- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik ben best wel trots op mezelf. Ik ben van plan niet te cheaten tot 29 mei a.s. Dan een festivalletje en een week op vakantie.
morgen zal ik weer een training loggen. KusjesHeb je al leren koken?
edit: nee hoor, beschouw het maar als motivatie!

maar ik ben er nog lang niet 
Lekker dat je voedingsaanpassing voor je werkt. Enne lekker koken is voor een ander toch. Voor jezelf is he voeding en of het smaakt, gewoon naar binnen trappen en slikken.
Juiste voedingswaarde ++ Maar ik vind niet alles wat ik eet lekker hoor. Er zijn wel lekkere dingen om te eten.
En volhouden doe ik wel hoor. Eet al 2,5 jaar op basis van de juiste voedingswaarde en verhoudingen.

Ja maar jij hebt ook podiumaspiraties te zien aan je avatar.
Ik ben van mening dat 99,9% van hetgeen wat je eet gewoon lekker tot heerlijk moet zijn! Het leven is te kort om smerige troep je strot in te douwen![]()
Ik heb een tijdje pizza in mijn schema gehad. Nou die komen bij mij er bijna heel uit. Iets smerigers bestaat er niet voor mij.
Was trouwens voor de metabolisme piek en de vetinname.Ja maar jij hebt ook podiumaspiraties te zien aan je avatar.
Ik ben van mening dat 99,9% van hetgeen wat je eet gewoon lekker tot heerlijk moet zijn! Het leven is te kort om smerige troep je strot in te douwen![]()
Ach daarin verschillen mensen denk ik. Daarom houdt de een het vol en de ander niet of nauwelijks.
Ik kan met volle teugen genieten van een avondje wokken met de familie. Dan eet ik ook nog eens volgens mijn patroon.Ik heb een tijdje pizza in mijn schema gehad. Nou die komen bij mij er bijna heel uit. Iets smerigers bestaat er niet voor mij.
Was trouwens voor de metabolisme piek en de vetinname.
Whut?
Onzin maat, lekker eten is zoveel waard! Ook met de juiste voedingswaarde.. Ten eerste is dat veel beter vol te houden en ten tweede, sport en voeding mag ook best leuk zijn!
eens
Maar ik vind zo'n lange periode ook beter vol te houden hoor.Ehmmmm.. ik heb een potje viskruiden gekocht en mijn vis daar vanochtend mee bestrooid.. telt dat?
TBH.... ik heb wel beter mijn best gedaan op m'n koken dit weekend.. met kruiden enzo..maar ik ben er nog lang niet
![]()

Juiste voedingswaarde ++ Maar ik vind niet alles wat ik eet lekker hoor. Er zijn wel lekkere dingen om te eten.
En volhouden doe ik wel hoor. Eet al 2,5 jaar op basis van de juiste voedingswaarde en verhoudingen.
Lekker dat je voedingsaanpassing voor je werkt. Enne lekker koken is voor een ander toch. Voor jezelf is he voeding en of het smaakt, gewoon naar binnen trappen en slikken.
Whut?
Onzin maat, lekker eten is zoveel waard! Ook met de juiste voedingswaarde.. Ten eerste is dat veel beter vol te houden en ten tweede, sport en voeding mag ook best leuk zijn!
Ja maar jij hebt ook podiumaspiraties te zien aan je avatar.
Ach daarin verschillen mensen denk ik. Daarom houdt de een het vol en de ander niet of nauwelijks.
Ik kan met volle teugen genieten van een avondje wokken met de familie. Dan eet ik ook nog eens volgens mijn patroon.Ik heb een tijdje pizza in mijn schema gehad. Nou die komen bij mij er bijna heel uit. Iets smerigers bestaat er niet voor mij.
Was trouwens voor de metabolisme piek en de vetinname.
++
Imo heel erg belangrijk dat je hetgeen je eet lekker vindt. Zeker omdat het zo'n grote rol speelt

eens
Ik zou echt levensmoe zijn als lekker eten geen prio was.
---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
Maar ontopic. Kom maar op met die training!
29 mei duurt nog wel erg lang.Maar ik vind zo'n lange periode ook beter vol te houden hoor.
Ik had altijd in het weekend één cheatdag.. wat vaak resulteerde in een cheatweekend..
ik en m'n discipline..... Ik vergeet soms zelfs de viskruiden eerst erop te doen![]()

je kan heel veel met kruiden doen. Ervaring leert.
Lets go met je training! kijk ernaar uit je te zien loggen!
Doe ik wel kruiden en nu weer wat van Hillrs horen.