Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die vraag is niet serieus toch?

lekker resultaat joh! 19 %, knappe prestatie
en je was e rzo van ondersteboven dat we het zien in je train![]()
mooi teken, en super hoe je dat samen trainen beschrijft
Maar wel zo zwaar gegaan als ik kon hoor! Heb me er zeker niet makkelijk van afgemaakt!Killer! Klinkt als een heerlijke Legday
Mooi om te zien ook hoe subjectief een spiegel kan zijn soms.. De tang liegt nagenoeg nooit!

Super van je 19%!!
Dat is wennen he 4 sets ipv 3. Ik doe nu ook alles 4 sets en was 3 gewend. Valt dan best tegen.
Lying leg curl.. hier idem.. 15 gaat makkelijk. 20 niet.. ik leg er meestal een 2,5 kg blokje bij of een 1 kg blokje. Hebben ze die bij jullie niet? Anders gewoon een schijfje van 1,25 of 2,5 kg erop leggen!

Voor al die extra motivatie zaten er toch behoorlijk wat laffe setjes tussen hillie
Maar 19% is keurig!![]()
Heb wel alles gegeven hoor... 

Die vraag is niet serieus toch?
19 is een mooi laag VP voor een vrouw en in mijn voorgaande sport was dit ook steeds de wens voor de Nationale selectie's. Nog geen meiske/vrouw meegemaakt die ik daar begeleidde die op dat VP al geen menstruatie meer had.
(bij eentje meegemaakt, die zat dan ook bij 11 %)
Vind het ook een beetje een rare vraag, maar dacht dat t aan mij lag
Lekker bezig HillR!
---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Probeer t nou gewoon s in t Nederlands![]()
Goed bezig!!!
Menstruatie verschilt per persoon. Had het ook nog gewoon tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding toen ik laag zat. De meeste dames niet meer maar ik was weer een uitzondering![]()
Jammer dat je 3000 km verderop woont anders konden we samen trennen
Goed bezig gurlll!! <3
maar voordat je het weet zijn we dansjes aan het doen op zomerkriebels.. is minstens zo leuk 
maar dat vind ik niet erg! Ik ga lekker! Over twee weken weer even meten hoop ik!19% is toch bij alle lengtes net zo droog? Of is t vet erg anders verdeeld bij jou?

19% is toch bij alle lengtes net zo droog? Of is t vet erg anders verdeeld bij jou?

Had alleen vanaf begin af aan een heel ander beeld van m'n lijf op dit percentage dan het in werkelijkheid is voor me. Op 25% dacht ik rond de 22% wel tevreden te zijn.. not... nu staan we op 19% en ben ik nog niet satisfied..
Agh, we komen er vanzelf
Ik ben niet zo goed met voorbeelden en dingen voor me zien
Maar iemand van 1m75 zal ook geen 55 kg wegen.
Zie het anders zo voor je;
Je hebt een bak van 150cm breed, daar moet je 19% vet in kwijt kunnen op 55KG. Dat kun je verdelen hoe je het wilt, gewoon naar eigen inzicht, zodat het er voor jou zo mooi mogelijk uitziet.
Je hebt ook een bak van 175cm breed, daar moet je wederom 19% vet in kwijt kunnen op een totaal van 55KG. Zie je dit wederom zo mooi mogelijk naar eigen inzicht te verdelen.
Nah ik weet niet of ik het een beetje visueel uitleg zo, het is nog vroeg. Die 19% van de 55KG die verandert niet, maar de grootte van de bak wel. Dus ik denk dat Hill dat een beetje bedoelt te zeggen.
Maar correct me if I'm wrong![]()

Thanks Pun!
Ik heb serieus eeuwen zitten broeden op hoe ik dit uit moest leggen.. verhaal getypt, gewist.. en opnieuw.
En jij legt het gewoon zwaar simpel zo even voor.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde.. Mijn hoofd werkt niet zo de afgelopen dagen denk ik...
Merci![]()
Maar uiteindelijk is en blijft het een percentage toch?
Blijf mijn doel maar steeds weer verschuiven
Maar ben niet de enige lees ik hier ook alweer 
Dacht dat ik t even begreep, maar volg jullie redenering echt niet.