MuscleMeat

HillR's trainingslog

Schrale kip!

Duidelijk filmpje, dankje!

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen medebotjebuilders.

Zaterdag heb ik upperbody getraind, en gisteren had ik benen moeten doen.. maar kwam helaas tijd tekort :(
Vandaag is de gym dicht, dus ook geen training.. Van plan om di/woe en vr/za te trainen.

Mijn voeding gaat goedddd :$

Ben aan het lowcarben. Zit tussen de 50 en 80gr kh per dag op 1600 kcal. En het gaat me best goed af! Heb wel behoorlijk honger, maar dat is een goed teken. De eerste dagen waren wel een hel, was moe.. had geen zin enz. Maar nu ben ik helemaal gemotiveerd.

Ik heb vanaf maandag strict gegeten, geen cheats. Ik geloof dat het de eerste volle week is waarin ik niet gecheat heb.. :roflol: Dus ik ben best wel trots op mezelf. Ik ben van plan niet te cheaten tot 29 mei a.s. Dan een festivalletje en een week op vakantie.

Sinds afgelopen maandag 2kg lichter. Zal voornamelijk vocht zijn, maar ik voel me in ieder geval al weer stukken beter!

Nou lief dagboek.. :P morgen zal ik weer een training loggen. Kusjes

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

:shock: ben jij altijd zo gemeen?

weet je ondertussen wel toch

Goh.. je meent het..

No problem!

Heb je al leren koken?

edit: nee hoor, beschouw het maar als motivatie!

Heb je al leren koken?

edit: nee hoor, beschouw het maar als motivatie!

Ehmmmm.. ik heb een potje viskruiden gekocht en mijn vis daar vanochtend mee bestrooid.. telt dat? :o
TBH.... ik heb wel beter mijn best gedaan op m'n koken dit weekend.. met kruiden enzo..:roflol: maar ik ben er nog lang niet :(

Lekker dat je voedingsaanpassing voor je werkt. Enne lekker koken is voor een ander toch. Voor jezelf is he voeding en of het smaakt, gewoon naar binnen trappen en slikken.

Lekker dat je voedingsaanpassing voor je werkt. Enne lekker koken is voor een ander toch. Voor jezelf is he voeding en of het smaakt, gewoon naar binnen trappen en slikken.

Whut?

Onzin maat, lekker eten is zoveel waard! Ook met de juiste voedingswaarde.. Ten eerste is dat veel beter vol te houden en ten tweede, sport en voeding mag ook best leuk zijn!

Juiste voedingswaarde ++ Maar ik vind niet alles wat ik eet lekker hoor. Er zijn wel lekkere dingen om te eten.
En volhouden doe ik wel hoor. Eet al 2,5 jaar op basis van de juiste voedingswaarde en verhoudingen.

Juiste voedingswaarde ++ Maar ik vind niet alles wat ik eet lekker hoor. Er zijn wel lekkere dingen om te eten.
En volhouden doe ik wel hoor. Eet al 2,5 jaar op basis van de juiste voedingswaarde en verhoudingen.

Ja maar jij hebt ook podiumaspiraties te zien aan je avatar.
Ik ben van mening dat 99,9% van hetgeen wat je eet gewoon lekker tot heerlijk moet zijn! Het leven is te kort om smerige troep je strot in te douwen :D

Ik ben van mening dat 99,9% van hetgeen wat je eet gewoon lekker tot heerlijk moet zijn! Het leven is te kort om smerige troep je strot in te douwen :D

Ach daarin verschillen mensen denk ik. Daarom houdt de een het vol en de ander niet of nauwelijks.
Ik kan met volle teugen genieten van een avondje wokken met de familie. Dan eet ik ook nog eens volgens mijn patroon. :D Ik heb een tijdje pizza in mijn schema gehad. Nou die komen bij mij er bijna heel uit. Iets smerigers bestaat er niet voor mij. :o Was trouwens voor de metabolisme piek en de vetinname.

++
Imo heel erg belangrijk dat je hetgeen je eet lekker vindt. Zeker omdat het zo'n grote rol speelt

Ach daarin verschillen mensen denk ik. Daarom houdt de een het vol en de ander niet of nauwelijks.
Ik kan met volle teugen genieten van een avondje wokken met de familie. Dan eet ik ook nog eens volgens mijn patroon. :D Ik heb een tijdje pizza in mijn schema gehad. Nou die komen bij mij er bijna heel uit. Iets smerigers bestaat er niet voor mij. :o Was trouwens voor de metabolisme piek en de vetinname.

maxresdefault.jpg

Whut?

Onzin maat, lekker eten is zoveel waard! Ook met de juiste voedingswaarde.. Ten eerste is dat veel beter vol te houden en ten tweede, sport en voeding mag ook best leuk zijn!

:D eens

Ik zou echt levensmoe zijn als lekker eten geen prio was.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Maar ontopic. Kom maar op met die training!

29 mei duurt nog wel erg lang. :eek: Maar ik vind zo'n lange periode ook beter vol te houden hoor.

Ehmmmm.. ik heb een potje viskruiden gekocht en mijn vis daar vanochtend mee bestrooid.. telt dat? :o
TBH.... ik heb wel beter mijn best gedaan op m'n koken dit weekend.. met kruiden enzo..:roflol: maar ik ben er nog lang niet :(

Ik vergeet soms zelfs de viskruiden eerst erop te doen :(

Ron Plz, je kan eten een stuk lekkerder maken met dingen die geen/amper kcals bevatten

je kan heel veel met kruiden doen. Ervaring leert. :)

Lets go met je training! kijk ernaar uit je te zien loggen!

