AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

SS extensions en curls vind ik juist heel chill

Alsnog goede squat toch

Lijkt me echt een ramp zo weinig koolhydraten. Kan me voorstellen dat je dat wel merkt ja.

Maar evengoed netjes hoor!
supersets als je misselijk bent lijkt me nou niet echt top. :D maar wel keurig hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag lekker upperbody getraind! Ging echt fijn! Ondanks dat ik maar 50gr kh had voelde ik me vandaag stukken beter dan gisteren toen ik rond de 70gr kh zat. Weird.

Anyways upperbody dus:

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x5x40 die laatste rep moest echt vanuit mijn tenen komen, had geen spotter dus moest wel. Net gehaald :P
1x5x42,5 waarvan laatste 2 met spotter. Hele fijne spotter, raakte bb amper aan en liet het me lang zelf proberen.. was iedere spotter maar zo.

Cable flyes
3x8x5

Tbar row
3x10x10

Bovenin even vasthouden.. echt killing! Voel het nog!

Lat pulldown wide grip
1x12x20
1x10x25
1x6x30 grip faalde :/
1x6x25 same story

Shoulder Press
1x8x10
2x8x12,5

Laatste setje veel moeite, te weinig rust genomen tussen sets door.

Around the world
1x6x5
1x6x4
1x8x3

Merkte ook hier dat ik te weinig rust had gepakt.. het lukte gewoon niet meer :rolleyes: schouders waren hierna echt helemaal op..

Double bicep cable curl
3x8x5

Cable pushdown
1x15x5
1x12x7,5
1x10x10

Cable crunch
1x20x15
1x15x17,5
1x12x20

Had aan einde van de training goed gevoel.. Weet ook niet of het kan, maar zie volgens mij wel aardig wat verschil in de spiegel! Zal het vochtverlies wel zijn.. maar doet me wel goed.. :D

Tricepje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

SS extensions en curls vind ik juist heel chill

Alsnog goede squat toch

Thanks.. had opzich wel 70kg willen squaten.. maar stond te trillen op m'n benen. Ik neem me van te voren altijd voor wat ik wil gaan doen.. als dat niet lukt ben ik beetje gedemotiveerd.. m'n hoofd wil het graag.. lichaam werkt alleen niet zo mee. :p

Lijkt me echt een ramp zo weinig koolhydraten. Kan me voorstellen dat je dat wel merkt ja.

Maar evengoed netjes hoor!
supersets als je misselijk bent lijkt me nou niet echt top. :D maar wel keurig hoor!

Het was wel even wennen.. maar eigenlijk vind ik het heel makkelijk gaan.. mis het niet heel erg! Ben alleen wat eerder chagrijnig en wel behoorlijk moe... maar caffeinepillen en preworkout doen wonderen :D

Ziet er goed uit.

Rug niet zwaarder? Lijkt me stuk lichter vergeleken met de rest wat je soms doet.
Tbar gewicht in schijven?

Sodeju nice triceps!
Wat heb je nou voor shirt aan eigenlijk? Heb je een bijbaantje als scheidsrechter?? :p

Ziet er goed uit.

Rug niet zwaarder? Lijkt me stuk lichter vergeleken met de rest wat je soms doet.
Tbar gewicht in schijven?

Thanks, misschien dat ik verkeerd heb gekeken.. zat wel op een ander apparaat dan ik normaal doe.. die was bezet.. dus misschien dat er verschil in zit. Viel me zelf ook wel tegen..

Tbar is idd gewicht in schijven.

Sodeju nice triceps!
Wat heb je nou voor shirt aan eigenlijk? Heb je een bijbaantje als scheidsrechter?? :p

Na de training doe ik inderdaad even scheidsrechteren als cardio! :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja zie je wel! Betrapt ;)

Kan natuurlijk verschillen per apparaat.
T bar kun jij zeker wel zwaarder ook als je m vasthoudt. ;)

Nice train hoor en zeker goeie tricep!!

Ik heb ook gehoord dat je went aan low carb. Maar goed. Als je er lekker op gaat is het toch top!

:o

Kan natuurlijk verschillen per apparaat.
T bar kun jij zeker wel zwaarder ook als je m vasthoudt. ;)

Ja, zit best veel verschil in de apparaten bij ons. Voorbeeld is mn tricep pushdown.. bij ene apparaat kan ik amper reps op 5kg doen.. op apparaat van vandaag makkelijk 10kg.

Zal volgende keer eens kijken bij de Tbar-row, was met dat vasthouden best wel heavy.

Nice train hoor en zeker goeie tricep!!

Ik heb ook gehoord dat je went aan low carb. Maar goed. Als je er lekker op gaat is het toch top!

Thanks weer Marina!

Ik vind dit heel makkelijk cutten op één of andere manier.. weinig moeite.. voelt goed!

Stevige tricep! :thumbs:

Stevige madam! :thumbs:

Zeer stevige triceps! :)

Hoi, mooi, doei.

Dankje Mannix!

:roflol: Thanks guys..

Hee leuk dat je er was

--

Vandaag rust.. eigenlijk helemaal geen zin in rust. Maar heb toch ook niets te trainen, heb nog spierpijn in m'n hamstrings van dinsdag, is overigens al een tijdje geleden dat ik zo goed spierpijn in m'n hamstrings had. Moet er wat beter mijn best op doen denk ik.

Voeding vandaag zit op 1600 kcal met e/k/v : 171/49/74

Lekker dagje!

Geniet van je rust dagje :)

Lekker toch die spierpijn :D

Enn geniet van je rustdagje!

Loverboy tren gehad vanavond..

Ik ben helemaal in m'n element.. m'n voeding gaat echt heerlijk. En m'n training was ook top!
Het liefst zou ik altijd lowerbody trainen :p

Had nog wel spierpijn in m'n hamstrings van vorige training.. dus wat rek en strekoefeningen, maar dat hielp voor geen meter.. nu ben ik ook niet zo'n fan van rekken en strekken :P

Deadlift
1x10x50
1x5x65
1x5x70
1x5x75
1x5x80 straps
1x5x85 straps
1x8x60

Ohhhh, wat ging dit lekker. de 85 ging easy! Volgende keer moet 90 wel op reps lukken.. kan niet wachten :D

Frontsquat
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Goodmorning ss Hacksquat
3x10x30 / 3x8x alleen gewicht van machine

Vertical legpress in smithmachine
3x15x60

Echt een aanrader deze oefening.. voel je hamstrings en glutes echt heel goed! Wel zwaar :D

Hatelijke walking lunges met 16kg
3x20

Ik had vier setjes willen doen.. maar m'n benen waren dood.

Was een lekkere zware training.. zeer tevreden over de gewichten!

Morgen upperbody!

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Ben niet zo van het stilzitten.. maar we hebben het overleefd!

Lekker toch die spierpijn :D

Enn geniet van je rustdagje!

Ja, heerlijk die spierpijn! Geeft altijd een fijn gevoel!

Goeie training en lekker DL hoor! Je weet wat dat betekent he, die 100kg komt heel erg dichtbij nu ;)

Zo dat ziet er super uit. Die 100kg DL zit niet ver weg meer! Top hoor!

Terug
Naar boven