- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor je waardevolle bijdrage weer!Hey, ik heb nog maar net een account op ddb maar volgde al een tijdje je log, dus vond het wel netjes om dat even te melden.
Ik vind je benentraining van laatst toch wel stevig hoor. Klopt het dat je nu iets meer dan een jaar serieus traint?

Niet trainen, slecht eten,...
Zo blijven we geen vrienden hoor hillie!

Leuk dat je volgt! Ja denk dat ik nu wel een jaartje lekker bezig ben! Weet het niet heel precies to be honest!
Die volumetrainingen zijn opzich wel lekker.. Las ze vaak in als ik bij squat al voel dat ik niet zwaar kan gaan, dan voelt het zo waardeloos dus gooi ik er voor mezelf een lekker aantal reps in zodat ik iig het gevoel heb dat ik iets gedaan heb.
Toch voelde het als een vrij nutteloze training.. Maar dat zal meer aan mn gedachten liggen!
-----
Nu al vier dagen niet getraind, voeding waardelozer dan waardeloos en vandaag hele dag met migraine op bed gelegen.. Wat een leven.. Morgen nog maar even niet trainen, wellicht wat ochtendcardio als ik het aandurf.
Trainen verder deze week wordt ook weinig bijzonders, zaterdag koningsdag.. Partyhardy op Hardfest, zullen we eens even wat cardio doen daar
Nu maar poging doen tot slapen!

Hee arnodsiNiet trainen, slecht eten,...
Zo blijven we geen vrienden hoor hillie!

Wanneer jij in een normaal land gaat wonen

Hee schatje

Wat is je 1RM bij squat?
Soms heb je inderdaad dat een training slecht aanvoelt, terwijl het er op papier helemaal niet zo slecht uitziet.
Hee arnodsi![]()

Hee schatje
Ik zie dat je in Vlaanderen woont, wanneer gaan we eens samen trainen?
witte nicht :$
Hee schatje

Hee schatje

Nou dit topic is ook een beetje naar de klote geholpen door de whiteknightcrew![]()
punjab plz