Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter

Hihi, zeg jij dat nou :$

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Nice!

Ik mis bij ons wel echt een Hacksquat machine. Fijne apparaten zijn dat!

Ja klopt! Vind 'm wel echt zwaar, dus sla het vaak over.. maar niet meer doen hehe

Nice train!
lekker he te horen dat anderen het ook zien!
Geniet van je verjaardag! Moet kunnen hoor! :)

Dankje Marina! Heb zeker genoten.. nu weer afkicken. Merk wel dat 'honger' naar zoetigheid enzo dan extreem aanwezig is.. moeilijk in te houden! Er staat nog een halve chocolate fudge browny in de koelkast.. zelfgemaakt.. Neem m morgen maar mee naar het werk.. daar kan ik het vast kwijt haha!

Oeps niet even je vingers door al dat lekkers gehaald?
Lekkere ochtend wandeling of doe je het rennend.
Nice training ook.

Nee.. mn vingers er niet door heen gehaald :p
Ik doe gewoon wandelen, ben te lui voor hardlopen. Laatst weer eens geprobeerd toen ik een fanatieke bui had. Na vijf minuten was ik weer genezen :p

nog van harte gefeliciteerd!
hebben de malbuutjes gesmaakt?

(en pfoei, heb weer wat lekkere trains gemist.....doe je goed! Doe Timmeh de groeten ook....koetiekoetiekoe ;))

Dankje Marina! Heb zeker genoten.. nu weer afkicken. Merk wel dat 'honger' naar zoetigheid enzo dan extreem aanwezig is.. moeilijk in te houden! Er staat nog een halve chocolate fudge browny in de koelkast.. zelfgemaakt.. Neem m morgen maar mee naar het werk.. daar kan ik het vast kwijt haha!
Goed dat je genoten hebt!
enne... volgende keer gewoon die chocolate fudge browny met choco eiwitpoeder maken. Heb je meteen een gezonde eiwit snack! :D

waar waren je sissy squats op de hack squat? :(

nog van harte gefeliciteerd!
hebben de malbuutjes gesmaakt?

(en pfoei, heb weer wat lekkere trains gemist.....doe je goed! Doe Timmeh de groeten ook....koetiekoetiekoe ;))

Dankjewel! I'll pass the greets ;) Al hoewel hij ze eerder hier leest dan dat ik hem spreek denk ik :p

Goed dat je genoten hebt!
enne... volgende keer gewoon die chocolate fudge browny met choco eiwitpoeder maken. Heb je meteen een gezonde eiwit snack! :D

Wat een goed idee... -_- en dom dat ik daar niet aan heb gedacht..

waar waren je sissy squats op de hack squat? :(

Ik had echt geen energie LL.. plus dat ik geen flauw idee heb hoe ik dat moet doen.. no imagination.. remember!

Opwarming
Circuitje
3x:
SLDL tenen omhoog 10x30kg
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

10 minuten loopband

Borst/Triceps/Onderrug getraind met een vriendin, motivating!

Incline benchpress
1x12x10
1x8x20
1x8x25
1x7x30
1x8x25

Cable flyes
1x8x10
1x8x10
2x15x5

10 is dan echt te zwaar op een gegeven moment, en 5 is echt major easy. Vind de cable niet zo fijn om te doen. De kabel is niet helemaal goed meer, waardoor rechts veel zwaarder gaat dan links.

Incline db press
1x8x8
1x8x9
2x8x10

Chest db pullover
4x12x8

Skullcrushers
3x10x10
1x8x10

Cable pushdown
2x10x5
2x8x5

Benchdips
1x6
1x5
2x3

Hyperextensions
4x12

Lowerback extension machine
1x10x30
1x10x35
1x8x40
1x8x45

Geen cardio meer gedaan, was al laat en had hongerrrr.

Vanochtend 45 minuten wandelen op nuchtere maag! Waarvan 5 minuten hardlopen haha. Kwam een vriendin tegen die aan het hardlopen was, dus ff laatste stukje naar huis meegelopen voor de gezelligheid.

Daarna was ik wel dood :rolleyes: Niet gemaakt voor hardlopen :p

Vandaag verder rustdag! Morgen weer benen.

grin, dat vervelende hardlopen ook he ;)
lekkere train verder en geniet lekker van je rustdag!

Goeie training weer zeg! Motiverend met je vriendin stiekem omdat je zo inzag hoe sterk je was? :P hahaha

grin, dat vervelende hardlopen ook he ;)
lekkere train verder en geniet lekker van je rustdag!

Haha, mijn conditie is wat dat betreft wel ruk hoor :p Dankje!

Goeie training weer zeg! Motiverend met je vriendin stiekem omdat je zo inzag hoe sterk je was? :P hahaha

Thanks! Haha, was het maar zo'n feest.. zij heeft al heel wat meer ervaring en is veel sterker + buffer dan mij..