Doe ik wel kruiden en nu weer wat van Hillrs horen.

Whut?

++
Imo heel erg belangrijk dat je hetgeen je eet lekker vindt. Zeker omdat het zo'n grote rol speelt

Ik snap wel wat Ron bedoelt, die instelling heb ik eigenlijk ook een beetje. "Tsja, het staat nu eenmaal in mijn schema.. ik vind het niet lekker.. maar het is voor het goeie doel". Ik heb alleen wel aan mezelf gemerkt dat ik het daarmee gewoon niet ga redden. Heb dan zo ontzettend last van cravings.

Ik doe nu wat beter mijn best op het preparen van m'n meals.. okay.. ik ben nog lang geen chefbrah Arnodsi.. but hey I'm trying.

Ik houd nu even niet meer vast aan mijn opgestelde voedingsschema, niet omdat het niet goed was, maar omdat ik het gewoon niet vol kan houden.

Ik doe het nu via myfitnesspall, vul de dag van te voren in wat ik allemaal wil eten binnen de 50/80gr carbs, en de rest vul ik op met vet en eiwit. Ik moet wel vtv bedenken wat ik ga eten.. want ik weet nooit waar ik zin in heb de dag zelf.. en stel eten dan uit tot ik honger heb en dan maar gauw iets makkelijks, en niet binnen mijn macro's passend, kies..

Gisteren heb ik zowaar genoten van mijn pangafilet.. ik als fervent vishater. Vanmiddag weer.. hopelijk is het net zo lekker.

Enige probleem wat ik nog een beetje heb is dat ik niet zo graag moeite doe om het allemaal klaar te maken en m'n best er op te doen.. :o

:D eens

Ik zou echt levensmoe zijn als lekker eten geen prio was.

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Maar ontopic. Kom maar op met die training!

29 mei duurt nog wel erg lang. :eek: Maar ik vind zo'n lange periode ook beter vol te houden hoor.

Vanavond eindelijk upperbody! Wel behoorlijk zin om even te trainen..
Ik heb het nog nooit zo lang vol gehouden.. maar ik ga m'n best doen ;) Ik had altijd in het weekend één cheatdag.. wat vaak resulteerde in een cheatweekend.. :o ik en m'n discipline.....

We gaan zien hoe we het dit keer er vanaf gaan brengen.

Ik vergeet soms zelfs de viskruiden eerst erop te doen :(

Hm, dan hoef ik jou ook niet in te schakelen om m'n meals te koken hoor ik wel.... :p

je kan heel veel met kruiden doen. Ervaring leert. :)

Lets go met je training! kijk ernaar uit je te zien loggen!

Doe ik wel kruiden en nu weer wat van Hillrs horen.

Vanavond.. finally.. nog even geduld.. :D

• Like
Waarderingen: GPRO
Eten moet inderdaad ook lekker zijn. Laat sommige dingen die je echt lekker vind in je schema passen. Dat maakt het een stuk makkelijker vol te houden.
Train ze vanaaf!

Zooo..

Preworkout er in en richting de sportschool.. Viel een beetje slecht.. stond te shaken op m'n benen, hartkloppingen en beetje dizzy.

Ik had erg zin om te trainen, haal nooit zoveel voldoening uit upperbody.. dus benen it was! Ook omdat benen vorige week maar 1x gedaan is.

Squat
1x10x20 opwarmen
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x3x65 fail.... wilde voor 5x70 gaan.. kwam bij derde rep nog net omhoog..
1x5x60
1x8x50

Zal er wel aan liggen dat ik low carb doe? Vond het knap waardeloos.

RDL
1x10x40
1x10x45
1x8x50

Hacksquat ss Goodmornings
3x8x? / 3x10x25

Legextensions ss lying legcurl
3x10x20 / 3x10x15

De reden dat ik voor supersets koos was omdat ik echt behoorlijk misselijk was.. en het liefst zo snel mogelijk klaar wilde zijn.. :o

Of het nou zo'n goed idee was.. het was echt superheavy..

Standing calfraises
3x : 20x tenen vooruit, tenen naar binnen, tenen naar buiten

Killing..

Was in een klein uurtje klaar. Volgende keer iets minder preworkout, had nu anderhalve scoop. Achteraf gezien was het wel een lekkere training. M'n quads komen lekker tevoorschijn.. eindelijk eens een ietsiepietsiebeetje definitie in mijn benen.. maakt me wel blij!

Bedacht me net dat ik mijn weegschaal op het werk heb laten staan.. /paniek. Nu kan ik dus mijn eten voor morgen niet afwegen.. en ik haat het om op gevoel te moeten doen.

Ik had overigens verwacht dat het smoordruk was in de gym omdat ie gisteren dicht was.. viel reuze mee! Was amper iemand.. heerlijk!

Vond vandaag qua eten wel zwaar.. had behoorlijk honger en cravings. Had wel mayo in mijn avondeten gepast.. yum :o

Vandaag zat ik op 70gr koolhydraten, en morgen om en nabij de 50gr.

Terug
Naar boven