progressie gaat aan het begin gewoon wat sneller. Maar geduld en doorzetten hoor. Komt helemaal goed!
Goeie training! Voelt wel goed zeker na een week rust?