- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agh, wandelen is ook lekker!Hhnnggg 70kg squats lekker hoor snoepert
Gewoon trainen vandaag, ben er net zo brak aan toe dan jij en ik ga ook.
Kusje knuffel
Ohja je doet RDL, dus misschien dat je leg curl daarom wat minder sterk is. En je hebt bijna zelfde beentren als mij heuheu.
nu je het zegt mbt RDL, zou wel eens de reden kunnen zijn. Zal het eens omdraaien!Oh haha ik doe dus altijd de hip thrust ipv de glute bridgeDacht dat dat ook gewoon de glute bridge werd genoemd! In ieder geval een TOP oefening voor de billen, heb er altijd zo'n spierpijn van!
Bedankt voor het filmpje! Moet ik zeker dan ook eens proberen als jullie ze zo goed vinden!
Dankjewel! Train je zelf niet in Sneek?Sterke compounds zeg. Waar train je in Sneek? Zit ik zelf op school
Natuurlijk

Lol train jij wel?
---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------
Ik moest inhoudelijk reageren van je op je tren partijtje. Waarom doe je eigenlijk aan bankdrukken?
Mss geen kracht door de low-carb? Zijn die bicep 21's met barbell of dumbbell?
Wss met barbell. Heb nog nooit iemand gezien (of op een filmpje oid) die 21s doet met db's

doe ze sowieso één keer per week om jou tevreden te houden 
Niet alle dagen gaat het even goed he! Ik vind het een hele nette training hoor! doe het je zeker niet na!
Mss geen kracht door de low-carb? Zijn die bicep 21's met barbell of dumbbell?
Wss met barbell. Heb nog nooit iemand gezien (of op een filmpje oid) die 21s doet met db's

Ik heb nog een lowerbody deze week he..doe ze sowieso één keer per week om jou tevreden te houden
![]()
Thanks!

je ochtendritueel is toch lungend naar je werk lopen?