Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Rustig boys... :kiss:

Hopelijk kan ik morgen weer gaan trainen, anders wordt het maandag pas..
Zal ik jullie dan weer verblijden met een kickasstraining.

Ik kan niet wachten Hillie.

beetje doorbladerd sterke deadlift, leuke filmpjes :)

Hoe dichterbij het weekend kwam, hoe sneller mijn migraine vertrok :D Dus vanavond eindelijk weer kunnen trainen! :cool:

Squats
1x20x20 opwarmen
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x3x70 PR Durfde niet nog twee in m'n eentje.. :o Volgende keer moet 't wel lukken!
1x8x50

Frontsquats
1x10x20
1x10x25
1x10x30

RDL
1x10x30
1x10x35
1x10x40

Legextensions
1x12x25
1x12x30
1x10x35

Lying legcurl
1x15x15
1x8x20 wtf.. 15 gaat zo makkelijk, en 20 is gewoon te zwaar
1x15x15

Barbell hipthrusts
3x10x20

Nog even biceps en triceps gedaan daarna

Rope pushdown
2x15x5
1x12x5

Laatste setje schoot er kramp in.. kon wel huilen :p

Bicep cable curl
1x15x5
1x11x5
1x7x5

Ik heb zulke pussybiceps.. Kan echt amper wat handelen. Frustrerend :mad:

Anyways, lekkere training.. was wel bloody hot in de gym. Hoeft om mij niet veel warmer te worden!

Dinsdag pas weer trainen omdat de gym maandag dicht is. Morgen hele dag cardio... HARDFEST

Laatst bewerkt:
Wat vind je van die hipthrusts?

Lekker getraind en super die 70 kg squat!
Erg herkenbaar met die lying leg curl. Heb dat zelf ook. :o
Hier was het ook bloedje heet. Feest ze morgen!

Damn.. 70KG squats? Geen idee hoeveel ik max. maar zal wel niet veel meer zijn:o

Hmm okay dan ga ik die er maar es in gooien bij vriendinlief in der programma!
Je doet ze met een kleine bb denk ik?

Hmm okay dan ga ik die er maar es in gooien bij vriendinlief in der programma!
Je doet ze met een kleine bb denk ik?

Zeker een aanrader voor de glutes! Goed aanspannen.. guaranteed spierpijn! Vind het wel een zware oefening, heb echt wel een paar minuten rust nodig tussen m'n setjes.

Ik doe ze met grote bb, 20kg. Zag dat ik er 10 neer had gezet, mistake!
Laat iemand 'm er opleggen en afhalen, wel wat irritant.. maar dat kun jij mooi voor der doen!

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Damn.. 70KG squats? Geen idee hoeveel ik max. maar zal wel niet veel meer zijn:o

Moeten we binnenkort maar eens even een beentren doen! Eens kijken wat je kunt :p

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Lekker getraind en super die 70 kg squat!
Erg herkenbaar met die lying leg curl. Heb dat zelf ook. :o
Hier was het ook bloedje heet. Feest ze morgen!

Dankje Marina!

Sommige oefeningen heb je dat inderdaad.. ene gewicht gaat makkelijk maar iets zwaarder is bijna niet te doen.. Ach, zolang je het maar voelt toch!

Jij ook een fijne dag morgen!

Lekkere training zeg. Ziet er heel goed uit. En je squats zijn al hoger dan je eigen gewicht. Gaat dus wel lekker.

Wauw sterke squat! Moet er best stoer uitzien zo'n klein meisje met zo veel gewichten aan die stang. :D
Ik heb dat vaak met oefeningen wat jij hebt met je legcurl. Bv ook met bicep curls. 6kg per hand is te makkelijk en 8kg krijg ik amper omhoog. :rolleyes:
Zijn hipthrusts hetzelfde als glute bridges?

Nice train! En de squat gaat lekker :D

Vanochtend 45 min gewandeld op nuchtere maag.
Geen trainen vandaag... omdat ik dacht dat de gym dicht was..

Nu ik dit typ besef ik dat de gym gewoon open is.. :twitch: hoe lame.

Mijn lichaam is ook wel aardig dood na een dagje Hardfest :rolleyes:, rust is sowieso even beter!
Morgen lekker upperbody!

---------- Toegevoegd om 10:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Lekkere training zeg. Ziet er heel goed uit. En je squats zijn al hoger dan je eigen gewicht. Gaat dus wel lekker.

Dankjewel Ron! Dit jaar maar voor de 1,5xbw squat! :D Dan mag mijn gewicht nog wel heel wat kilootjes gaan dalen, anders wordt het niets :p

:thumb:

Wauw sterke squat! Moet er best stoer uitzien zo'n klein meisje met zo veel gewichten aan die stang. :D
Ik heb dat vaak met oefeningen wat jij hebt met je legcurl. Bv ook met bicep curls. 6kg per hand is te makkelijk en 8kg krijg ik amper omhoog. :rolleyes:
Zijn hipthrusts hetzelfde als glute bridges?

Dankjewel! Haha, ik krijg eigenlijk elke keer wel een reactie van iemand in de gym erop.. dus het zal wel opvallen ja. Afgelopen keer kwam er nog een man naar me toe "Goh, dat zie je niet vaak een dame die zulke gewichten squat.. en dan ook nog zo diep!"

Blijft leuk om te horen :D

Ja, dat gewicht is dan net weer te zwaar he.. wel jammer! Heb het ook met biceps.. terwijl wij al verschil van 1kg hebben in dumbbells.

Er zit een klein verschil tussen die oefeningen. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.
In dit filmpje wordt het volgens mij uitgelegd. Ik ben zelf op het werk, dus kan het filmpje niet kijken om te zeggen of het ook klopt :P

http://www.youtube.com/watch?v=DvQXREKFfpY

Nice train! En de squat gaat lekker :D

Thanks Daphne! We gaan lekker door ;)

Hhnnggg 70kg squats lekker hoor snoepert;)

Gewoon trainen vandaag, ben er net zo brak aan toe dan jij en ik ga ook.

Kusje knuffel

Ohja je doet RDL, dus misschien dat je leg curl daarom wat minder sterk is. En je hebt bijna zelfde beentren als mij heuheu.

Oh haha ik doe dus altijd de hip thrust ipv de glute bridge :P Dacht dat dat ook gewoon de glute bridge werd genoemd! In ieder geval een TOP oefening voor de billen, heb er altijd zo'n spierpijn van!

Bedankt voor het filmpje! Moet ik zeker dan ook eens proberen als jullie ze zo goed vinden!

Terug
Naar boven