Het is alleen leuk om te trainen met iemand die net zo (als ze niet nog veel gemotiveerder is) gemotiveerd is! Laat je net even dat beetje extra geven.. :D

Hebben jullie niet van die steekgewichten? Dan hoef je niet te verhogen met 5kg maar met 1kg.

Ziet er goed uit;)

Thanks! Haha, was het maar zo'n feest.. zij heeft al heel wat meer ervaring en is veel sterker + buffer dan mij..

Het is alleen leuk om te trainen met iemand die net zo (als ze niet nog veel gemotiveerder is) gemotiveerd is! Laat je net even dat beetje extra geven.. :D

Oh haha nou dat is inderdaad ook heel motiverend! Ga je vaker met haar trainen of was dit eenmalig? Want het doet je wel goed zo te zien haha :D

Het is zeker motiverend om samen te trainen!
en je hebt er ook een lekkere training uitgeknald! TOP!

Hebben jullie niet van die steekgewichten? Dan hoef je niet te verhogen met 5kg maar met 1kg.

Ziet er goed uit;)

Gaat bij ons per 2,5!

Oh haha nou dat is inderdaad ook heel motiverend! Ga je vaker met haar trainen of was dit eenmalig? Want het doet je wel goed zo te zien haha :D

Ik train af en toe even met haar! Volgende keer pakken we schouders, dan hebben we alle spiergroepen een keer samen gedaan! Ze heeft er erg veel verstand van en let ook mooi op m'n uitvoering dan.. is wel fijn!

Haha, doe natuurlijk wel mijn best.. wil niet heel erg onderdoen natuurlijk :p

Het is zeker motiverend om samen te trainen!
en je hebt er ook een lekkere training uitgeknald! TOP!

Dankje, is inderdaad zo!

----

Vanavond benen. Geen deadlift, want die staat voor maandag al op de planning. Dus maar even squat pakken, die ging afgelopen lowerbody toch ruk.

Na de training maar even een kwartiertje hiit ofzo!

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Loverboy getraind :D

Opwarming
Circuitje
2x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Opwarming maar twee rondjes gedaan omdat iedereen zat te azen op het squatrack.. Gelukkig mocht ik voor :cool:

Squats
1x15x20
1x15x30
1x15x35
1x15x40

Front squat
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Hacksquat
3x8x?

Legpress
3x25x50

Glute kickback
3x10x10

Legextensions
3x12x20

Standing calve raises
3x33kg : 20x tenen recht voor uit, 20x tenen naar binnen, 20x tenen naar buiten.

Ik had cardio moeten doen.. maar ik heb laatste dagen zo'n honger.. Had er geen zin meer in. :o
Morgenochtend wekkertje weer vroeg.. lopen op nuchtere maag. :D

Mooie training voor je beentje hoor. Killers.

mooie training! zal je wel gaan voelen.

Doe je hamstrings op een aparte dag?

Vanochtend 45 minuten op nuchtere maag gewandeld. Heerlijk met dit weer!

Mooie training voor je beentje hoor. Killers.

mooie training! zal je wel gaan voelen.

Thanks! Ik voel het inderdaad wel aardig.. moest echt even op gang komen met cardio vanochtend. Voelde eerst niet zo fijn :D

Doe je hamstrings op een aparte dag?

Nee, nu je het zegt... ben ze een beetje vergeten.. :o

lopen je hams zo voor of iets?

Vandaag upperbody getraind

Opwarming
Circuitje
3x:
renegade run 10x5kg
tummy tucks 20x
shoulder press 10x5kg

Overhead press
1x5x20
1x5x22,5
1x5x25
1x5x27,5
1x5x25

Lateral raises
3x8x4

DB press incline
1x8x9
2x8x10

DB flyes incline
1x8x7
2x8x8

Tbar row
3x8x10

Lat pulldown
1x10x25
1x8x30
1x10x25

Cable curls[/B
3x8x7,5

Rope push down
3x10x5

Crunches
3x10x25

Ik loop voor m'n gevoel weer wat aan te kloten. In de weekenden is m'n discipline qua eten echt waardeloos. Heel irritant van mezelf. Lack of discipline. Heb het een hele tijd gehad.. maar laatste 2/3 weken verwaarloos ik het. Zonde.. Moet mezelf weer even herpakken, motivatie terugvinden en weer even doorgaan..

Nu last van hooikoorts, was ook een slappe training.. waardeloze gewichten, maar wel alles zo hard als ik kon gedaan.

Morgenochtend of touwtjespringen of een rondje lopen.. ben ik nog niet over uit.

balen dat je de motivatie ff kwijt bent...niemand dichtbij die je ff een schop onder je kont geeft, met je meedoet ofzo?

Terug
Naar boven