AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Wel herkenbaar en soms voelt het gewoon als een k*t training..
Maar volume mag er zijn idd!

Lekkerding met je mooie boobies

Hey, ik heb nog maar net een account op ddb maar volgde al een tijdje je log, dus vond het wel netjes om dat even te melden. :D
Ik vind je benentraining van laatst toch wel stevig hoor. Klopt het dat je nu iets meer dan een jaar serieus traint?

Hill traint nooit zere neus

• Topic Starter Topic Starter
Lekkerding met je mooie boobies

:roflol: bedankt voor je waardevolle bijdrage weer!

Hey, ik heb nog maar net een account op ddb maar volgde al een tijdje je log, dus vond het wel netjes om dat even te melden. :D
Ik vind je benentraining van laatst toch wel stevig hoor. Klopt het dat je nu iets meer dan een jaar serieus traint?

Leuk dat je volgt! Ja denk dat ik nu wel een jaartje lekker bezig ben! Weet het niet heel precies to be honest!

Die volumetrainingen zijn opzich wel lekker.. Las ze vaak in als ik bij squat al voel dat ik niet zwaar kan gaan, dan voelt het zo waardeloos dus gooi ik er voor mezelf een lekker aantal reps in zodat ik iig het gevoel heb dat ik iets gedaan heb.

Toch voelde het als een vrij nutteloze training.. Maar dat zal meer aan mn gedachten liggen!

-----
Nu al vier dagen niet getraind, voeding waardelozer dan waardeloos en vandaag hele dag met migraine op bed gelegen.. Wat een leven.. Morgen nog maar even niet trainen, wellicht wat ochtendcardio als ik het aandurf.

Trainen verder deze week wordt ook weinig bijzonders, zaterdag koningsdag.. Partyhardy op Hardfest, zullen we eens even wat cardio doen daar :p

Nu maar poging doen tot slapen!

Niet trainen, slecht eten,...
Zo blijven we geen vrienden hoor hillie!

Wanneer kom je voor me koken dan :D

Vandaag, en komende dagen, wel van plan m'n voeding goed te houden!

Ontbijt: Havermout, brinta, lijnzaadolie en whey
Tussendoor: 2 rijstwafels met 75gr kipfilet
Lunch: 3 eieren met roerbakgroente (oooo ziet er lekker uit!)
Tussendoor: 100gr kipfilet met roerbakgroente
Avondeten: 200gr tartaar en 250gr broccoli

Kom op zo'n 1600kcal met e:178gr kh: 56gr vet: 61gr

Zal wel een zwaar dagje worden :D

Goed gespeeld xD

Leuk dat je volgt! Ja denk dat ik nu wel een jaartje lekker bezig ben! Weet het niet heel precies to be honest!

Die volumetrainingen zijn opzich wel lekker.. Las ze vaak in als ik bij squat al voel dat ik niet zwaar kan gaan, dan voelt het zo waardeloos dus gooi ik er voor mezelf een lekker aantal reps in zodat ik iig het gevoel heb dat ik iets gedaan heb.

Toch voelde het als een vrij nutteloze training.. Maar dat zal meer aan mn gedachten liggen!

-----
Nu al vier dagen niet getraind, voeding waardelozer dan waardeloos en vandaag hele dag met migraine op bed gelegen.. Wat een leven.. Morgen nog maar even niet trainen, wellicht wat ochtendcardio als ik het aandurf.

Trainen verder deze week wordt ook weinig bijzonders, zaterdag koningsdag.. Partyhardy op Hardfest, zullen we eens even wat cardio doen daar :p

Nu maar poging doen tot slapen!

Wat is je 1RM bij squat?
Soms heb je inderdaad dat een training slecht aanvoelt, terwijl het er op papier helemaal niet zo slecht uitziet. :)

Hee arnodsi :wave:

Wat is je 1RM bij squat?
Soms heb je inderdaad dat een training slecht aanvoelt, terwijl het er op papier helemaal niet zo slecht uitziet. :)

Hee arnodsi :wave:

Geen flauw idee, nog nooit geprobeerd :D

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Wanneer jij in een normaal land gaat wonen :roflol:

Hee schatje :wave:
Ik zie dat je in Vlaanderen woont, wanneer gaan we eens samen trainen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hater

tumblr_lf0xn077nB1qfxzbzo1_400.gif

Nou dit topic is ook een beetje naar de klote geholpen door de whiteknightcrew :rolleyes:

Terug
Naar boven