AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Hill go's down the hill. Yeahhhhhh 19%

menstrueer je nog wel nu je zo laag zit?

Die vraag is niet serieus toch?
19 is een mooi laag VP voor een vrouw en in mijn voorgaande sport was dit ook steeds de wens voor de Nationale selectie's. Nog geen meiske/vrouw meegemaakt die ik daar begeleidde die op dat VP al geen menstruatie meer had.
(bij eentje meegemaakt, die zat dan ook bij 11 %)

Vind het ook een beetje een rare vraag, maar dacht dat t aan mij lag :D

Lekker bezig HillR!

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Probeer t nou gewoon s in t Nederlands :roflol:

Goed bezig!!!

Menstruatie verschilt per persoon. Had het ook nog gewoon tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding toen ik laag zat. De meeste dames niet meer maar ik was weer een uitzondering:roflol:

Jammer dat je 3000 km verderop woont anders konden we samen trennen :(
Goed bezig gurlll!! <3

Sterke squat hoor :)
erg netjes die 19%

• Topic Starter Topic Starter

:cool:

:cheer: lekker resultaat joh! 19 %, knappe prestatie
en je was e rzo van ondersteboven dat we het zien in je train :D
mooi teken, en super hoe je dat samen trainen beschrijft

Thanks! Ja, ik was niet heel erg gefocussed haha :o Maar wel zo zwaar gegaan als ik kon hoor! Heb me er zeker niet makkelijk van afgemaakt!

Killer! Klinkt als een heerlijke Legday ;)
Mooi om te zien ook hoe subjectief een spiegel kan zijn soms.. De tang liegt nagenoeg nooit!

Laten we hopen dat ie niet liegt! Wellicht dat de lowcarb wat effect heeft op wat ik in de spiegel zie? Heb ik geen verstand van :P

Super van je 19%!!
Dat is wennen he 4 sets ipv 3. Ik doe nu ook alles 4 sets en was 3 gewend. Valt dan best tegen. :o
Lying leg curl.. hier idem.. 15 gaat makkelijk. 20 niet.. ik leg er meestal een 2,5 kg blokje bij of een 1 kg blokje. Hebben ze die bij jullie niet? Anders gewoon een schijfje van 1,25 of 2,5 kg erop leggen!

Dankje! Ben er ook erg blij mee! Ja ik vind 4 setjes wel killing hoor pfoeh.. Ja.. moet er idd eens wat opleggen.. vergeet het eigenlijk altijd :P

Voor al die extra motivatie zaten er toch behoorlijk wat laffe setjes tussen hillie ;)

Maar 19% is keurig! :D

Sorry :o Heb wel alles gegeven hoor...

Welkom Rocky! :D

:p

Die vraag is niet serieus toch?
19 is een mooi laag VP voor een vrouw en in mijn voorgaande sport was dit ook steeds de wens voor de Nationale selectie's. Nog geen meiske/vrouw meegemaakt die ik daar begeleidde die op dat VP al geen menstruatie meer had.
(bij eentje meegemaakt, die zat dan ook bij 11 %)

Hahaha, Lloyd heeft nog nooit serieus in m'n log gereageerd :roflol:

Vind het ook een beetje een rare vraag, maar dacht dat t aan mij lag :D

Lekker bezig HillR!

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Probeer t nou gewoon s in t Nederlands :roflol:

Thanks Abfab!

Goed bezig!!!

Menstruatie verschilt per persoon. Had het ook nog gewoon tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding toen ik laag zat. De meeste dames niet meer maar ik was weer een uitzondering:roflol:

Danku!

Jammer dat je 3000 km verderop woont anders konden we samen trennen :(
Goed bezig gurlll!! <3

Ja, idd.. echt balen die uithoek hier.. :( maar voordat je het weet zijn we dansjes aan het doen op zomerkriebels.. is minstens zo leuk :D

Sterke squat hoor :)
erg netjes die 19%

Dankje Herkuul!

-----

Ik ben erg blij idd met m'n 19%! Maarrrr.. 19% vetpercentage op iemand van 1.50 of op iemand van 1.75 is natuurlijk heel verschillend! Dus ik heb nog wel even te gaan voordat het er decent uitziet! :cool: maar dat vind ik niet erg! Ik ga lekker! Over twee weken weer even meten hoop ik!

Ik reageer podverdikkie altijd serieus hier

Reported en out

not srs

tumblr_m0av2xAGCu1qjhbl2o1_250.jpg

19% is toch bij alle lengtes net zo droog? Of is t vet erg anders verdeeld bij jou?

19% is toch bij alle lengtes net zo droog? Of is t vet erg anders verdeeld bij jou?

Zie het anders zo voor je;

Je hebt een bak van 150cm breed, daar moet je 19% vet in kwijt kunnen op 55KG. Dat kun je verdelen hoe je het wilt, gewoon naar eigen inzicht, zodat het er voor jou zo mooi mogelijk uitziet.

Je hebt ook een bak van 175cm breed, daar moet je wederom 19% vet in kwijt kunnen op een totaal van 55KG. Zie je dit wederom zo mooi mogelijk naar eigen inzicht te verdelen.

Nah ik weet niet of ik het een beetje visueel uitleg zo, het is nog vroeg. Die 19% van de 55KG die verandert niet, maar de grootte van de bak wel. Dus ik denk dat Hill dat een beetje bedoelt te zeggen.

Maar correct me if I'm wrong ;)

Ik denk het? Weet het niet.. Klonk voor mij wel redelijk logisch dat 19% vet in een lichaam van 1.50 er heel anders uit ziet dan 19% vet op iemand van 1.75.. Denk dat je er op mijn lengte dan dikker uitziet dan iemand die langer is.. Maar wellicht heb ik dat helemaal fout.

Misschien zou ik het percentage niet moeten benoemen in dat opzicht, maar het aantal kg vet.
Maakt ook verder niet uit, is ook niet belangrijk.

Ik houd mij misschien ook wel teveel vast aan de plaatjes op internet.. :rolleyes:
Neem dit als voorbeeld:

Ik zie er in mijn optiek eerder uit als iemand die op 25% staat dan dat ik tussen die 17 en 20% zit.

Dus vandaar die beredenering een beetje :p

-- Wil overigens niet ontevreden overkomen.. want ik ben goed op weg:D Had alleen vanaf begin af aan een heel ander beeld van m'n lijf op dit percentage dan het in werkelijkheid is voor me. Op 25% dacht ik rond de 22% wel tevreden te zijn.. not... nu staan we op 19% en ben ik nog niet satisfied.. :o Agh, we komen er vanzelf:D

Vandaag ziet mijn eten er ong. als volgt uit:

Kcal: 1,670
Eiwit: 190
KH: 51
Vet: 70

Ik ben niet zo goed met voorbeelden en dingen voor me zien ;)
Maar iemand van 1m75 zal ook geen 55 kg wegen.

Ah, Hill zelf ook gereageerd. :thumb:
Maar kan goed hoor dat het er anders uit ziet. Ligt ook aan gewicht of de absolute kg's vet inderdaad.

Laag in koolhydraten pfiew. Functioneer je nog wel een beetje?

Zie het anders zo voor je;

Je hebt een bak van 150cm breed, daar moet je 19% vet in kwijt kunnen op 55KG. Dat kun je verdelen hoe je het wilt, gewoon naar eigen inzicht, zodat het er voor jou zo mooi mogelijk uitziet.

Je hebt ook een bak van 175cm breed, daar moet je wederom 19% vet in kwijt kunnen op een totaal van 55KG. Zie je dit wederom zo mooi mogelijk naar eigen inzicht te verdelen.

Nah ik weet niet of ik het een beetje visueel uitleg zo, het is nog vroeg. Die 19% van de 55KG die verandert niet, maar de grootte van de bak wel. Dus ik denk dat Hill dat een beetje bedoelt te zeggen.

Maar correct me if I'm wrong ;)

Thanks Pun!

Ik heb serieus eeuwen zitten broeden op hoe ik dit uit moest leggen.. verhaal getypt, gewist.. en opnieuw.
En jij legt het gewoon zwaar simpel zo even voor.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde.. Mijn hoofd werkt niet zo de afgelopen dagen denk ik... :o

Merci :kiss:

Maar uiteindelijk is en blijft het een percentage toch?

Thanks Pun!

Ik heb serieus eeuwen zitten broeden op hoe ik dit uit moest leggen.. verhaal getypt, gewist.. en opnieuw.
En jij legt het gewoon zwaar simpel zo even voor.

Dat is inderdaad wat ik bedoelde.. Mijn hoofd werkt niet zo de afgelopen dagen denk ik... :o

Merci :kiss:

You're welcome Hill!

Maar uiteindelijk is en blijft het een percentage toch?

True, in de end gaat het om wat je zelf ziet en waar je happy mee bent. Geloof ook niet dat dit iets is wat uit te drukken is in numbers :p Blijf mijn doel maar steeds weer verschuiven :o Maar ben niet de enige lees ik hier ook alweer :D

:D Dacht dat ik t even begreep, maar volg jullie redenering echt niet.

19% is eigenlijk alleen maar hoe dun je huid is, hoe droog je oogt. Snap nog steeds niet wat dat met lengte te maken heeft.

Maar goed, ik meet ook nooit mn vetpercentage, dus misschien is t een gebrek aan ervaring. Laat maar zitten ;)

Terug
Naar boven